Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 29. září 2012, 10:47:22 Předmět: |
|
|
Děkuji za informaci. Tohle video jsem taky našel, ale hudba mi moc podobná nepřišla, ikdyž já jsem hudebně prý naprosto hluchý...
-----
Od té doby, co funguje tabulka statistik, bylo během testování hry naměřeno následující:
Celkový počet použitých zbraní: 727
Počet výskoků: 1923
Počet smrtí způsobených pádem z mapy: 194
Novinky:
- přidán zvuk radioaktivity (přehra je se, když se postava stane radioaktivní)
- opravena chyba po vynutí hry: na windows 7 po skončení hry dříve vyskočila hláška, že program přestal pracovat
- achievementy - získávání hodnot o ubraných životech konkrétní zbraní
- achievementy - získávání hodnot o killech danou zbraní
- opravena chyba u přehrávání zvuků: po dlouhém hraní se stalo, že hudba a zvuky přestaly hrát
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 29. září 2012, 10:51:23 Předmět: |
|
|
Ta čísla jsou nicneříkající, kdybys raději oznámil, kdy to bude hotové nebo nějaké demo pustil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 29. září 2012, 11:00:38 Předmět: |
|
|
Čísla ze statistik jsou tady jen pro zajímavost.
Demo i trailer budou pravděpodobně venku během příštích dvou týdnů.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 29. září 2012, 11:48:23 Předmět: |
|
|
Jako že nevíme kolik lidí hrálo, jak dlouho hrálo, ani co výskoky znamenají, jestli je výskok nějaké kombo, které se povede jednou za hru, nebo jestli musím skákat abych přežil... prostě je to číslo na nic  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 6. říjen 2012, 22:07:12 Předmět: |
|
|
No, ok. Sice si myslím, že díky znalosti žánru hry by čísla něco říkat mohla, ale možná je náš pohled na věc zkreslený až přílišnou znalostí hry.
------
Byl spuštěn web hry! http://www.battle-zombies.com
Jak se vám líbí?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 6. říjen 2012, 22:35:17 Předmět: |
|
|
ono to nebude zdarma?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 7. říjen 2012, 12:39:37 Předmět: |
|
|
Si piš, že ne! Zkusit se má všechno.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 7. říjen 2012, 16:03:56 Předmět: |
|
|
Kuny napsal: |
Si piš, že ne! Zkusit se má všechno.  |
Proč ne.. avšak to chce opravdu masivní reklamu a dát hru plně i do angličtiny. Chce to vymyslet opravdu mazlivou hru kterou lidi budou radi hrat o volnych chvilkach. _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 8. říjen 2012, 23:23:17 Předmět: |
|
|
Kuny napsal: |
Zkusit se má všechno.  |
Slysel jsem, ze skok do Macochy je aktualne dost trendy zkusenost. Doporucuju! (ne z vlastni zkusenosti. Motto "zkusit se ma vsechno" nerazim).
Kazdopadne vazne. Budme realisti, tahle hra na to byt placena nema ani v nejmensim kvalitu. Nechci ti nijak devastovat sebevedomi a odrazovat od dalsi prace, ale i pri hernim vyvoji je nutne byt aspon trochu nohama na zemi. Pokud si myslis, ze tva hra uspeje jako placena, tak jsi mimo realitu a rozhodne ne nohama na zemi. Pokud si nemyslis, ze uspeje jako placena, tak nema smysl ji placenou delat.
Co tady popisuje Reniezs je moc krasny, ale popisuje vsechno, co ta hra aktualne neni.
A jestli si nekdo mysli, ze post jako muj, muze pripadnyho autora demotivovat v pokracovani vyvoje. Je to mozny. Ale neni vetsi demotivace, nez kdyz bys to dokoncil, placene vydal (coz si ani nedokazu predstavit jak, na servery s placenejma hrama to nevezmou, distributor to zadnej nevezme, vlastni system prodeje je utopie) a koupila si to tva mama a bracha a tim to skoncilo. Lepsi vydat free, to si urcite par lidi stahne, nekomu se to treba bude libit, napise ti mail, jak ho to bavi. Coz jsou ty spravny boosty do dalsi tvorby, ktera je obvykle vzdy zas o neco dal nez ta predchozi.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 9. říjen 2012, 18:37:08 Předmět: |
|
|
Flash napsal: |
Kuny napsal: |
Zkusit se má všechno.  |
Slysel jsem, ze skok do Macochy je aktualne dost trendy zkusenost. Doporucuju! (ne z vlastni zkusenosti. Motto "zkusit se ma vsechno" nerazim).
Kazdopadne vazne. Budme realisti, tahle hra na to byt placena nema ani v nejmensim kvalitu. Nechci ti nijak devastovat sebevedomi..... |
Na jednu stranu s tebou naprosto souhlasím. Jako free hra by to mělo celkem šanci a jako full si to zřejmě koupi jeho rodina a 3 zvědavci. Ovšem na druhou stranu pokud to myslí s tím prodejem vážně a dá do toho všechno a bude doufat v pořádný prodeje, tak alespoň zažije svůj první fail z první ruky a může ho to nakopnout do budoucna a příště se zlepšit o 500%. Ono je někdy potřeba zažít ten svůj epic fail, aby se člověk mohl dostat dál. Zjistit zkrátka o co v tom herním byznysu opravdu jde, co je to cílové publikum, co je to marketning, co je zkrátka důležité udělat pro to, aby člověk udělal hru, co se opravdu prodá. Držím palce a dej do toho všechno a hlavně, když to nevýjde, nevzdávej se a odnes si z toho všechny ty unikátní zkušenosti pro vývoj dalších her. Ať už tak jak tak, tak budeš jeden z mála co skutečně dotáhne projekt do konce. GL. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 9. říjen 2012, 20:12:47 Předmět: |
|
|
Souhlas. Často slýchávám, že člověk musí něco sám zažít, že si o tom nestačí přečíst. Tak proč tihle chytráci teď mlčí?  _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 26. říjen 2012, 20:27:46 Předmět: |
|
|
Všem velice děkuji za názory! Dali nám mnoho podstatných informací. Četl jsem je již dříve, ale nechtěl jsem psát, že se na grafiku tedy ještě podíváme atp.. Myslím, že lepší než konkrétní odpovědi a sliby je ukázka toho, co jsme na základě vašich komentářů udělali. Zde to je.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 26. říjen 2012, 21:05:09 Předmět: |
|
|
2Kuny: Samozrejme je najhlavnejsie najskor spravit tie zaklady hry tu postupujete spravne...ked uz to bude vsetko spravne fungovat az potom nastupuje grafika takze ta ma cas vzdy nakoniec. Zaroven plati ze ked robim grafiku nakoniec tak aj prezentacie robim nakoniec...pretoze s tej hry je dovtedy vidiet len ta grafika...tu je ta chyba co ste spravili inac to je v pohode.
Co sa tyka prezentovanej grafiky (posledne 3 obrazky) hlavny problem ako to uz pri amaterskych projektoch byva je nekonzistentnost ...totiz aj stara zjednodusena grafika (napriklad tu na CH prezentovany new in town) vyzera lepsie ale len preto ze je CELY robeny jednym stylom. To je cely problem co mate...nie ze by ste maly zlu grafiku ..mate ju nekonzistentnu.
Na scene je par objektov v jednom style potom par v druhom. Kamen je vytienovany, trava nie a postavy su zas v dalsom uplne inom style.
Takze...zjednotit grafiku a bude to ok....a prezentacie robit ked je na vyskusanie gameplay alebo ked je nejaka ukazatelna grafika nie toto. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MirekDusin

Založen: 01. 04. 2012 Příspěvky: 62 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 28. říjen 2012, 21:43:06 Předmět: |
|
|
Nice, ale co bude s Elemnty. Né, že by mě vaše nové dítko nezaujalo, ale s elementy jste si mě získali už jen tou super violoncellovou skladbou, kterou máte na stránkách.
EDIT: Ale tak abych nebyl tak OT, nejvíc bych se bál grafiky. Věřím, že ta hra bude mít skvělou hratelnost, ale bohužel pravdou je, že 90% lidí se rozhoduje podle prvního dojmu a první dojem je většinou z grafiky. A zvlášť u her, které jsou placené. A vaše grafika je dost nesourodá, někde používáte čisté plochy, jinde nějaký komixový rotoskopický filter z Photoshopu a někde dokonce i celkem detailní realistické plochy. Ve výsledku to působí docela amatérsky. Tím vám nechci nijak urazit, ale pokud ještě můžete, tak bych na to kouknul a zkusil s tim trochu něco udělat. Druhá věc, která mně vadí, je tvar zombíků. Moc pěkně jste si vyhráli s customizací, ale tak nějak z nich necítím nějakej charakter což je další věc, která celkem platí na potencionální zákazníky. Vezměte si třeba právě Wormsy či Plants vs. Zombies. To jsou hry u kterých propagace stojí na charakterech. A koule posazená na vajíčku mi nepřijde jako něco, s čim bych chtěl mít potisklé povlečení, když to přeženu. No možná sem v tomhle moc přísnej, každopádně držim palce.  _________________ @bluepulsargames
@oooomaaaar |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 29. říjen 2012, 18:10:50 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: Děkuji za informacemi nabitý komentář. S prezentováním souhlasím a do budoucna to ještě vymazlíme. Grafiku už budeme ladit jen v detailech, ale v budoucnu se budeme maximálně snažit o zachování celistvosti grafiky.
MirekDusin: Čtyři elementy budou pokračovat hned po dokončení této hry.
Jak už jsem psal víše, grafiku už budme upravovat jen v detailech, ale v budoucnu (třeba i novou grafiku pro novou mapu v téhle hře) se budeme snažit o zachování celistvé grafiky. Postavičky jsme začali už také tvarovat jsou pak takové více osobní (jak píšeš ). Jedna taková už je vidět v traileru níže (dostane ránu ohnivou raketou). Určitě se nemusíš bát, že by jsi to podal moc drsně. Pokud nám napíšeš zajímavé informace jsme jen rádi.
----
Připravili jsme pro vás trailer ze hry(viz níže). Jak se vám líbí?
http://www.youtube.com/watch?v=vKrw7m6rE5c&feature=plcp |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|