Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 17:06:18 Předmět: |
|
|
Skus okopcit pravidla zo starsej hry Insane.
Bolo tam zopar modov na checkpointy, ktore boli imho celkoom zabavne.
A tiez tam pridaj nejake bonusy (na rychlost), pripadne na zem nejaku "olejovu skvrnu" -- to moze byt kludne aj proste nejaky objekt, ktory ked zozere, tak mu na chvilu nebude fungovat ovladanie, alebo cokolvek podobne
A viac prekazok do cesty, vsade stromy, krabice, kamene, vraky, ...
Inak velmi pekne, postuj dalej a good luck! _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 18:48:01 Předmět: |
|
|
V pohybu to vypadá pěkně... trochu mi to připomíná mafii2 díky těm efektům  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 21:17:28 Předmět: |
|
|
Tak to vďaka! Zrovnanie s mafiou2 je celkom pocta  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 4. říjen 2010, 21:37:51 Předmět: |
|
|
Pro zábavnou arkádu potřebuješ zábavná pravidla a hlavně zábavnou fyziku.
V případě "crossu" by se auta neměly pohybovat jako kameny, měly by být docela "pružný" (zkus se inspirovat tím, jak jezdí a skáčou RC buggy, třeba tohle http://www.youtube.com/watch?v=0gue9G56Ems a tohle http://www.youtube.com/watch?v=D8v714zb_kk , to je peklo) z tvého videa jde vidět, že to auto při zatáčení v podstatě jen cuká a nemá vůbec tendenci třeba jít do smyku.
Pak jsou důlěžité i nápadité tratě, ať už "koridorové" nebo "otevřené", v tom podle mě moc rozdíl není, ale nesmí to být jen rovinka s pár zatáčkama ... no a až nakonec jsou věci jako jestli to má bloom a blur nebo ne, ale z efektů tam spíš dodělej hodně particle kouře a prachu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 5. říjen 2010, 13:20:25 Předmět: |
|
|
Líbí se mi i ten Hunterův nápad s kouřem/prachem, mohl by to být i významný prvek gameplay - když si pojedeš vepředu tak uvidíš krásně, když bude někdo přímo před tebou, tak neuvidíš skoro nic, a budeš to muset řešit (jet jinou stopu, nebo i zpomalit, nebo to risknout a orientovat se třeba podle brzdových světel ) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 26. leden 2011, 20:58:22 Předmět: |
|
|
V poslednej pridávam do hry fyziku (JigLibX). Spravil som aj krátke video ukazujúce súčasný stav hry.
Mnoho pôvodného kódu bolo treba kvôli fyzike zmeniť a má to ešte zopár mušiek oproti pôvodnej verzii ale už je to na dobrej ceste.
Okrem toho bol zmenený aj dizajn stránky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 26. leden 2011, 23:17:57 Předmět: |
|
|
Je to zajímavé, ale zlepšil bych stabilitu auta v zatáčkách. Podle videa to vypadá, že má dost velkou tendenci se překlápět. To dělají auta v mnoha free závodech (například Trigger rally) a osobně to nesnáším. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 27. leden 2011, 18:19:25 Předmět: |
|
|
Vďaka za reakciu. Stabilita áut sa ešte určite bude riešiť, rovnako ako aj AI ktorá má zataľ problém pri vysokej rýchlosti dobrzdiť pred zákrutou a preto ju to vyhodí z trate ale verím že časom sa to opraví |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 7. únor 2011, 23:13:30 Předmět: |
|
|
Promiňte, nemůžu si pomoct, ale fyzikální model mi ze všeho nejvíc připomíná simulaci jízdy mýdla po skleněné tabuli  _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 7. únor 2011, 23:21:30 Předmět: |
|
|
ten fyzikalny model sa zmeni po uplnom zacleneni fyziky do hry ale to este chvilku potrva. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 8. únor 2011, 08:44:33 Předmět: |
|
|
me spis zarazi ty trate, pokud to ma byt navrh trati do finalni hry, tak je to dost smutne, takove prazdne bez vetsi zabavnosti, na tom by bylo urcite treba jeste zapracovat, kazdopadne je super ze na tom stale makate a drzim vam palce. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 8. únor 2011, 10:17:13 Předmět: |
|
|
hlavne nezabudnite na tiene, takto to vyzera ako preteky vznasadiel ale tie by tiez mali tien
trat je trochu prazdna, ale pripomina mi to starucky Big Red Racing z cias, ked hry este boli o zabave a nie o efektoch  _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 8. únor 2011, 11:00:38 Předmět: |
|
|
Grafika je pěkná, i to klouzání by se dalo snést, kdyby to bylo myšleno jako specifikum dané trati nebo povrchu. Pokud ale hra nemá být po chvíli nudná, tak je třeba mít různorodé tratě a povrchy. Teď všechny tratě vypadají stejně - hodně široké cesty. _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
univi
Založen: 05. 02. 2010 Příspěvky: 27
|
Zaslal: 8. únor 2011, 16:21:51 Předmět: |
|
|
Vďaka za reakcie.
Tiene:
hra už má implementované tiene pre autá. Možno to vidieť na niektorých screenchotoch na http://univigames.com/gallery.php
Zatiaľ sú ale ešte v rannej verzii a majú zopár nedostatkov napr že tiene pre autá sa vykreslujú iba do určitej vzdialenosti od kamery a tiene pre billboardy / ostatné objekty ešte nie sú vôbec ale časom sa to zlepší
čo sa týka tratí:
Pôvodné trate ktoré je vidno na videu sú robené cez heightmapy a malo to veľa nevýhod napr max počet textúr na jednej mape je obmedzený na 3, prepočítavanie terénu vzhľadom na vzdialenosť od kamery je celkom pomalé tažko presne namapovať textúru napr pre asfaltku s bielymi pásami na ceste a tak ďalej. Je toho viac
Práve preto momentálne začleňujem jlx fyzikálny engine do hry ktorý by mal odstrániť večšinu hlavných neduhov a to napríklad:
- terén bude po novom celý vymodelovaný v modelovacom programe napr v blenderi a exportuje sa do hry ako model aj s textúrami. Podľa testov ktoré som spúšťal bude môcť byť nový terén oveľa večší ako tento pôvodný, bude to rýchlejšie, nebude obmedzenie v pošte textúr na terén a textúry budú môcť byť presne namapované.
- trate ktoré sú doteraz v traileri sú dočasné. Sú tam iba 2-3 typy billboardov stromov na jednu trať a zatiaľ žiadny model. Neskorej keď bude kompletne fungovať AI a aj fyzika tak pridáme do tratí objekty a podobne ale to až v neskoršej fáze hry keď tieto ostatné veci budú plne odladené
- ako už bolo spomenuté tak na fyzikálnom modele áut sa zatiaľ pracuje ale keď bude hotový tak uverejníme nejaké video
- v predošlom videu ktorý ukazoval fyziku (http://www.youtube.com/watch?v=OuXApnZ1Rkk&feature=player_embedded ) si je možné všimnúť veci ktoré sú už začlenené. terén po ktorom autá jazdia je už do hry importovaný ako model. Zatiaľ je to síce iba rovina ale nič nebráni ju trochu deformovať a vytvoriť tam kopce prípadne to lepšie otextúrovať hlavné je že kolízny model terén <-> auto už funguje (bolo to už testované aj na kopcovitom teréne a išlo to bez problémov) Okrem toho ten terén je mnohonásobne väčší ako pôvodný z heightmáp. Ďalej jazdný model áut sa tiež zmenil ale ešte to treba trochu doladiť aby sa autá neprevracali v zákrutách a podobne
ten trailer bol robený zo staršej verzie hry ktorá ešte nemala žiadnu fyziku a preto to vyzerá tak ako to je ale verím že po kompletnom začlenení novej fyziky (všetko čo v staršej verzii fungovalo bolo treba prerobiť) sa všetky neduhy odstánia
Trošku dlhý komentár som zvedavý či to niekto dočítal do konca  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|