Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 22. únor 2008, 23:38:29 Předmět: Prikompilovanie kniznice |
|
|
zdravym. Robim v programe DevC++ a ked chcem aby som svoj progam mohol spustit aj na inom pc, tak musim najprv skopirovat kniznice direct 9 do system32 aby to slo... nedaju sa nejak tieto potrebne casti pripojit k .exe
diks |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 22. únor 2008, 23:55:36 Předmět: |
|
|
nie _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
Zaslal: 23. únor 2008, 13:13:44 Předmět: |
|
|
Zrovna DirectX holt musí mít uživatel v systému nainstalované. To je celkem běžná záležitost a asi nemá smysl to řešit jinak. U některých jiných knihoven je možné je přilinkovat staticky. _________________ Mám strach |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 23. únor 2008, 14:35:44 Předmět: |
|
|
ale po nainstalovani dx9 mi to do system32 nehodi, musim to robit rucne... a nejak inak, napr. aby ta kniznica bola v spolocnom priecinku ako .exe by sa nedalo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 23. únor 2008, 19:17:57 Předmět: |
|
|
A co konkretne je to za soubor? Napadaj me 2 moznosti:- Mluvis o knihovne d3dx_??.dll, ktera neni soucasti instalace DX. Kdybys hledal, tak by ses dozvedel, ze ji mas nainstalovat do systemu sam (v instalatoru tve aplikace). Je to kvuli tomu, ze kazde DirectX SDK ma jinou verzi teto knihovny.
- Nebo pouzivas 3rd party knihovnu pro praci s DX, a tato knihovna ma svoji .dll, ktera musi byt v adresari aplikace.
_________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 23. únor 2008, 19:32:33 Předmět: |
|
|
ano je to subor d3dx9d.dll ktory musim kopirovat do system32...
Tak preco po nainstalovani hociakej hry to fici a to nemusim byt d3dx9d.dll v system32 |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 23. únor 2008, 19:51:25 Předmět: |
|
|
Protože se hry nedistribuují v debug verzích To 'd' na konci názvu knihovny totiž znamená "debug", takže řešením je distribuovat hru, která používá release verzi této knihovny (d3dx9.dll). |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 24. únor 2008, 00:04:39 Předmět: |
|
|
no poradil si mi... , este by ma zaujimalo ako to mam urobit aj ja |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 24. únor 2008, 00:33:33 Předmět: |
|
|
Možná kecám, ale není to tak, že se program zkompiluje bez informací pro debugging? (Tzn. vytvoří se tzv. release verze.) A tím pádem by se použila normální verze knihovny, ale nevím to 100%. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24. únor 2008, 08:14:26 Předmět: |
|
|
Spis to bude tim, jake staticke knihovny (*.lib, *.a) linkujes ke svemu programu. Nejspis tam budes mit pridanou debugovaci knihovnu (napr d3dx9d.lib), zkus tam dat tu verzi bez d na konci, ta by pak mela nacitat release verzi dll a tedy i behat bez problemu na jinych pocitacich. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 24. únor 2008, 11:03:47 Předmět: |
|
|
Jj, je to tak, jak píše OndraSej, musíš si přilinkovat správný knihovny. |
|
Návrat nahoru |
|
|
andy
Založen: 20. 09. 2007 Příspěvky: 54
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:29:22 Předmět: |
|
|
No mozno treba prilinkovat spravnu kniznicu, ale v Dev-ku sa nachadza len d3dx9d.a, nenasiel som len s 'd'. Tak som nainstaloval dxsdk, kde sa nachadzal aj d3dx9.lib, ale ked som ho prilinkoval a chcel som prelozit tak mi vyskocili chyby s Linker error a rozne undefined reference.. :cry
>pouzivam GCC kompilator
Naposledy upravil andy dne 24. únor 2008, 13:35:37, celkově upraveno 3 krát |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 24. únor 2008, 12:52:03 Předmět: |
|
|
Pokud je ten d3dx9d.a z DX SDK, tak pouzij z DX SDK original bez "d" (stahni DX SDK a tam jsou vsechny potrebny soubory pro VC++ - MingW/GCC bere i *.lib urcene pro VC++). Pokud je to nejaka spesl knihovna autora nejake portace DX pro Dev-C++, tak to patri do adresare hry a nejde o soubor DX, ale tehle wrapovaci knihovny na skutecne DX.
Tohle vse se ale dozvis v README k te knihovne, kterou jsi stahl, takze z me strany konec diskuze. Mimoto proc kdyz pises dotaz, neuvedes vsechny potrebne informace? (napr. IDE/kompilator) _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
jobes
Založen: 23. 02. 2008 Příspěvky: 34 Bydliště: slovakia :c), komarno
|
Zaslal: 24. únor 2008, 18:37:54 Předmět: |
|
|
ked chces pouzivat .lib tak musis pouzit iny kompilator, GCC podporuje ina .a ked dobre viem. Skus namiesto DEV C++ VC++ to podporuje LIB a mne sa viac pacilo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24. únor 2008, 18:48:41 Předmět: |
|
|
afaik gnu c++ podporuje i .lib, ale mozna je v dev-c++ nejaka historicka verze. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
|