Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 12. leden 2012, 22:15:42 Předmět: |
|
|
Na Sollertii také brzy dojde, jen je třeba udělat všechno do školy. Odezvdat tohle (semestrálka ze sítí) a dodělat zkoušky. Už teď ale mohu řící, že se těším, až začnu na Sollertii opět pracovat...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 14. leden 2012, 17:56:39 Předmět: |
|
|
Jeden z posledních updatů
1. Nalezena chyba v přepínání mezi neblokovacím a blokovacím režimem soketů (snad i opravena)
2. Dodělána dramatičtější smrt jednotek, resp. okořeněná pěkným efektem (alespoň myslím )
Co chybí
- grafické úpravy (stíny pod jednotkami, apod.)
http://vodasoft.tym.cz/UPS.zip
Teď je třeba hru odevzdat, což už nebude problém. Pak bych chtěl otestovat gameplay na více lidech, abych ještě doladil čísla a myslím, že první moje hra bude kompletně hotová...
Možná bych měl zmínit, že pro správné zobrazení všech efektů je zapotřebí podpora GLSL (stačí mít OpenGL 1.5), což má dneska skoro každý. Hra lze spustit a hrát i bez GLSL, ale samozřejmě s trochu horší grafikou.
Jinak, chtěl bych poprosit nějakého nativního linuxáka, aby vyzkoušel, spustit klienta bez zapnutého serveru a dát Login. Zajímalo by mě, zda-li bude cca 5s napsaná hláška "Connecting to server..." ve spodu obrazovky. Ve virtuálce se mi to na Ubuntách nezobrazí, ale jinak to funguje...
PS: Připravuji video z hraní, abyste nemuseli pořád stahovat binárky a zkoušet je spustit (myslím, že to moc lidí stejně neudělalo...) _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 14. leden 2012, 18:45:24 Předmět: |
|
|
ta hlaska sa nezobrazi. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 14. leden 2012, 19:05:54 Předmět: |
|
|
Díky, myslel jsem si to. Docela by mě zajímalo proč...
No, když teď vím, že to dělá normálně, tak to zkusím na virtuálce odladit... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mnn
Založen: 23. 07. 2008 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 14. leden 2012, 19:28:14 Předmět: |
|
|
Mne zase nešla minimapa. Mám WinXP, Inak všetko ostatné sa zdalo OK. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 14. leden 2012, 20:02:08 Předmět: |
|
|
Jak jako nešla minimapa? Držel jsi opravdu klávesu TAB? Dříve to bylo na M, ale pak jsem to upravil... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mnn
Založen: 23. 07. 2008 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 14. leden 2012, 22:49:39 Předmět: |
|
|
Aha, ale to treba aj napísať niekde Najlepšie do prvého postu.
Inak, na minimape by mohlo byť nejako znázornené, kde sú prechody medzi tými "blokmi" s flagmi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 15. leden 2012, 09:04:15 Předmět: |
|
|
Ahoj, zkusil jsem to na linuxu (64bit) pres wine a jede to v pohode. Nebyla by binarka pro 64bit?
Jinak je to vcelku přijemná hra. Smrt jednotek je krásná. Chtělo by to nějaké složitější/méně jednotvárné prostředí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 15. leden 2012, 09:27:28 Předmět: |
|
|
mne to ide aj 64bit ubuntu. treba si len nainstalovat ia32-libs. ale hej dnes by som povedal ze vecsina linux systemov je praveze 64-bit. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 15. leden 2012, 09:44:13 Předmět: |
|
|
gindar napsal: |
Chtělo by to nějaké složitější/méně jednotvárné prostředí. |
To by určitě chtělo, ale teď to nemá cenu dělat. Měl jsem připraveny stromy a trávu, ale vůbec to tam nepasovalo. Tak jsem se rozhodl to takhle nechat. Ve Virtual 2, na kterém chceme pracovat s Pokym, určitě bude členitější prostředí s méně monotonním vzhledem.
nou napsal: |
mne to ide aj 64bit ubuntu. treba si len nainstalovat ia32-libs. ale hej dnes by som povedal ze vecsina linux systemov je praveze 64-bit. |
Hej díky. To ia32-libs jsem zorvna potřeboval vědět, můj bývalý spolubydlící se rozčiloval, že mu to na 64bit nejde. Já mám bohužel jen 32bitů, takže jsem se zaměřil na 32bit binárky. Stejně nerozumím tomu, že taková věc, jako zpětná kompatibilita v 64bit linuxech pro 32bit binárky není už od začátku. _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 15. leden 2012, 10:42:31 Předmět: |
|
|
ale samozrejme ze ta kompatibilita tam je. kernel mal urcite od zaciatku podporu spustania 32bit binarok s 64 bitovym kernelom. (tato podpora sa da vypnut pri kompilacii jadra ako vsetko ostatne) a potom uz len staci mat aj 32 bitove kniznice. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 15. leden 2012, 11:44:06 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Stejně nerozumím tomu, že taková věc, jako zpětná kompatibilita v 64bit linuxech pro 32bit binárky není už od začátku. |
Linux (tj. kernel) podporu samozřejmě má. Myslel jsi ale Linuxové distribuce, že? Odpověď je jednoduchá - 32-bit knihovny se často nedodávají nebo dodávají se jen základní kvůli úspoře místa a proto, že 32-bit aplikace na 64-bit linuxu skoro ani nenajdeš, tedy jsou pro valnou většinu uživatelů úplně zbytečné. 32-bit jsou jenom některé closed-source aplikace a na ty Linuxové distribuce z vysoka serou.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 15. leden 2012, 12:17:53 Předmět: |
|
|
No je mi to jasný, k podobnému závěru jsme také došli.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 15. leden 2012, 12:20:13 Předmět: |
|
|
btw ubuntu 11.* ma toto uz vyriesene staci dat len sudo apt-get install libnejaka-kniznica:i386 a mam 32 bit verziu kniznice na 64 bitovom systeme. http://wiki.debian.org/Multiarch
malo by to ist aj opacne teda dat 64 bitovu kniznicu na 32 bitovy system. aj ked toto je myslim pouzitelne len pre cross kompilaciu kedze neviem ci dokaze 32 bitovy kernel spustit 64 bitovu binarku. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 15. leden 2012, 22:05:41 Předmět: |
|
|
Tak jsem zjistil, že v linuxovém klientu nějak špatně funguje funkce select...
Přepnu do neblokujícího režimu a dám connect, funkce vrátí -1 a errno nastaví na EINPROGRESS, to je vše správně, jenže pak když volám select a testuji jestli na ten socket lze zapisovat, tak jak to dělám ve Winsock, select vrátí ihned 1 (což znamená že na socket lze zapisovat...vzhledem k tomu, že v množině mám jen jeden socket, tak bych to ani nemusel kontrolovat, ale já si přeci jen zavolám FD_ISSET). Timeout je nastaven na 2s a server není zapnutý... Vůbec nevím proč to nefunguje. Správně by měla funkce select na 2s vlákno zablokovat a pak vrátit 0, protože prostě socket není připojen - nelze zapisovat. Na rootu v linuxovém kódu to mají úplně stejně a já prostě nedokáži určit v čem to vězí, ale vypadá to, že u mě chyba není... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|