.[ ČeskéHry.cz ].
Vývoj komerčných hier bez financií?!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Business, Vedení projektů a týmů
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mem



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1959
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: 7. prosinec 2008, 18:02:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Tovy napsal:
Prece jen prace 4 hodky denne znamena +2 hodiny cesta a aklimatizace atd.

Tady bych jen podotknul, ze jsme ve 21. stoleti a zvlast nas obor umoznuje docela dobre provozovat teleworking. Napr. ja to mam do prace 10 sekund, nez vyjdu schody do pracovny Wink

A k poznamce o uziveni - pokud clovek zivi celou rodinu s detmi, tak ta 1/2 nemusi tak docela stacit Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
franz



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1325

PříspěvekZaslal: 7. prosinec 2008, 18:11:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Komerční hra je taky složitej pojem Wink Co vidím třeba galatron (viz projekty) prodáván za 20$ by imho jedinec bez rozpočtu v pohodě vytvořil při práci nebo škole. Ale další díl mafie už ne.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 7. prosinec 2008, 22:26:07    Předmět: Odpovědět s citátem

Ides do extremov s tymi prikladmi hier.
Mozes robit aj slusnu A-ckovu hru v modernej grafike, len si musis vybrat spravny styl, ktory nie je art-intensive. Teda nieco, kde nemas postavy. Sem patria:
- arkadove/sim. lietadielka
- arkadove/sim. auticka
- wipeout-like zavody
- vojenska strategia

V dnesnej dobe a pri dnesnych platoch je najlepsie pre slobodneho kodera byvajuceho u rodicov 2 roky setrit, a potom 2-3 roky makat, s obcasnou par-mesacnou brigadou na prilezitostne prilepsenie si.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
aimia



Založen: 20. 12. 2009
Příspěvky: 55

PříspěvekZaslal: 20. prosinec 2010, 07:42:45    Předmět: Odpovědět s citátem

Já myslím že dodělat hru bez peněz je spíš zázrak. Dneska udělat hru, která by byla pro rozmlsané hráče atraktivní zabere průměrně několik měsíců(zejména pokud na tom lidé dělají po práci, ve svém volném čase). A to je dost velký test výdrže a disciplíny.

V případě fulltime práce jsou motivací peníze a strach ze ztráty zaměstnání, takže se na to developer nevykašle. Navíc čím více lidí se na projektu podílí, tím je větší šance že to některý z nich vzdá(dva nadšení kamarádi mají větší šanci se motivovat, než 10 nadšenců, kteří se často ani neznají).

Podle mě je řešením 1 člověk(pokud nedokážete motivovat ani sami sebe, nemůžete to čekat od ostatních). Málokdo ale zvládá programovat i kreslit slušnou grafiku. Takže 2 lidi - grafik a programátor. A za projekt si zvolit cíl měsíční projekt(tohle je na pováženou, z vlastní zkušenosti vím jak měsíc rychle uteče, občas máte jiné povinnosti(rodina), občas nestíháte... ). Hudba, zvuky se dají buď použít free nebo na to někoho jednorázově naptat. Nápad na hru máte většinou svůj Smile

www.aimia.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Business, Vedení projektů a týmů Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna