Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 31. srpen 2009, 13:28:03 Předmět: |
|
|
no bude asi nutne skomilovat si Qt zo zdrojakov ak chces pouzivat MSVC kompilator pretoze ten asi nezvlada linkovat *.a subory. potom pre kazdy subor ktory obsahuje Q_OBJECT slots, signals custom build prikaz na nieco taketo
kód: |
moc necio.h nieco_moc.cpp |
nasledne nieco_moc.cpp pridat tiez do projektu. takto som to riesil v C::B a funguje to. vsetky hlavickove subory s definiciou signalov slotov mam v specialnom build target s custom build prikazom. to preto ze C::B potom spusta kompilaciu pokazde aj ked sa subor nezmenil.
takze urcite to pojde aj s VS 2008 ak sa ti podari skompilovat pod MSVC kompilatorom alebo teda pouzivat gcc s MSVS2008 _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 31. srpen 2009, 13:33:41 Předmět: |
|
|
Jo, přesně to jsem se dočetl v těch vygooglených odpovědích (jedna na první stránce dokonce v češtině). Takže Devillante jen málo hledal. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
am!go
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 61 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 31. srpen 2009, 14:15:59 Předmět: |
|
|
Stáhneš si zdroják Qt, spustíš konzoli pres Visual Studio, přepneš se do složky Qt a dáš configure, nmake. Parametry pro configure si už nepamatuju.
Potom nainstaluješ ten Qt plugin pro Visual Studio, nastavíš mu cestu k tvýmu zkompilovanýmu Qt a mělo by to běžet.
edit: ta kompilace může trvat až několik hodin |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna