Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 2. květen 2012, 21:03:30 Předmět: foo(){return -1;} |
|
|
zacinam sa zamotavat ale mno co uz skus pozriet toto
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.drawing.bitmap.aspx#Y0
EDIT: info o verziach je dole
kód: |
.NET Framework
Supported in: 4, 3.5, 3.0, 2.0, 1.1, 1.0
.NET Framework Client Profile
Supported in: 4, 3.5 SP1 |
_________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Denoy
Založen: 01. 05. 2012 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 2. květen 2012, 21:11:29 Předmět: |
|
|
promin jestli to píšu nějak nesrozumitlně, já jen co jsem si našel návod na úplný začátek s XNA, tak tu musím stahovat pár věcí a jen chci vědět, jestli budou muset uživatele aplikace stahovat něco podobného, nebo je to součástí frameworku (4)
EDIT: Tady jsem si našel jak to rozchodit, tak se ptám právě (část Co budeme potřebovat)
http://www.vbnet.cz/clanek--75-xna_2_0_ve_vb_net_dil_1_seznameni_s_xna_frameworkem.aspx |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 2. květen 2012, 21:29:21 Předmět: XNA |
|
|
pokial viem tak v XNA tu robi VladR, hned by to objasnil, ale v principe
by vyssia verzia mala obsahovat vlastnosti nizsej, cize ak to programujes
v .net 2 tak na .net 4 by to malo bezat, nerobim s XNA tak sa mozem mylit.
najjednoduchsie je asi vyvijat v najvyssej verzii a k programu prilozit tzv.
``redistributable package'' tvojej verzie, redist. sa da najst na strankach
majkrosoftu. _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Denoy
Založen: 01. 05. 2012 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 2. květen 2012, 21:32:25 Předmět: |
|
|
Jo, díky moc za všechny ty informace a čas. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. květen 2012, 02:01:11 Předmět: |
|
|
Denoy napsal: |
promin jestli to píšu nějak nesrozumitlně, já jen co jsem si našel návod na úplný začátek s XNA, tak tu musím stahovat pár věcí a jen chci vědět, jestli budou muset uživatele aplikace stahovat něco podobného, nebo je to součástí frameworku (4) |
Ano, XNA runtime (~5 MB) si budu musiet uzivatelia stiahnut, ale to je to iste ako s DirectX, tiez sa ti DX hra nespusti, ak nemas spravnu verziu DX runtimu. Pravdaze,pri DX je podstatne vyssia pravdepodobnost, ze hraci ten runtime maju (lebo vacsina hier je pod DX), ale princip je v podstate rovnaky. Spustis exac, ten ma dependencies na knizniciach, a ked ich system nenajde, tak vyhodi error.
Iste, da sa cez tzv. ClickOnce vygenerovat "instalacka", ktora si sama zisti, ci runtime v kompe je a ked nie, tak ho automaticky stiahne, instalne a az potom spusti hru, len to ma tiez svoje muchy (no, skor take statne masiarky )
Distribuovat runtime podla licencnych podmienok by si nemal.
Ad verzia .NET, to si vies nastavit v project settings, ze aku verziu .NET runtimu chces targetnut. Max. mozes chces targetnut tak 2.0 a ta bola tusim uz Win XP SP2, cize fakt je vsade (ale nechce sa mi teraz dohladavat spatne, ze odkedy je uz 3.0). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. květen 2012, 02:08:28 Předmět: Re: XNA |
|
|
manutara napsal: |
by vyssia verzia mala obsahovat vlastnosti nizsej, cize ak to programujes
v .net 2 tak na .net 4 by to malo bezat, nerobim s XNA tak sa mozem mylit. |
Tymto smerom to prirodzene plati, a mam to realne odskusane.
manutara napsal: |
najjednoduchsie je asi vyvijat v najvyssej verzii a k programu prilozit tzv.
``redistributable package'' tvojej verzie, redist. sa da najst na strankach
majkrosoftu. |
Ale cim ti kod viac bobtna, tym je vacsia pravdepodobnost, ze tam mas nejaku featuru jazyka z tej vyssej verzie, lebo hlavne ked googlis MSDN, tak az tak nedavas pozor, ze kery .NET ta kera featura vyzaduje.
No, a potom to chces deploynut na XBOX a zistis, ze CF na X-ku tu featuru nema a holt musis kod refaktornut (stalo sa mi parkrat )
Takze, silne by som doporucoval targetnut solution na 3.5ku (resp. 3.0, lebo CF 3.5 nie je uplne .NET 3.5), ak mas plany to testnut aj na X-ku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 3. květen 2012, 08:53:36 Předmět: XNA |
|
|
zdravim,
Win 7 Pro, SP1;
--nainstalovane--
MS XNA Framework Redist. 3.1;
MS XNA Framework Redist. 4.0 Refresh;
MS XNA Game Studio 4.0 Refresh;
MS XNA Game Studio Platform Tools;
-----------------------------------------------
kod
kód: |
If RegRead('HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\XNA\Framework\v3.1', 'Installed') <> 1 Then
MsgBox($MB_ICONERROR, $AppTitle, 'The XNA Framework runtime v3.1 is required to run.')
Exit 1
EndIf
|
na mojom stroji podla mna skonci s chybou ``The XNA Framework runtime...'',
dovod:
citace: |
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\XNA... |
sa v registroch nenachadza, aspon nie na tom
mieste.
tak som si opat nieco nevsimol, alebo Win7 to loguje inak?? to len pre
zaujimavost keby sa u niekoho objavili podobne chyby. zatim... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. květen 2012, 15:01:52 Předmět: |
|
|
No ved ked sa na tom konkretnom mieste ten key nenachadza, tak nie je problem dat F3 a vyhladat ho, kde realne je, ci nie ?
To si zrejme kazdy Win ulozi inde, ja mam k dispozicii iba XPcka, takze na inom Wine si to treba vyhladat (ale to trva predsa asi tak 5 sekund...) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Denoy
Založen: 01. 05. 2012 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 3. květen 2012, 15:54:36 Předmět: |
|
|
Tak jsem zkusil v XNA udělat screen. Kódy jsem převedl z C# do Basicu, vše je vpohodě až na 1 věc a ta je -
Nebere mi to proměnné, resp. bere jako že jsou prázné, co mám změnit?
kód: |
Dim Device As GraphicsDevice
Dim Texture As Texture2D
Dim sprbatch As SpriteBatch |
Použiju je tady
kód: |
Device.Clear(Color.CornflowerBlue)
Dim render As New RenderTarget2D(Device, Device.Viewport.Width, Device.Viewport.Height, False, SurfaceFormat.Color, DepthFormat.Depth24Stencil8)
Dim render As New RenderTarget2D(Device, Device.Viewport.Width, Device.Viewport.Height, False, SurfaceFormat.Color, DepthFormat.Depth24Stencil8)
Device.SetRenderTarget(render)
sprbatch.Begin()
sprbatch.Draw(Texture, Vector2.Zero, Color.White)
sprbatch.[End]() |
Chyby:
kód: |
Variable 'Device' is used before it has been assigned a value. A null reference exception could result at runtime. |
Celkem 3x Chyba a to všechny 3 proměnné (stejná chyba jen je v uvozovkách jiná ta proměnná. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. květen 2012, 19:50:58 Předmět: |
|
|
Je to sice Basic, ale nikde tam nevidim inicializaciu devicu, takze najorv sa musis uistit, ze je ten device spravne inicializovany, resp. ta metoda urcite zmeni hodnotu pointeru na device. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|