.[ ČeskéHry.cz ].
The Shadow of Ancestors na Steam Greenlight!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jaz



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 7. březen 2012, 22:33:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Video vypadá pěkně, tak jenom taky doufám, že to dotáhnete k nějakému výsledku.

Já mám taky na tvorbu her jiný názor než VladR, je mi úplně šumák, v čem hra vznikla, pokud je dobrá a naopak mě (jakožto koncového spotřebitele) neohromí, že si s tím dal někdo práci a vyvíjet to začal od pěstního klínu, když pak hře něco chybí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 03:05:29    Předmět: Odpovědět s citátem

Aha ! Takze selektivna amnezia. Zrazu ste vsetci len koncovi spotrebitelia hier Smile

Niekto si tu ocividne nevsimol, ze sa preklikol z games.tiscali.cz

No ved aj tak sa da...

Kebyze som na tomto fore nestravil 10 rokov, tak by som tomu aj mozno veril.

Holt, Semantic Dementia je svina Rolling Eyes
Ci aj v Cechach mate tesne pred volbami, tak sa uplne kazdy snazi byt politicky korektny ? Hmmmmm....



RS : Hru si ale v kazdom pripade rob podla svojich predstav. Tu najvacsiu blbost co mozes urobit je, ze na zaklade 1-2 postov (alebo hoc aj 5 stran vytok voci gameplayu) na dev fore, zacnes menit gameplay a robit dalsie radikalne zasahy. Nikto z nas to nevidi tak, ako to vidis ty - pretoze ta vizia je len v tvojej kapuste.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crypton



Založen: 14. 05. 2009
Příspěvky: 306
Bydliště: The Void

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 03:15:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Video se mi opravdu líbilo, a konečně můžu říct, že ta hra vypadá docela zajímavě. Jen tak dál... Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Slappy



Založen: 31. 07. 2009
Příspěvky: 169
Bydliště: Zilina

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 06:38:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Hra vyzera zaujimavo, drzim palce aby to aj dobre dopadlo!

Podobnych hier uz par existuje - napr spominane QUBE a dost zalezi na tom, ako fyziku naozaj vyuzijes...
_________________
Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 11:04:18    Předmět: Odpovědět s citátem

Já se přidávám ke VladRovi, nic zajímavého na projektu nevidím - když už něco děláte v "klikačkách" - tak si alespoň vyhrajte s modely, texturami a animacemi (takovou scénu dokáže spousta lidí dát dohromady v Unity za týden).

Jsem jediný, komu přijdou krychloidní a extra-hranaté věci opravdu nepěkné?
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 11:08:10    Předmět: odpoved Odpovědět s citátem

Dakujem za nazory. Co sa tyka podobnosti s hrou Q.u.b.e tato hra sa zacala vyrabat este skorej nez som o qube pocul (ked som pocul o prvom infe toto uz bolo vo vyvoji niekolko mesiacov) Hlavna inspiracia je hra Quadrax a interakcia z penumbry. V dalsich leveloch sa bude dost pracovat s kvadrami, prepinacmi atd.

Mozno sa niekomu paci ze to robim v unity a mozno nie ale aj ked to na prvy pohlad vyzera jednoducho dlhe mesiace trvalo spojazdnit ako tak fyziku, zakladnu postavu (nepouzil som FPS postavu z unity co bola v nom).
Neustale ladenie bugov atd (skusal niekto robit retaz interaktivnu samu so sebou v unity?(moznost retaz zahaknut samu o seba pripadne zaviazat) ak ano vie aky je to problem) Kockovy design urovni bol zvoleny preto lebo sa testovali dva designy (jeden full fotoreal a druhy cube level + fotoreal objekty) Kedze na hre robim viac menej sam, z casoveho harmonogramu mi vyslo ze hru by som vo full robil 3 roky! takze som musel prejst ku kompromisu co sa rychlejsie robi a vyzera to obstojne.

PS: podla mna neni dolezite v com clovek robi hru ale aky je vysledok. Programovat engine od gruntu je v dnesnej dobe holy nezmysel zabijes za tym cele roky, neisty vysledok. Takto si clovek robi co sa paci jemu v uz ako tak usposobenemu UI. Hru dokoncim podla seba, robim ju tak aby bavial mna a nech samotni hraci nad tym vyrieknu ortiel az to bude. A v pripade ze sa im to bude pacit ma mozu podporit. Som fanusik hrania starych dobrych hier este z dosu, tie hry maju este dnes svoje caro

PS: nepotrebujem niekomu dokazovat ze som super programator lebo niesom som hlavne CGI freelancer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 11:17:20    Předmět: Odpovědět s citátem

to Vilem Otte:
Ano mate pravdu takuto scenu naklikate za tyzden v unity ale ladenie, riesenie problemov v testovacih scenach, celkovo vyroba ktora sa deje mimo veci ktore uz vidi koncovy hrac tie casy su velmi velke. Mne nejde o to tu niekoho nadchnut, ako som neraz spominal robim na niecom co bavi mna, len som tu o tom chcel informovat ak by sa chcel niekto zaujmat. V pripade ze hra ani namet sa Vam nepaci nikto Vas predsa nenuti to pozerat pripadne hrat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 11:49:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Vůbec se s nimi nevybavuj, oni mají o Unity představu, že tam vybereš z menu "Make a Cool Screenshot" a zmáčkneš (sám v něm nedělám, ale alespoň jsem to zkoušel) a jakákoliv práce kromě bušení kódu (což se stejně v Unity dělat musí) není práce.

VladR:
Hm, kromě toho, že všichni to vidí stejně správně chlapácky jako ty a snaží se být politicky korektní, mě napadá ještě jedno, asi teda nereálné, vysvětlení... možná ostatní nejsou tak pubertálně hackersky zabednění a taky se jim třeba zvedá kufr z toho, že tady někdo prezentuje svůj projekt a někdo jiný na něj vylije obří kýbl nesmyslných sraček s poznámkou, že se ani nepodíval na video, protože ho ten projekt nezajímá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 12:01:17    Předmět: Odpovědět s citátem

Dik za reakciu. Samozrejme mas pravdu, tam to nefunguje ze mas vsetko pripravene a len klikas atd. len do teraz na zakladny chod bolo treba dopisat niekolko tisic riadkov kodu
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 18:02:14    Předmět: Odpovědět s citátem

igor napsal:
Vubec se s nimi nevybavuj, oni mají o Unity predstavu, že tam vybereš z menu "Make a Cool Screenshot" a zmáckneš (sám v nem nedelám, ale alespon jsem to zkoušel) a jakákoliv práce krome bušení kódu (což se stejne v Unity delat musí) není práce.
To mas skade, ze sme v zivote v Unity nerobili ? Ja som s nim stravil celkom dost casu, na vyskusanie, co a ako v nom ide robit, takze mam celkom dobru predstavu co a ako rychlo v nom ide spravit.

Kym ostatni sa aspon snazia byt politicky korektni, ty absolutne nie - si si pomyslel, ze sme v tom asi nerobili, tak to predsa musi byt pravda (kedze ta to "napadlo"), ze ? Aj tak sa da, kazdy sme nejaky...

igor napsal:
VladR:
Hm, krome toho, že všichni to vidí stejne správne chlapácky jako ty a snaží se být politicky korektní, me napadá ješte jedno, asi teda nereálné, vysvetlení... možná ostatní nejsou tak pubertálne hackersky zabednení a taky se jim treba zvedá kufr z toho, že tady nekdo prezentuje svuj projekt a nekdo jiný na nej vylije obrí kýbl nesmyslných sracek s poznámkou, že se ani nepodíval na video, protože ho ten projekt nezajímá.

Ty mas ocividne nejaky problem s pochopenim pisaneho textu, kedze som jasne napisal, ze herny projekt ako taky nehodnotim, lebo hra ma nezaujima.

Esteze ti to nebranilo vyliat ten svoj "kybel sraciek" sem Rolling Eyes

Ale, aj tak dakujem za tvoj utocny prispevok - dycha z neho taky -typicky- Ceskoslovensky zavan. S tym sa totiz v USA vobec nestretavam, takze obcas to padne dobre si pripomenut, v akom prostredi som to vlastne vyrastal Smile


Je vskutku prihodne, ze sa vdaka niekokym vymazom fora snazite historiu popriet, ako keby neexistovala - holt komunisticke praktiky v ludoch stale pretrvavaju...

Aj ked budem zjavne v tazkej mensine, a bude mi nadavane do "pubertalnych hackerov", stojim si nazorom, ze za historiu JE potrebne sa postavit a nie sa ju snazit popierat - pretoze to je strasne kratkozrake.
Neocakavam, ze to pochopis (to uz vonkoncom nie), ale skus nad tym aspon porozmyslat...

Podla moznosti bez toho, aby si si ako spravny internetovy hrdina, kopol (co ale prirodzene od teba ani neocakavam)...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 18:21:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Máš pravdu, asi mám problém s pochopením tvého textu, fakt teď moc nevím, co mi chceš tímto sdělit. Akorát jsem čekal, že zase vytasíš komunisty a USA, vidím že to rád napasováváš úplně na všechny životní situace i když to v daných situacích vůbec nedává smysl. Hlavně že tvá první reakce byla strašně světová, přátelská, happy a pokroková. Tímto tento OT z mé strany končí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. březen 2012, 19:54:16    Předmět: Re: odpoved Odpovědět s citátem

RS napsal:
Kockovy design urovni bol zvoleny preto lebo sa testovali dva designy (jeden full fotoreal a druhy cube level + fotoreal objekty)
Cize ziadnu inu grafiku tam ani neplanujes dat ?

Ziadne okrasne objekty alebo postavy - proste tam budu len kocky ?

Z toho fotoreal testu sem screenshot nemozes postnut, ze ake objekty si tam nahdazal ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jaz



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 60

PříspěvekZaslal: 9. březen 2012, 08:53:00    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
Aha ! Takze selektivna amnezia. Zrazu ste vsetci len koncovi spotrebitelia hier Smile

Niekto si tu ocividne nevsimol, ze sa preklikol z games.tiscali.cz

No ved aj tak sa da...

Kebyze som na tomto fore nestravil 10 rokov, tak by som tomu aj mozno veril.

Holt, Semantic Dementia je svina Rolling Eyes
Ci aj v Cechach mate tesne pred volbami, tak sa uplne kazdy snazi byt politicky korektny ? Hmmmmm....


Tak názory to byly od DVOU z hmm..... moment.... 65284 registrovaných uživatelů, takže všichni je docela silné slovo, zvláště pak pokud já jsem třeba nikdy jiný názor neměl.

Já třeba čekám na to, až bude možné si nakreslit grafiku, pak do Siri nadiktovat, jak se to má hrát a pak už jenom počkat, až z toho vypadne hra. Zjistil jsem, že programování vývoj čehokoliv docela zdržuje Wink a pro mě, totálního neprogramátora, je to vždy jenom cesta k cíli a ne cíl samý.

Prostě dle vkusu každého soudruha (V ČR/SR) či kapitalisty (V USA). Politická poznámka, v Česku máme před volbami permanentně, člověk musí bejt furt ve střehu, jak se situace vyvine.

Ale zpět k tématu - i přes to, že Unity přeskakuje spoustu kroků na cestě k cíli, pořád zbývá obrovské množství práce, které za nikoho žádný nástroj neudělá, pokud ta hra má být zábavná a kvalitní. Já jsem se díval na video a líbí se mi to. Jsem zvědav, jestli tvůrci zvládnou naplnit hru dostatečným množstvím fajn fyzikálních puzlů


RS : Hru si ale v kazdom pripade rob podla svojich predstav. Tu najvacsiu blbost co mozes urobit je, ze na zaklade 1-2 postov (alebo hoc aj 5 stran vytok voci gameplayu) na dev fore, zacnes menit gameplay a robit dalsie radikalne zasahy. Nikto z nas to nevidi tak, ako to vidis ty - pretoze ta vizia je len v tvojej kapuste.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
RS



Založen: 21. 02. 2012
Příspěvky: 551

PříspěvekZaslal: 9. březen 2012, 09:28:41    Předmět: Odpovědět s citátem

Proste zbytocny flame war ludia. TU predsa nejde o to co kto ako robi ale podla mna o to kto sa tu s cim chce s ludmi podelit. O tom je to forum o diskusii o danej hre pripadne napade a nie o tom zhadzovat niekoho preto ze neprogramuje vsetko od zakladu. Ja som si vzdy myslel ze tvorba hier je hlavne o tom dokazat predostriet hracom svoju ideu, sposob akym vyvoj prebieha je uz druhorady. Co potom ludia co robia na Unreal engine?
Tych tiez treba zatratit lebo nenapisali svoj engine?

Ohladom Unity: V tom engine ide urobit vela veci jednoducho a rychlo az nezacnes robit zlozitejsie veci, potom sa bez dalsieho kodu a riesenia zapeklitych problemov neobides.

Ale trochu chapem aj VladR. Ak si zacinal s programovanim este za starych cias kde sa muselo kazda sebemensia vec programovat(pred 10 timi rokmi sa riesili zapeklite veci ktore dnes nikomu uz ani nenapadnu), s tazkym srdcom kukas na dnesnu dobu kde su uz ucelene riesenia a len doplnas.Ale to potom neni dovod niekoho zhadzovat
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 10. březen 2012, 00:09:36    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Co potom ludia co robia na Unreal engine? Tych tiez treba zatratit lebo nenapisali svoj engine?

a
citace:
Ano mate pravdu takuto scenu naklikate za tyzden v unity ale ladenie, riesenie problemov v testovacih scenach, celkovo vyroba ktora sa deje mimo veci ktore uz vidi koncovy hrac tie casy su velmi velke.


Já jsem to shrnul docela jasně - kdyby mě projekt nadchnul byť jenom designem a stylem úrovní, už je pro mě zajímavý (takhle vidím akorát další krychloidní hru).

Super hratelnost je dobrá věc, ale super hratelnost v nudném prostředí je k ničemu (stejně tak obráceně - špatná hratelnost v super prostředí je taky k ničemu).

Kvalitní art by mě dokáže dostatečně nadchnout (takový nový Dear Esther mě nadchl - "vyprávěný příběh" při procházení úrovně, která je kvalitně zpracovaná, příjemně hratelná a dobře zdesignovaná - je to sice na Source engine, ale líbil se mi v mnoha jiných směrech - abych doplnil, že ne vše co se mi líbí je stavěno "from scratch").

A pokud si někdo umí vyhrát s kódem (rozuměj nenakliká to v Unity, UnrealEd, či něčem podobném), nadchne mě to, jako programátora, nejvíce. Samozřejmě pokud hra nenahlásí po 5 minutách běhu SIGSEGV.

EDIT: Toto rozhodně nemyslím zle, to že mě to nenadchlo znamená, že jsi nestrefil můj osobní vkus (a ten máme každý jiný) - určitě se najde spousta lidí, kterým se to bude líbit třeba kvůli krychloidnímu zpracování.

citace:
Programovat engine od gruntu je v dnesnej dobe holy nezmysel zabijes za tym cele roky, neisty vysledok.

Což je taky špatný názor. Co když potřebuješ speciální featury do vyvíjené hry (a dopsat do hotových enginů je nelze, protože mají architekturu programu která tomu nevyhovuje)? Co když děláš na výzkumu technologií, které chtějí specifický herní engine a integraci s ním? atd. atd.

Jednoduše - uvedu příklad - chci vyvíjet stealth hru, která do viditelnosti započítá dynamické nepřímé světlo (a ne přes "cheap approximation" ale přes reálnou aproximaci)? Co použiju - Unity? Nelze, Unreal Engine? Nelze, Cryengine 2? Umí GI, ale napojit se na něj nelze - Nelze ... potřebuju něco specifického.

A jsme u důležité věci - chci-li hru, která v něčem vyniká. Bez technologie která mi to umožní to nejde (Unity je moc obecné - neumožní to bez obrovského připisování obrovských objemů kódu, kdy bude zřejmě snazší napsat vše od nuly... Unreal engine také ne, Cryengine 2 také ne) - tedy, chci-li silně specifickou hru, která bude něčím vynikat, nemohu použít existující technologie (nebo mohu, ale úpravy nevlastního kódu jsou složitější než psát kód nový (je-li to vůbec možné ... UnrealScript či něco podobného neumí vše a rozhodně nejsou dost rychlé)). Samozřejmě, chci-li vyrobit n-tý odvar nějaké "generické" hry, taková technologie mi stačí.
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna