Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. září 2012, 03:59:51 Předmět: |
|
|
Ked pozeram na to, ze aku popularitu na Greenlighte (ale, nielen tam) maju zombie / postapokalypticke hry, tak ma pomaly presla chut robit dalsie RPGcko (po dokonceni westernu) vo fantasy style.
Samozrejme, zombie hry su momentalne v kurze a donekonecna to tak nebude, ale aj tak je to vacsia istota, ze sa to uchyti, ked si clovek vyberie popularny styl... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Amorph
Založen: 06. 09. 2007 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 4. září 2012, 08:44:41 Předmět: |
|
|
VladR: hmm, a napriklad to, ze stin od tramu, kterej couha z leveho baraku je metr pod tim tramem? Na pravem baraku od dvou tramu neni stin vubec. Na prave zdi leveho baraku zacina stin metr pod okrajem zdi, atd. Ja mam pocit, ze to nakonec celkem podstatny artefakt je, protoze tim vsechno trochu lita ve vzduchu (at uz je pricina jakakoliv). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 4. září 2012, 10:23:02 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
V tej dobe (to je realne grafika z r.2006) ... |
No, ten můj obrázek je z Attack on Pearl Harbor, čili 2007.
Pokud už bych si měl z tvých dvou obrázkl vybrat, tak radši ten první. ten je sice "nudný", ale ten druhý je škaredý.
A Amorph určitě myslel tohle:
A to jednoznačně chyba je. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. září 2012, 15:24:17 Předmět: |
|
|
Amorph napsal: |
VladR: hmm, a napriklad to, ze stin od tramu, kterej couha z leveho baraku je metr pod tim tramem? Na pravem baraku od dvou tramu neni stin vubec. Na prave zdi leveho baraku zacina stin metr pod okrajem zdi, atd. Ja mam pocit, ze to nakonec celkem podstatny artefakt je, protoze tim vsechno trochu lita ve vzduchu (at uz je pricina jakakoliv). |
Toto mi doteraz velmi nevadilo, ale ked uz na to poukazujete, tak to skusim posunut v rebricku priorit vyssie.
Ked uz sme pri tom - vadi to vylozene - v zmysle ze vam to tam taha pohlad ? Lebo ja to proste uz ani nevnimam, kedze tu scenu som videl desattisickrat  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Amorph
Založen: 06. 09. 2007 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 4. září 2012, 15:36:54 Předmět: |
|
|
No me to prijde jako jasna vizualni chyba - stin objektu zacina az kus od objektu - to nejde brat jinak. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ladis

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1537 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 4. září 2012, 16:16:41 Předmět: |
|
|
Když jsou stíny mimo, tak to už by bylo lepší, kdyby tam nebyly vůbec (špatné stíny matou). _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. září 2012, 16:56:02 Předmět: |
|
|
Tento jeden screen je mozno taky matuci, lebo to nevidis v kontexte, kde sa pohybujes slevelom, ale urcite tiene nie su mimo, resp. matuce. To zase nie
90% budov ma tiene v poriadku, akurat tie vytrcajuce brvna nie su korektne self-shadownute- co su tusim 2-3 budovy.
Vynechat kvoli par pixelom pod brvnami tiene uplne z celej hry je ale fakt ze absurdne a beriem to ako len take podrypnutie
EDIT : Nepovedal si ale, ze kera alternativa textur sa ti viac pozdava ako hracovi - ci prva alebo druha ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 4. září 2012, 18:58:47 Předmět: |
|
|
VladR> Ty tam máš tu chybu ovšem mnohem obecnější, protože stíny jsou špatně na úplně všech objektech - podívej se třeba na ten sud na screenu nebo nebo na tu podpěrnou tyčku v rohu budovy, tam je to taky vidět zřetelně.
Jen na tom self-shadowingu je to vidět nejvíc, protože tam je chyba největší.
Osobně jsem si tedy myslel, že je to chyba, o které víš (protože imho je zjevná) a je tam jen z nějakých "testovacích důvodů" a bude nepochybně odstraněna ... _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. září 2012, 19:19:38 Předmět: |
|
|
Tak, vediet o nej viem - len som jej absolutne neprikladal nejaku dolezitost.
Napr. radsej by som venoval cas na malovanie RGBA teren map, nech je teren organickejsi (teraz su RGBA materialy vygenerovane proceduralne, co obzvlast na rovine neprida ziadnu rozumnu variabilitu).
Mne v tej scene vadia viacej ine veci - ale je fakt, ze ja sa na to objektivne nedokazem pozriet, kedze na to cumim roky.
Vy, ked na tomto threade raz za mesiac-dva pozrete screen, tak stale mate ten odstup.
Ja napr. ked som robil ten UI screen na Class Selection, tak sa mi tie male fonty zdali uplne do pohody citatelne. Ale ked som od toho na pol dna vstal, tak uz som to zrazu nevedel precitat.
Tazko sa udrziava odstup - bodla by daka funkcia resetu v hlave  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 4. září 2012, 19:32:58 Předmět: |
|
|
Zrovna terén si myslím, že je jedna z věcí, které jsou v pořádku. Snad jen trochu poladit barvy (teď je to takové "blátivé"), ale nic, čím by ses měl zabývat víc než pár minut, maximálně hodinku.
V tomto případě je určitě důležitější odstranit zjevné chyby (stíny), než vylepšovat něco, co jakž takž funguje, i když by o třeba mohlo být lepší (terén).
Ale je to pochopitelně na tobě. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 4. září 2012, 19:48:29 Předmět: |
|
|
Je to na mne, ale ty si grafik - takze tvoj feedback beriem inak. Ty sa skor vies pozriet na kompoziciu sceny ako celku nez koder.
Samozrejme, aj koder vie hned povedat, co ho prasti do oci, ked pozrie na screen (ak dany screen nevidel mesiac).
Ty to ale vies vysvetlit a hned doporucit napravu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. září 2012, 21:42:32 Předmět: |
|
|
Tak som spravil nejake upravy a teda zas poprosim o feedback na tieto upravy:
kód: |
- vyhodil som pozadie buttonov
- highlighter je teraz uplne iny
- 2 zbrane mali predtym temer neviditelnu hlaven a pazbu, tak som upravil ich kontrast/brightness
- upravil som font pre Classes, aby bol citatelnejsi
- highlighter ma transparentne vuntro, nech kontrast fontu voci pozadiu zostava nezmeneny a font citatelny
|
Co konkretne vam teraz hned udrie do oci a mohol by som jednoducho zmenit ?
Tu je aktualny screen:
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 8. září 2012, 22:10:59 Předmět: |
|
|
ok konstruktivne...co by si mohol vyhodit a jednoducho zmenit.
Vyhod a jednoducho zmen to velke pismo uplne hore.
Potom mozes vyhodit a jednoducho zmenit tie ornamenty. daj tam napriklad ciary.
Vyhod aj ten ramcek okolo Roughneck a potom vyhod aj tie dekoracie na tom pisme pouzite. Mozes vyhodit aj to pismo a najst nieco citatelnejsie ale to uz neni az tak extremne nutne ako ostatne veci.
Potom vyhod tie vlnovky ktore mas ako dalsi sofistikovany ornament..
preskocim pismo nech sa neopakujem a dostavame sa k poslednemu bodu kde treba nieco vyhodit alebo jednoducho zmenit. Mas tam cervenu a zelenu gulicku asi v snahe napodobnit butony z macu alebo co...Napisal by som ze sa nehodi k nicomu inemu v obrazku ale nic sa nehodi k nicomu takze to je asi fuk.
Jedine co to cele ako tak zachranuje je bohuzial to necitatelne pismo, len nemozes pouzit 4 druhy/upravy pisma v jednej obrazovke....sa pozri na ten D3 a zistis ze to pismo je stale rovnake a napriek tomu je to pochopitelne.
Dufam ze so mti aspon trosku pomohol. Este prsknem (prsk) a zachrochtim (chrocht) . Vsimni si ze nikde nepicujem (ako sa rad o kritike vyjadrujes).
Pokial kritiku nepotrebujes alebo ju beres len od Huntera tak to napis jasne nech sa vyjadruje len on  _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 8. září 2012, 22:36:00 Předmět: |
|
|
Ty gule jsou AB buttony z xbox gamepadu, pro který je hra primárně určená (což nechápu, jde-li o PC hru, ale to už se probíralo...)
Jinak mě ta obrazovka nijak extra nevadí a pokud je to jen screen pro volbu obtížnosti, stráví na ní uživatel jednorázově tak 2-3 vteřiny. Ale samozřejmě je-li cílem projektu 10.000 prodaných, musí to udělat grafik, nejlépe s praxí v oboru  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 8. září 2012, 22:56:33 Předmět: |
|
|
co by ta hra robila na xboxe?
2-3 sekundy alebo minutu to je fuk, zakladne principy o pisme funguju snad stale, a to su take triviality ze by ich mohol vediet aj grafik - programator.
Naozaj jedina dobra vec su tie zbrane...teda v ramci hry zapadaju. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|