.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL - 2D
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 16. duben 2009, 15:56:21    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie -> asi tam mas preklep "na výstup můžeš dát minimálně 32 floatů" nema to byt maximalne? Jen pro poradek...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 16. duben 2009, 16:23:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Překlep tam není. Výstupní registry z vertex shaderu jsou TEXCOORD0 až 7, každej 4x float, tzn. 32 floatů. Pak jsou COLOR0 a COLOR1 (primary & secondary color), ale tam už není garance, že to bude float. Na novějším hw jich může být stejně nebo víc, nevím teď přesně...
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 16. duben 2009, 16:29:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie -> Jo jasne sem to blbe pochopil Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna