Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 17. únor 2012, 12:39:26 Předmět: |
|
|
Je to ve faq
citace: |
Mohou se účastnit komerční týmy (firmy)?
V podstatě ano. Účast v soutěži je nicméně vázána na fyzickou osobu (zástupce týmu), který má na starosti rozdělení cen v případě vítězství. Fakturovat apod. Za firmu není možné. Rozhodně ale není problém, když vaši firmu jakožto soutěžní tým přihlásí váš zakladatel/ředitel. V rámci soutěže tedy profesionální a nezávislé (začínající) vývojáře nijak nerozlišujeme. |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Sysel
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 17. únor 2012, 12:52:42 Předmět: |
|
|
]semo[: jak píše franz. Pravidla jsme dělali co nejméně restriktivní, aby motivované účastníky neomezovaly technologické/softwarové/právní požadavky. Nevidíme důvod to rozlišovat na amatéry a profesionály (ani není nikde přímo úzká hranice, když někdo dělá osm let hry do šuplíku a přitom se živí něčím jiným, je to stále ještě amatér?).
Takže určitě, máš-li nápad na hru spadající do tématiky soutěže, nic ti z naší strany v účasti bránit nebude!
VladR: K organizaci soutěže - nápad a hlavní část práce je na mé straně, vydatně pomohl Flash (jakože Pavel ) a pak samotní porotci i lidi od sponzorů (s dopilováním pravidel etc.). _________________ Jan Jirkovský
https://cz.linkedin.com/in/janjirkovsky |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 17. únor 2012, 23:18:16 Předmět: |
|
|
Cize sa mozme tesit na SomaliDelic ? Zakladny kod si hadam nepreviedol na firmu, co vlastni distribucne prava ?
Sysel napsal: |
K organizaci soutěže - nápad a hlavní část práce je na mé straně, vydatně pomohl Flash |
Tak to potom klobuk dole a velka vdaka za rozhybanie indie sceny ! Tvoje chapadla vlastne siahaju az za ocean, kedze som sa zapojil aj do Indie WarmUp - tot z USA
Ake dlhodobe motivy vlastne sledujes ? Ci len vylepsujes CVcko ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 18. únor 2012, 00:13:31 Předmět: |
|
|
Sysel napsal: |
Nevidíme důvod to rozlišovat na amatéry a profesionály - ani není nikde přímo úzká hranice, když někdo dělá osm let hry do šuplíku a přitom se živí něčím jiným, je to stále ještě amatér? |
Toto je velmi zaujimava myslienka !
Z kategorizacneho hladiska je odpoved jasna - ak sa nezivim vyvojom hier, tak som proste amater.
Z hladiska outputu to uz ale tak celkom jasne nie je...
Neviem si len dost dobre predstavit, ako by sa vo vacsej firme venoval cas na robenie nejakej free hry do sutaze. Mozno tak vo firme do 5 ludi, ked je cashu na ucte dostatok a terminy sa trocha posunu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Sysel
Založen: 08. 12. 2007 Příspěvky: 129 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 18. únor 2012, 15:36:06 Předmět: |
|
|
VladR: vtip je v tom, že ta hra nemusí být v konečném důsledku free. Mrkni na pravidla a FAQ. Free musí být ta hodnocená verze hry (tj. když to bude jen první level nějaké plošinovky na pět minut, tak to asi velké hodnocení nedostane). Týmu ale nic nebrání v tom udělat si ten projekt tak, že do prosince udělají soutěžní hru (řekněme už ta sama o sobě bude kvalitní a konkurenceschopná) a po soutěži na ní budou ještě tři měsíce pracovat (třeba udělají jiné levely apod.) a budou ji normálně prodávat. A nebo (také v pravidlech/FAQ) lze udělat free soutěžní verzi pro PC a na ostatní platformy (třeba iOS, Android) hru prodávat.
Nicméně přes výše uvedené stejně myslím, že soutěžit nebudou přímo firmy, když už, tak max. menší tým z firmy nezávisle na firmě. _________________ Jan Jirkovský
https://cz.linkedin.com/in/janjirkovsky |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 18. únor 2012, 19:04:30 Předmět: |
|
|
Myslím, že to, aby soutěžily spíš nefirmy, máte pošéfované tím, že máte rozumně nastavené ceny tak, že firmu nevytrhnou, ale malý tým ano. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. únor 2012, 01:08:54 Předmět: |
|
|
Sysel napsal: |
VladR: vtip je v tom, že ta hra nemusí být v konečném důsledku free. Mrkni na pravidla a FAQ. Free musí být ta hodnocená verze hry (tj. když to bude jen první level nějaké plošinovky na pět minut, tak to asi velké hodnocení nedostane). Týmu ale nic nebrání v tom udělat si ten projekt tak, že do prosince udělají soutěžní hru (řekněme už ta sama o sobě bude kvalitní a konkurenceschopná) a po soutěži na ní budou ještě tři měsíce pracovat (třeba udělají jiné levely apod.) a budou ji normálně prodávat. A nebo (také v pravidlech/FAQ) lze udělat free soutěžní verzi pro PC a na ostatní platformy (třeba iOS, Android) hru prodávat. |
To je rozhodne velmi zaujimava myslienka. Povodne som monetizaciu uplne zavrhol (ved ked to clovek najde na nete free, preco by za to platil), ale kedze to nie je vyslovene zakazane, tak je to vlastne povolene
Podla mna to treba zvyraznit, moze to podla mna pomoct k nakopnutiu.
Z praktickeho hladiska, pokial to clovek nerobi v Unity, bude asi jednoduchsie spravit separe set levelov do tej free verzie - takze pripadny distributor nedistribuje uplne identicku hru. |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 19. únor 2012, 01:10:53 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
Myslím, že to, aby soutěžily spíš nefirmy, máte pošéfované tím, že máte rozumně nastavené ceny tak, že firmu nevytrhnou, ale malý tým ano. |
Team ? Ved cena ja 50k cash. To moze realne pomoct leda tak 1-clennemu teamu...
Ale ako vyhra to potesi. Velmi |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 19. únor 2012, 10:49:34 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Ved cena ja 50k cash. To moze realne pomoct leda tak 1-clennemu teamu... |
50k je hotovost k vyplacení všech výher, nikoliv hlavní výhra |
|
Návrat nahoru |
|
|
Nitromsoft
Založen: 16. 11. 2011 Příspěvky: 1
|
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. únor 2012, 11:53:22 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Cize sa mozme tesit na SomaliDelic :wink: ? Zakladny kod si hadam nepreviedol na firmu, co vlastni distribucne prava ? |
Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky.. :-) _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 20. únor 2012, 16:03:51 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Team ? Ved cena ja 50k cash. To moze realne pomoct leda tak 1-clennemu teamu... |
Jj, ked sme si podobny obnos delili na polovicu s Desperadom za vyhru v Becherovka game, tak to tiez bolo len take pre dobry pocit, co ani za tie tri dni roboty nestalo |
|
Návrat nahoru |
|
|
Flash
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 20. únor 2012, 16:37:06 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Jj, ked sme si podobny obnos delili na polovicu s Desperadom za vyhru v Becherovka game, tak to tiez bolo len take pre dobry pocit, co ani za tie tri dni roboty nestalo |
ale ale ale Takovy velkohuby kecy a pritom ste byli stastni jak mali jardove. a Desperadox obzvlast, kdyz se tam na vyhlaseni objimal s Belohorcovou |
|
Návrat nahoru |
|
|
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 20. únor 2012, 18:23:44 Předmět: |
|
|
Ale no tak 25k za 3 dni roboty akoze nestoji za to ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|