Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 18. prosinec 2007, 15:33:58 Předmět: |
|
|
struktura moze ukazovat sama na sebu
kód: |
typedef struct node{
struct node *potomok[8];
}NODE; |
_________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
krkovicka
Založen: 24. 11. 2007 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 18. prosinec 2007, 17:14:36 Předmět: |
|
|
jo, ale ja myslel C# nikoli C
psal jsem to do predmetu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 18. prosinec 2007, 17:51:03 Předmět: |
|
|
V C# opravdu neexistuje reference na struct, protože je to hodnotový typ (nikoliv referenční). Řešením může být umístit structy do pole (nebo jiné kolekce) a na structy pak odkazovat pomocí indexu v poli (kolekci). Při práci se strukturama mysli také na to, že při jakémkoliv přiřazení structu vznikne v paměti jeho kopie (tedy i při předávání struktury jako parametru).
Opravdu je ale to vytváření třídy tak náročné? Máš to nějak změřené? |
|
Návrat nahoru |
|
|
kerekes
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 57
|
Zaslal: 19. prosinec 2007, 10:15:06 Předmět: Re: problem s pointry v managed C# |
|
|
krkovicka napsal: |
Problem je nasleduji, kdyz pouzivam velky teren, radove milion uzlu, tak je inicializace neunosne dlouha. |
Imho je radovo milion uzlov na octree vela. Staci tak 10-ky az 100-ky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 19. prosinec 2007, 10:20:45 Předmět: |
|
|
No imho by kritériem pro ukončení dělení neměl být počet nodů, ale počet trojúhelníku v leafech. Pokud i při takovém dělení vznikají miliony uzlu, tak to bude hodně rozsáhlý (nebo detailní) terén a pak bych určitě začal uvažovat o dynamickém načítání terénu... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna