Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
gindar

Založen: 05. 10. 2007 Příspěvky: 86
|
Zaslal: 21. listopad 2012, 10:35:17 Předmět: |
|
|
Houp napsal: |
Sleduji celkem neoficiální pokračování série Might and Magic. |
OT: Už to přejmenovali na Children of the Void (asi pro jistotu)
Pokud myslíš stejnou hru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Houp
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 672
|
Zaslal: 21. listopad 2012, 12:43:37 Předmět: |
|
|
Konec OT : myslím stjenou hru. Tenhle název byl vždy jako podtitul, pokud vím. Facebook stránka je stále Might and Magic 10 : Children of the Void _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sheepa
Založen: 02. 02. 2011 Příspěvky: 16 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: 3. prosinec 2012, 18:20:39 Předmět: |
|
|
Nebudu tu jako většina řešit otázku povolení o použití jména. Myslím, že tuto věc si rozhodnou sami....
Nicméně mám tu jednu otázečku. Na webu jsem se dočetl, že chcete použít Unrealovský engine (UE) na onu hru. Nejsem si 100% jistý, že se jedná o dobrý krok a to hlavně z důvodu, že se jedná o hru, kde chcete používat budovy a další podpůrné věci mimo ony jednotky. Co vím, tak UE má hodně problémy s načítáním textur v reálném čase, tak aby na to vaše hra pak netrpěla. Osobně mě tato věc na hrách v UE dost irituje.
Jinak na steamu se teď po 10 letech objevilo pokračování Natural Selection, které by se dalo považovat za následovníka myšlenky původních Tremulous. Přihlédnu-li k faktu, že to taktéž dělalo malé studio s minimálním rozpočtem, tak se jim podařilo udělat velice kvalitní pokračování.
Jsem tedy zvědav, jak se bude dařit vašemu konání.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 3. prosinec 2012, 19:35:50 Předmět: |
|
|
no mna by zaujmalo skade zobral licenciu na program 3ds max kedze v tom je robeny ten pavuk co je na stranke to video _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sheepa
Založen: 02. 02. 2011 Příspěvky: 16 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: 3. prosinec 2012, 20:55:05 Předmět: |
|
|
japaja napsal: |
no mna by zaujmalo skade zobral licenciu na program 3ds max kedze v tom je robeny ten pavuk co je na stranke to video |
Já myslím, že na to si tu dokáže odpovědět asi každý sám.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 3. prosinec 2012, 21:20:46 Předmět: |
|
|
ves kolko stoji ten program noze pozri licenciu a ked sa ich budu pytat na tie modely ked to budu chciet vydat?
ak sa mylim opravte ma _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Sheepa
Založen: 02. 02. 2011 Příspěvky: 16 Bydliště: Šumperk
|
Zaslal: 3. prosinec 2012, 21:49:08 Předmět: |
|
|
japaja napsal: |
ves kolko stoji ten program noze pozri licenciu a ked sa ich budu pytat na tie modely ked to budu chciet vydat?
ak sa mylim opravte ma |
Já samozřejmě vím, že pro běžného smrtelníka je ta licence nezaplatitelná, proto jsem to taky napsal.
Nicméně ono taky záleží, zda to budou chtít vydat komerčně, či nikoli. Pokud to bude komerční projekt, tak bych si to na triko tedy nevzal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jfcz
Založen: 13. 01. 2013 Příspěvky: 1
|
Zaslal: 13. leden 2013, 00:57:25 Předmět: |
|
|
Japaja,Sheepa:
Jako autor modelů pro Tremulouse 2 a majitel licence 3Ds max bych určitě souhlasil s tím, že pro běžného smrtelníka je to nezaplatitelná věc. Také se mi to tak zdálo za studentských let. Pokud budete na svých schopnostech pracovat a z běžného smrtelníka se z vás stane 3D grafik, tak zjistíte, že to splatitelné je a budete-li se chtít udržet na obstojné úrovni, tak dojdete k tomu, že investice do MAXka se vyplatí, zaplatí a nacpete mnoho dalších peněz do jiných nezbytných aplikací od fotokrámu, po střihové programy a jiné. Takže tvořit, učit se, pracovat na zakázkách, vesele nakupovat a určitě zbude i na dovolenou  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rotacak
Založen: 19. 02. 2009 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 20. únor 2013, 19:03:51 Předmět: |
|
|
Opět zdravím, pánové. Měl jsem spousty práce, tak jsem se trochu odmlčel.
Sice mne "těší", že tady řešíte právo a pořádek, copyrighty a licence, ale myslím, že to je naše starost a měli byste to spíš řešit z pohledu hráče, jestli se vám hra líbí nebo nelíbí a zda ji budete chtít hrát.
citace: |
Nicméně mám tu jednu otázečku. Na webu jsem se dočetl, že chcete použít Unrealovský engine (UE) na onu hru. Nejsem si 100% jistý, že se jedná o dobrý krok a to hlavně z důvodu, že se jedná o hru, kde chcete používat budovy a další podpůrné věci mimo ony jednotky. Co vím, tak UE má hodně problémy s načítáním textur v reálném čase, tak aby na to vaše hra pak netrpěla. Osobně mě tato věc na hrách v UE dost irituje. |
Vím, že má problémy se zobrazením mnoha objektů, které potom vynechávají, takže v tom nejde (nebo dříve nešel) udělat například žádný klon Minecraftu. Ale k tomu limitu se snad nepřiblížíme. Ostatně tohle se stávalo už i u Q3 enginu, když lidé postavili tisíc cihel do jedné místnosti. Ale pokud jde o načítání textur - máš nějaké odkaz, kde se to řešilo nebo to je vidět, aby to šlo otestovat?
Druhý možný problém je nízké fps, které při mnoha objektech může také klesnout pod únosnou mez, ale to je vše na testování a lze to omezit počtem build pointů, které jsou potřeba ke stavění budov.
citace: |
Jinak na steamu se teď po 10 letech objevilo pokračování Natural Selection, které by se dalo považovat za následovníka myšlenky původních Tremulous. |
Ano NS2 vypadá pěkně, ale je to pokračování NS1, ne Tremulousu i když pro člověka který nehrál obě hry to může vypadat dost podobně.
A abych nezapomněl na nejnovější věc, právě teď jsme na Kickstarteru, tak tam můžete najít více informací i obrázků: https://www.kickstarter.com/projects/aaagames/tremulous-2-0 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 20. únor 2013, 21:03:58 Předmět: |
|
|
gratulujem a drzim palce nech Vam to vyde ...
este sa opytam ako sa dostat na kickstarter bez adoptovania maleho amika? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rotacak
Založen: 19. 02. 2009 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 20. únor 2013, 23:47:02 Předmět: |
|
|
DespeRadoX napsal: |
gratulujem a drzim palce nech Vam to vyde ...
este sa opytam ako sa dostat na kickstarter bez adoptovania maleho amika? |
Díky.
Bez adoptování se to zatím bohužel neobejde Potom zbývá leda http://www.indiegogo.com/ což by nebylo špatné, ale zdá se že na design nikdo už hezkých pár let nesáhl a i když jde jen o design, tak mě osobně to hrozně odpuzuje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 21. únor 2013, 01:11:17 Předmět: |
|
|
indiegogo samozrejme velmi dobre poznam a tiez to zvazujeme s nasim "vacsim" projektom.
Len mi nejde do hlavy ten kickstarter....kolko stoji taka adopcia? A je na to nejaka agentura alebo si musite najst dieta sam?
Respektive nemohli by sme adoptovat vase dieta ked je uz zvyknute na domacu stravu?
Odpoved mi samozrejme staci na PM _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rotacak
Založen: 19. 02. 2009 Příspěvky: 28
|
Zaslal: 21. únor 2013, 18:46:09 Předmět: |
|
|
DespeRadoX: agentura na to zatím není, ale možná bude, pokud vím tak něco takového plánoval uskutečnit pro více projektů. Jinak si dítě musí najít každý sám Zeptám se ho a kdyžtak dám vědět co a jak. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 7. březen 2013, 11:49:27 Předmět: |
|
|
Pozeram ako sa dari na kickstarteri a vidim ze to je zrusene koli sporu o dusevne vlastnictvo.
Ako ludia vam to len tak zo srandy nepisali ze ten nazov bude problem. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Reniezs
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 273
|
Zaslal: 16. březen 2013, 10:50:13 Předmět: |
|
|
Kluci, musím říct že ti plyšáci jsou opravdu pecka.. diky za tip.. taky zkusime udělat Jinak jak to vypadá s vydáním? _________________ https://szeiner.com - Nezávislé vývojářské studio SZEINER s.r.o. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|