Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 17:25:36 Předmět: |
|
|
micky napsal: |
Když jsem se posledně s Vódou bavil na téma C++11, zdvihal svou hůl vysoko nad hlavu se slovy "já bych je hnal!"... Tak nějak to tuším bylo... Navíc asi tři dni zpátky se schválilo C++14, tak proč zůstávat při zemi.  |
Stejně jako u Unity... nevadí mi, když ho používá někdo jiný, ale já prostě v C++11 nevidím žádnou velkou výhodu... možná naopak...
EDIT: Ve skutečnosti jsem volal s holí v ruce: YOU SHALL NOT PASS!
mar napsal: |
Ale zpátky ke GeneCraftu, dohrál jsem to napoprvé, protože místo morflingů jsem spawnoval queeny, takže na té nízké obtížnosti něco bude (chápu, že Voda neměl čas to vybalancovat
Ani ten zmiňovaný pathfinding mi moc nevadil.
Ještě jedna úplná drobnost, vypadá to, že partikly se renderují ve špatném pořadí (za kameny, pod vodou). |
Počkej až přijde nový build, kde to bude vybalancované!
Pathfinding bude, jen ne teď, opravdu se musím naučit na zkoušky...zbývá poslední týden a já nemám 4 zkoušky, z toho 2 si musím dát na příští rok...
Můžeš mi poslat nějaký screenshot, kde ty particly zlobí? _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:06:20 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Můžeš mi poslat nějaký screenshot, kde ty particly zlobí? |
Rád bych Ale ani na 20 pokusů mi PrnScr nesejmul to, co jsem chtěl, zkusím to ještě v okně.
Nemáš někde hotkey na uložení přímo z enginu? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:09:39 Předmět: |
|
|
V enginu to nemám, ale plánuji to...
Co třeba fraps? _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:16:23 Předmět: |
|
|
Tak už není třeba, našel jsem to také... no jasně... ona se totiž nejprve kreslí terén, pak objekty i s částicema a nakonec až voda, kvůli refrakci... a částice se kvůli aditivnímu blendingu kreslí tak, že se jen čte z depth bufferu, ale nezapisuje se, tudíž voda je překryje...
Stačilo by tedy částice vykreslit až úplně nakonec... což ale také nebude úplně fungovat... v případě, že budou částice pod vodou, tak se vykreslí jen ty, co se dostanou nad hladinu...
S kameny je stejný problém, kreslí se kvůli alpha blendignu až po entitách (orbech, biomase), což znamená, že se opět překryjí...
Vyřešit by to šlo tak, že před tím, než vykreslím vodu, vykreslím vše, co je pod vodou... pak vykreslím vodní hladinu a nakonec vše co je nad vodou (pochopitelně oba průchody s ořezávací rovinou)... a na to teď kašlu...
Určitě se tím budu zabývat v další hře...
...prvním krokem bude řazení partiklů od zadu do předu, kvůli správnému blendingu i bez vypnutí zápisu do depth bufferu, což by neměl být problém, řazení se zavolá jen pokud výrazně změním kameru...
Hm... to bych mohl vlastně udělat hned a vyřešilo by se tím vše... sakra...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:33:24 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Tak už není třeba, našel jsem to také... |
Zrovna když jsem to chtěl uploadnout  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:40:04 Předmět: |
|
|
Tak to uploadni, ať se podívají všichni.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:47:04 Předmět: |
|
|
Obrázků není nikdy dost:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 18:57:04 Předmět: |
|
|
Teď vidím ještě další chybu, objectives je vypsané malinké v rohu... to je také špatně... jak jsem to testoval krucinál.
EDIT: No jasně, jak jsem to psal v rychlosti, tak jsem místo "Y/1000" napsal "1000/Y"
EDIT2: Ale ty částice jen tak neopravím... je tam moc věcí, které se vykreslují se zaplým blendigem a vyplým zápisem do depthbufferu... to bych to musel celé redesignovat a to se mi tedy vůůůůůůbec nechce a nemám na to čas.  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 19:08:45 Předmět: |
|
|
Pěkné typo
Jasně, to je úplný detail, stejně si toho nikdo nevšimne  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 19:46:47 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
Pěkné typo
Jasně, to je úplný detail, stejně si toho nikdo nevšimne  |
Já bych si toho nevšiml, kdybys mi to neřekl.
Jinak, zase jsem opravil pár věcí, ale pathfinding pořád zlobí...
Stahujte zde... ale nemusíte, myslím, že je to pořád lehké i když jsem trochu zahýbal v balančním souboru s hodnotami...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní...
Naposledy upravil VODA dne 24. březen 2015, 11:29:30, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 20:43:06 Předmět: |
|
|
Tak, dohráno Ještě jsem si mezitím stihl zapálit, nějak se to dohrálo samo.
Ale opravdu pěkné, když se podívám na některé věci, které poslední dobou vídám na GOGu a Steamu...
Ještě úplně poslední věc, když kliknu vlevo do mapy, tak se změní velikost dolního GUI (dokud držím levý button), ale to bude možná tím 5:4, ne? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 21:35:35 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
Ještě úplně poslední věc, když kliknu vlevo do mapy, tak se změní velikost dolního GUI (dokud držím levý button), ale to bude možná tím 5:4, ne? |
Hustý!
Vůbec nedokáži odhadnout, čím by to mohlo být, ale opravím to.
EDIT: Tak to nakonec nebylo tak těžké opravit, jsem prostě na některých místech počítal scale jinak... pro standardní poměry to počítalo stejně, jen pro 5:4 se výsledky lišily...
Zipko ke stažení už jsem updatnul...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 22. srpen 2014, 21:54:25 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
Tak, dohráno Ještě jsem si mezitím stihl zapálit, nějak se to dohrálo samo. |
Počkej až tam přidám tu proaktivní inteligenci...
mar napsal: |
Ale opravdu pěkné, když se podívám na některé věci, které poslední dobou vídám na GOGu a Steamu... |
Ještě jednou díky, jsem rád, že jsem se vymanil z toho nekonečného cyklu nehratelných ukázek v enginu a že se mi už začíná pomalu vracet to, co jsem do toho během těch 14 let dal...  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mar
Založen: 16. 06. 2012 Příspěvky: 610
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 08:33:30 Předmět: |
|
|
VODA napsal: |
Počkej až tam přidám tu proaktivní inteligenci...  |
Tak na tohle jsem velmi zvědavý
VODA napsal: |
Ještě jednou díky, jsem rád, že jsem se vymanil z toho nekonečného cyklu nehratelných ukázek v enginu a že se mi už začíná pomalu vracet to, co jsem do toho během těch 14 let dal...  |
To rozhodně Myslel jsem to tak, že některé (podotýkám některé) hry tam podle mě kvalitou prostě nepatří a nehrál bych je ani zadarmo.
To ovšem není případ tvých her, vidím tam stejně jako myslím Perry komerční potenciál.
Jediný problém by mohl být do budoucna čas, na rozdíl od (Ladise?) mám zcela opačné zkušenosti,
já při fulltime jobu udělám jenom zlomek toho, co kdysi (na škole), ale to tě nechci strašit Třeba je to individuální nebo jsem prostě jenom zlenivěl... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 23. srpen 2014, 10:03:06 Předmět: |
|
|
mar napsal: |
To ovšem není případ tvých her, vidím tam stejně jako myslím Perry komerční potenciál.
Jediný problém by mohl být do budoucna čas, na rozdíl od (Ladise?) mám zcela opačné zkušenosti,
já při fulltime jobu udělám jenom zlomek toho, co kdysi (na škole), ale to tě nechci strašit Třeba je to individuální nebo jsem prostě jenom zlenivěl... |
Já během školy chodím i do práce (většinou), takže po škole se to u mě s časem zlepší, pokud tedy budu zaměstnanec, který pracuje 8 hodin... ženu a děti nemám a vypadá to, že ještě nějakou dobu mít nebudu, takže si myslím, že času bude dost... a navíc mám v plánu ještě zkusit doktorské, takže to ještě pár let bude velice pochybné...
Dělat hry, ať už z programového hlediska nebo grafického mě strašně baví a kdybych to dělat nemohl, tak by nemělo cenu ani existovat. Od 10 let se tomu věnuji, takže jsem tomu zasvětil více jak polovinu svého života... pokud mi kariéra herního vývojáře nevyjde, tak se vykašlu na počítače, odstěhuji se někam na ovčí farmu a budu se starat pouze o ty ovce (a děvčata).  _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|