Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 14. listopad 2017, 21:13:52 Předmět: |
|
|
kubatp napsal: |
Peto napsal: |
Mali by ste napisat niekde ze aka platforma teda je mi jasne ze PS4 to asi nebude ale chvilu som vahal ci to nieje webovka.. teda vlastne neviem je to PC (Steam, vlastny shop?) alebo webovka? |
Zdá se mi, že to někde určitě je, ale jinak je to PC-Win hra a bude samozřejmě na Steamu.
|
Jaký je největší blocker proti vydání na Linux? Myslíte si, že se to nevyplatí? Nedostatek zdrojů? Nebo jste o tom prostě ani neuvažovali? Enginem to předpokládám nebude.
Jinak to vypadá fajn, úplně jsem zapomněl, že je něco takového ve vývoji  _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 15. listopad 2017, 08:59:25 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Jaký je největší blocker proti vydání na Linux? Myslíte si, že se to nevyplatí? Nedostatek zdrojů? Nebo jste o tom prostě ani neuvažovali? Enginem to předpokládám nebude. |
Je to jednoduchá matematika. Podle vydavatele je počet hráčů tahových strategií asi 1% s Linuxem, 10% s Macem a 89% s Windows. Vedli jsme o tom i debaty a dle jejich zkušeností je lepší investovat víc času do vývoje na Windows a udělat to pořádně, než se snažit o Mac nebo dokonce o Linux.
Ogre engine by to měl zvládnout, o to nejde. Ale i testování všeho na 3x (nejen samotná portace) je obrovský kus práce navíc. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
abuki

Založen: 31. 07. 2012 Příspěvky: 507 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 15. listopad 2017, 09:21:09 Předmět: |
|
|
Linux: přesně, zvlášť když máš takovouhle komplexnější hru, tak si tím přídělávat práci. Už jenom kvůli těm starostem v hlavě. Já třeba ty svoje malý hry na Linux dávám, protože prostě v Unity jen kliknu, pak to nechám nějakýho kamaráda spustit a když to nespadne, tak dobrý Ale kdybych dělal něco trochu komplexnějšího tak bych se na to taky vyprdnul. _________________ Twitter @abukac
www.amanita-design.net
www.circusatos.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
McMagic
Založen: 06. 08. 2012 Příspěvky: 615
|
Zaslal: 15. listopad 2017, 10:07:48 Předmět: |
|
|
Já taky preferuji jen Win verzi hry.
Udělat Linux nebo Mac verzi je v podstatě jen kliknutí na tlačítko ALE:
1) Hra je moc složitá a komplexní na dělaní vícero buildů v tuto dobu.
2) Dělat 3x test a ladit to je opravdu hodně času - při každém updatu bych cenný čas zabil 3 hodinami tvořením buildu (a to dělám updaty třeba i 2x za den) nemluvě o složitých updatech kdy se build generuje i dvě hodiny...
3) Nemám doma mac či clean pc s linuxem kde bych to mohl otestovat - opravdu clean běžné stroje, ne žádné simulace). A jako mac co by hru utáhl je skoro jako ojeté auto v super kvalitě (a do toho investovat rozhodně nechci)
4) Ten nárůst % hráčů by bylo hodně malé a nevyrovnalo by se všem těm starostem a nervům _________________
http://www.mcmagic-productions.com/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 15. listopad 2017, 18:45:23 Předmět: |
|
|
Spousta linuxových hráčů stejně na hry bootuje do Windows. Je to pro ně nejjednodušší řešení problémů s 3D ovladači (časté regrese) a nově s XWaylandem (škubání a lag). A uživatelé Macu taky můžou přebootovat do Windows (Boot Camp; v macOS je zas problém s nízkým výkonem 3D - jejich zastaralé OpenGL bylo hodně pozadu a Metal se přiblížil DirectX ve Windows jen z části). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 15. listopad 2017, 20:10:58 Předmět: |
|
|
Díky za reakce, to mi stačí. Za mě je téma Linux v tomto vlákně uzavřeno - nechci tu rozpoutávat flame  _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 15. listopad 2017, 21:47:15 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Díky za reakce, to mi stačí. Za mě je téma Linux v tomto vlákně uzavřeno - nechci tu rozpoutávat flame  |
Však já myslím, že to není žádný flame:) Je to každopádně celkem velké rozhodnutí a vzhledem k potenciální velikosti trhu her na Linux je to na pováženou. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slappy

Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 30. květen 2018, 06:57:29 Předmět: |
|
|
Vyzera to super. Bezi to este stale na Ogre engine? _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 30. květen 2018, 14:17:37 Předmět: |
|
|
Slappy napsal: |
Vyzera to super. Bezi to este stale na Ogre engine? |
Zatím pořád. Pokud bude pokračovat vývoj i po vydání, důkladně zvážíme změnu enginu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 30. květen 2018, 16:41:04 Předmět: |
|
|
Slappy: Proč se každý rok ptáš, jestli to stále běží na Ogre enginu, je s ním něco špatně?
kubatp: Proč zvážíte změnu Ogre enginu, je s ním něco špatně? _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubatp
Založen: 06. 09. 2011 Příspěvky: 13
|
Zaslal: 31. květen 2018, 16:09:34 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
kubatp: Proč zvážíte změnu Ogre enginu, je s ním něco špatně? |
S Ogre Enginem jako takovým není nic špatně. Je stále ve vývoji a určitě je to jeden z těch zajímavějších enginů.
Proč je ke zvážení?
- My nepoužíváme OGRE, ale MOGRE (managed OGRE) pro použití s .NETem, který bohužel nedostal žádný významnější update už hodně let a nevypadá to, že se někdy ještě významněji probere k životu.
- Schopnost opravovat chyby u OGRE a jiných enginů jako je Unreal nebo Unity je nepoměrný. Není se čemu divit z hlediska velikosti základny uživatelů.
- Přestože by OGRE měl být multiplatformní, neduhů které je třeba řešit u jednotlivých platforem je určitě víc než třeba u Unity. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slappy

Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 1. červen 2018, 13:39:11 Předmět: |
|
|
sonic napsal: |
Slappy: Proč se každý rok ptáš, jestli to stále běží na Ogre enginu, je s ním něco špatně?
kubatp: Proč zvážíte změnu Ogre enginu, je s ním něco špatně? |
Ogre je praveze naozaj dobry engine. Sam som na Ogre engine naprogramoval nejake hry a aj svoju diplomovu pracu a som bronzovy podporovatel Ogre
Ale videl som uvahy, ze chcu prejst na iny engine (teraz neviem ci si to nemylim s inou hrou), tak som chcel vediet, ze ci to medzitym nezmenili. _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 31. srpen 2018, 07:52:14 Předmět: |
|
|
Teď mi přišel newsletter od gog.com, říkal jsem si "tahle hra vypadá dobře". Tak jsem to otevřel v obchodu a říkal jsem si "ale tuhle hru přeci odněkud znám!"
Gratuluju k vydání DRM-free verze na GOG  _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Slappy

Založen: 31. 07. 2009 Příspěvky: 169 Bydliště: Zilina
|
Zaslal: 31. srpen 2018, 08:13:50 Předmět: |
|
|
Gratulujem k vydaniu!
Len rychla otazka: oplatilo sa mat pri takomto titule publishera? _________________ Skinovane instalatory pre NSIS a Inno Setup, zdarma pre SK/CZ projekty: www.graphical-installer.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|