Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. duben 2015, 11:53:13 Předmět: |
|
|
Tak jako tak mě stejně pořád nesedí ten počet msg/s - jak jsme psal mě se to pohybuje kolem 20msg/s při 15 lidech online a to jen nestojí, ale dělají co chtějí.
Jako je možné, že toho během sekundy posíláš opravdu hodně (pohyb, rotace a tuny RPC kolem strely a jejiho pohybu), ale i tak - photon je stavěn na stovky lidí online a 500msg/s je limit skoro na všechny platební modely co má. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. duben 2015, 12:24:54 Předmět: |
|
|
Ještě také je možné, že dochází k informačnímu šumu - ty řešíš avg msg/s nebo max co ti to dalo v danou sekundu ?
Já kalkuloval s avg - tam mě to číslo přijde moc - max během sekundy už je reálné. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 13:48:00 Předmět: |
|
|
no riesim to co mi ukazuje na stranke kde si mozem pozriet vytaznie servera a to mi pride ze je msgs/ sec.
V kazdom pripade cim menej hracov tak tym menej msgs. Napriklad ked mam zapnuty ten photon gui so statistikou tak ked hram napr o dvoch ludoch tak tych msgs je par doslova v jednotkach. Ale ako nahle je hracov viac tak prijimaju aj viac info a to sa do toho tiez pocita. Zalezi aj od toho ako testujes vytazenia. Ja som to testoval tak ze v kazdom okne kazdy hrac sa hybal, otacal strielal atd. Ale v reali ti hraci sa stale nepohybuju ani nestrielaju, vacsinou sa obcas presunu potom postoja kuknu sa naokolo, obcas vystrelia. Skusal som aj vypinat rozne casti a tak to testovat a ten pohyb bol najviac zatazujuci. Stale to testujem dalej ale je to divne lebo mi ani nesedia cisla s tym serverom co to pocita - gui ukaze napriklad ze kazdy hrac ma dokopy 20-30 (odchadza tak 2 az 4 msgs a zvysok je prijimanie) a pridem na statistiku a tam bolo 400- 500 co bola blbost vhladom na to ze max 8x30 je predsa 240. Ale mozno nieco blbo robim rad sa necham poucit . _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 13:52:49 Předmět: |
|
|
Dalej co sa tyka strely tak ta sa len instancne do networku, let strely momentalne nesledujem (Strela je hidnuta) a po vybuchu sa zmaze z photon networku _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. duben 2015, 14:07:30 Předmět: |
|
|
Takže vycházíš z toho velkého čísla (malé není ani vidět to si musíš najít v grafu) - což je avg - tj průměr msg/s.
To by ale opravdu bylo moc - na průměr je 200-400 při osmi nějak hodně.
Testuji je podobně jako ty že dělají pořád nějaké akce atd.
Průměr je pak kolem těch 20 až 100 ale reálně na sekundy max to je různě od 0 do 400 třeba - ale to skáče po sekundách takže průměr je pak někde jinde.
Nevím jak poradit (nemůžeš tam mít až tak moc věcí) Jen se mě to zdá hodně pokud tedy oba dva mluvíme o stejném číslu. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 14:20:04 Předmět: |
|
|
Este ma napadlo nemozu robit tie vyssie cisla aj napriklad player custom properties? _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 14:34:37 Předmět: |
|
|
PS: Okna hier som otvaral z pravo dolava a potom to iste dolna cast vidno to aj na pocte prenesnych packetov ake je poradie _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:06:55 Předmět: |
|
|
Teraz som skusal nechat vsetkych len stat a nehybat sa ani nestrielaju. A vysledky su taketo. V priemere ukazuju ze 0 -1 v kazdom okne.
Takze obsluha hry to nieje.
Na serveri je statistika takato:
_________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:19:23 Předmět: |
|
|
Ja to mam takto kdyz se pohybuji atd.
Vice jak 5 ale ted naraz nedam (neutahne to uz grafika ani na low detaily)
Bylo tam 5 online a cca 10 creatur co replikovaly pohyb, animace atd.
----------------------------------
Jinak jak mas ten druhy screen tak tam vidis ze mas bez pohybu stezi 20msg/s (14:00 +-)
A pri pohybu 320msg/s (13:30 +-) _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:23:25 Předmět: |
|
|
Ono tak do 4-5 hracov v pohode a potom to ide skokovo hore _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:25:53 Předmět: |
|
|
RS napsal: |
Ono tak do 4-5 hracov v pohode a potom to ide skokovo hore |
jj to ano, ale i tak jsem nemel takove cisla jako ty (pri 15-20 lidech online)
Kolik ti to udela pri tech 5ti - pro lepsi porovnani? _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:27:06 Předmět: |
|
|
Teraz to moc nezistim lebo to mam akurat otvorene ten kod ale ked to doriesim tak potom skusim. Ale aj tak je to sila a to som fakt vsetko mozne robil na optimalizaciu pri tom pohybe. _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:30:03 Předmět: |
|
|
RS napsal: |
Teraz to moc nezistim lebo to mam akurat otvorene ten kod ale ked to doriesim tak potom skusim. Ale aj tak je to sila a to som fakt vsetko mozne robil na optimalizaciu pri tom pohybe. |
ok - no ja stejne nakonec prejdu ve finale na solo server kde nebude limit na ty msg - protoze postupne se na to clovek dostane na tu hranici i se sebelepsi optimalizaci.
Ale pro dev testy je to takto omezene dostacujici. _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 7. duben 2015, 15:35:11 Předmět: |
|
|
A to mam este nastavenia ze :
PhotonNetwork.sendRate = 7;
PhotonNetwork.sendRateOnSerialize = 7; _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
|