Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 31. březen 2015, 13:42:26 Předmět: |
|
|
Takze stahovat novu verziu mozete z:
Link neaktivny
snad dve hodiny som sa to snazil uploadnut neviem co ma websupport s FTP miestami to slo par KB a to som skusal dva ftp. Nakoniec mi to cele drblo tak som to dal na uloznu _________________

Naposledy upravil RS dne 2. duben 2015, 08:29:56, celkově upraveno 2 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 31. březen 2015, 17:23:55 Předmět: |
|
|
Tak jsem si zase zahrál (teda jen sám). S tou myší je to rozhodně lepší. Jak psal mar, tak se to pří prvním výstřelu trochu sekne. Všechny zvuky mi přijdou takový opožděný i když se už pak nesekaj.
Je nějaká možnost jak se uzdravit? Mohlo by to být v doměčku jako v tunneleru.
Taky by se hodil zaměřovací křížek, ale neni to nutný. Zobrazit ho v místě kde se jakoby nachází kurzor myši.
Jinak chválim. Jen tak dál  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 31. březen 2015, 17:40:01 Předmět: |
|
|
no kdyby si chtěl někdo zahrát ve více lidech, tak já to půjdu zkusit dnes tak ve 20:30 - jestli teda poběží server v tu dobu (případně se můžem nějak domluvit na IRC) _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 31. březen 2015, 18:55:07 Předmět: |
|
|
Inak mam podozrenie ze problem s chatom sposobuje vyvolavanie tabulky tabom. Mozno shiftom taky problem nebude robit lebo tab v unity prepina aj gui prvky a nieco robi na pozadi s chatom zjavne _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 31. březen 2015, 20:04:27 Předmět: |
|
|
Ted je nas 5, to uz je zabava.
Jen by to chtelo jeste pred vystrelem vedet, kdo je kdo, kdyz se spolecne domlouvame na utoku na jednoho.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 31. březen 2015, 20:21:12 Předmět: |
|
|
Jinak první rage quit historie hry dal posila
A ostatni by se mohli naucit barvy, kdyz si krome cokolady davame bilou a po bile nestrilime, tak to znamena, ze po bile nestrilime!  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Weny Sky

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 31. březen 2015, 21:19:00 Předmět: |
|
|
Dobre jsme zahrali:) A pokud jde o utok na bile, tak ja byl rad, ze se trefil do kohokoliv
Jinak ted nejake zpravy pro RS:
1. velka narocnost na grafiku. Na me dedikovane grafice nVidia NVS 5400 se to strasne seka. Hratelne je to pouze v rozliseni 640x400.
2. mam dojem, ze nabijeni kanonu zavisi na FPS. Kdyz jsem to hral v 1280x1024 s FPS tak +- 15, tak u zakladniho dela, ktere ma napsane, ze se nabiji 0.8, se nabijelo tak 3 sekundy. Pri prepnuti do 640x480, kdy se hra citelne zrychlila, se delo nabijelo rychlej.
3. v logu se mi ted na konci, po tom co se mi to seklo, zustalo napsane:
kód: |
NullReferenceException
at (wrapper managed-to-native) UnityEngine.GameObject:GetComponentFastPath (System.Type,intptr)
at UnityEngine.GameObject.GetComponent[Camera] () [0x00000] in <filename unknown>:0
at OnlineGameGui.OnGUI () [0x00000] in <filename unknown>:0 |
Nevim jestli to souvisi s tim zaseknutim, ale vypadalo to, ze je nejaky dlouhy lag a pak se to cele seklo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 31. březen 2015, 21:37:49 Předmět: |
|
|
Supr. Je to sranda. Tab blbne, zasekne se ovladani, pak musim kliknout, shift je ok. V chatu kdyz zmacku backspace tak to smaze celou zpravu, dost me to stve. Zda se mi ze nektere strely meli trefit ale nic nebouchlo, mozna je to problem synchronizace pres net. Jak se hra vypina? Esc nefunguje, alt+f4 jo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
N0081K
Založen: 24. 07. 2014 Příspěvky: 14
|
Zaslal: 31. březen 2015, 21:40:29 Předmět: |
|
|
Takže já napíšu své dojmy:
Hra mi fungovala plynule a to nemám žádné dělo (AMD athlon x4 860k přetočený na 4,1 GHz, a "nepřetočená" MSI R7 260X 2GB OCV1, 8GB RAM)
Rozlišení 1440x900, nastavení grafiky Fantastic, fullscreen
Narazil jsem na jeden"spawn problém":
Omlouvám se ale líp nascreenovat se mi to nepodařilo.
Jinak v 4-5 lidech byla hra zábavná.
A za ty nicky nad tankem i před výstřelem bych se taky nezlobil...
Jinak všem díky za hru, bylo to super .
Jo a jedna připomínka chtělo by to možnost delší zprávy do chatu . |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sonic

Založen: 19. 01. 2009 Příspěvky: 194
|
Zaslal: 31. březen 2015, 21:51:43 Předmět: |
|
|
Taky přidám svoje postřehy:
-na jednu stranu by bylo fajn vidět, kdo je kdo (barvy někdy nepomůžou, když je ve skupině sabotér), na druhou stranu to ale takhle zabrání kdejakému spiknutí
-jednou se mi stalo, ze jsem nemohl střílet (mel jsem to nejlepší dělo). Ukazovalo mi, že ještě nějaké ammo mám, ale málo. Nevím jestli to bylo nedostatkem nábojů, protože mě pak kdosi zabil. Pokud to tak ale bylo, tak by bylo fajn ten ukazatel rozpočítat tak, aby to pro nedostatek munice byl ukazatel prázdný (takhle nevím, jestli ještě můžu střílet nebo ne)
-problémy s FPS a rychlostí střelby jsem měl taky (na začátku kola, když všichni měli stejná děla, jsem oproti jiným střílel až 2x pomaleji).
-hra se mi taky párkrát zasekla, ale do logu jsem se zapomněl podívat
-občas mi nešel otevřít shop, to asi zlobí ten tab
-v 5 lidech je to vážně zábava
-občas je nefér, když jsou dva domečky vedle sebe a po respawnu oba koukají jedním směrem, přičemž jeden kouká druhému do zad (to má ten druhý velkou nevýhodu)
-hlavně se mi ale líbilo, že to byl takový ceske-hry.cz turnaj
EDIT: stále je tam problém při zadávání nicku. Při mačkání backspace to poslední písmenko přeskočí (proto jsem měl v nicku na konci G - a občas i někdo jiný) _________________ Programovat pod Windows je jako hrát hry na Macu.
Naposledy upravil sonic dne 31. březen 2015, 21:53:30, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
uiii
Založen: 12. 08. 2007 Příspěvky: 251
|
Zaslal: 31. březen 2015, 21:52:42 Předmět: |
|
|
Jeste jsem měl problém při zadávání nicku, něšel smazat původní text (ani BS ani Delete) pomohlo az oznaceni mysi a mezernik.
Co se týče spawnu, tak nevim jestli je to zaměr, ale vzdy me to namířilo na tu horší stranu (ven z mapy). EDIT: asi to byla nahoda, myslim ze jsem byl i dovnitř mapy.
Nicky nad tankem by byli fajn, ale zase by se nedalo tak dobře skrývat v roští  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. duben 2015, 07:00:53 Předmět: |
|
|
Dakujem za komentare. Skusim to trosku zhrnut:
1. Zjavne vyhodilo null reference exception kvoli componentu kamery. Overim a osetrim cekovanie null reference. Hra je stale vo vyvoji a stale nieco vyleti. Zazrak ze to drzalo pokope tak dlho
2. Ohladom spawnovania - Ten spawn pri vode ono je to v poriadku kde ta dalo lebo spawny su tak spravene, problem je v tom ze ja som narychlo nageneroval par map a nedodrzal som zasadu ze vodne plochy by nemali byt na konci mapy prave kvoli takemuto pripadu. Len som chcel aby ste mali aspon par map miesto jednej. Nabuduce snad dam vacsi pozor.
3. Ta dlzka chatu je fakt tragicka ten poriesim este dnes lebo je to fakt vopruz
4. Mam pocit ze grafika je viac narocna kvoli post fx a depth of field. Prave preto som pisal ze komu to ide blbo tak nech skusi F3. Ale mam podozrenie ze dalsie spomalenie robi aj realtime GI a rozmyslam ci by neboli lepsie len lightmapy + lightprobes
5. Strely - Strela sa spawnuje na network cize vsetci by ju mali vydiet rovnako. V pripade mensich lagov moze posobit ze netrafila ale nieje to tak.
6. Nabijanie podla fps - hmm toto musim teda este preverit
7. hra sa zasekla tak ze si nemohol hybat tankom? Ak ano tak vacsinou pomohol vystrel alebo spustenie chatu. Tento problem sa mi stal ked som tabulku zapinal TAB
8.Nicky nad hracmi nieje vidno prave z toho dovodu, aby bolo mozne za zasivat po krikoch a tak . Potom by to uz nemalo to caro. Ale zas ked niekoho zasiahnete tam vidite kto to bol. V teamovych hrach budete vidiet nad hracmi meno ale asi len v TDM a Defuse missions
9. Musim priznat ze som sa vyborne bavil a to som bol k vlastnej hre dost skepticky Bola to riadna mela ked nas tam bolo tak vela
10. Dakujem vsetkym za ich cas a ak bude zaujem tak sem dam testy castejsie _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 1. duben 2015, 08:35:35 Předmět: |
|
|
Inak zjavne upustim od generatora a budem skladat tie mapy sam z tych segmentov. Zaprve mape budem moct vyratat lightmapu, cim bude hra rychlejsia narozdiel od realtime GI a bude krajsie vyzerat aj na slabsich PC , zadruhe budem moct zapnut static occlusion culling cize dalsie zrychlenie _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
RS
Založen: 21. 02. 2012 Příspěvky: 551
|
Zaslal: 2. duben 2015, 08:29:35 Předmět: |
|
|
Takze spravil som upgrade grafiky a pridal som aj viac pestrejsej zeleniny
 _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 2. duben 2015, 08:57:52 Předmět: |
|
|
Super. Kdy bude další test? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|