Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 10. září 2012, 23:03:58 Předmět: |
|
|
2Crypton: To si mu moc dobre neporadil pretoze na prvom obrazku odhliadnuc od akej takej grafiky samotnej hry, ktora tu tvori dobry zaklad obrazovky vidim velmi odflaknute menu (ja tu hru teda nepoznam a neviem z akeho roku je konkretne tento screen ale..) kazdy riadok v menu (join,bots,player..) je aj s podkladom to iste a riadne to bije do oci... je to humus a rozhodne to nie je nieco s coho by si mal brat priklad. Samotne drevo , pismo, podklad ok uz vedlajsi chose team vyzera lepsie ale aj tak odflaknuta vec....asi dali inzerat prijmeme grafika , idealne zadarmo , ziska referencie na super hre. Neviem ako v pohybe to menu vypada ale ked sa pozrem na pozadie a vidim tam tu rozplyzlu texturu vzadu oproti tej ostrejsej vpredu tak to hovori samo za seba.
Nasledujuci obrazok zo zbranami napolovicu zapadnutymi do stola a sklenenymi nabojmi...a ten nadpis....no proste tento obrazok vyzera tak nekonzistentne , ze zacinam pochybovat ci bol crypton pri zmysloch ked to odporucil ako vzor kvality. ....fakt sry...nehovorim tym ze viem spravit lepsie...hovorim tym neberte si to ako priklad je to humac. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crypton

Založen: 14. 05. 2009 Příspěvky: 306 Bydliště: The Void
|
Zaslal: 11. září 2012, 02:29:04 Předmět: |
|
|
Já jsem ale neříkal, že si má vzít z těch screenshotů příklad, ale to, že se má podívat na tu textůru dřeva a kovu, kvůli pozadí menu a stupni odlesku a zabarvení kovových materiálů. Přiště si příspěvěk raději přečti pořádně, než začneš vztekle reagovat.
A mimochodem, je to FOSS hra dělaná v upraveném id Tech 3 enginu, takže nevím proč to tak zbytečně kritizuješ. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 11. září 2012, 02:40:34 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
VladR napsal: |
Druha vec je, ze ako som uz pisal predtym, ak by ZAPLATENY grafik "dodal" screen v "kvalite" toho screenu DS, tak by som prisamver ze dvihol telefon aj o druhej v noci a vypicoval ho. |
Takze ty si stale myslis, ze dokazes dobre posoudit kvalitu grafiky? Nekteri z nas si to nemysli a prave proto ti doporucujeme porad dokola toho grafika, ktery by to umel rozhodnout za tebe... ale marne jak koukam. |
Lebo to je take jednoduche, jak si vy predstavujete - dva razy lusknem prstom a bum, sedemdesiattri grafikov mi poslalo CVcko a skypuju ma jak besni.
Yeah, right .... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 11. září 2012, 09:04:39 Předmět: |
|
|
2Crypton proc vztekle? to som nepochopil.
ad id software...nic to nemeni na to co som napisal ci to je alebo neni id tech engine...to som si aj ja dole na obrazku precital. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Amorph
Založen: 06. 09. 2007 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 11. září 2012, 09:15:38 Předmět: |
|
|
Vladr: hm, ale to s tim celkem nesouvisi. Tady dostavas pomerne nezavisly feedback, jak to na lidi pusobi a je na tobe, co si z nej vezmes nebo co z nej budes moct realizovat. Ten feedback samozrejme nemuze byt zavislej na tvych problemech a omezenich, to by pak byl k nicemu. A ani nema smysl s kritikou polemizovat nebo neco vysvetlovat a obhajovat. Tys dostal v reakci na konkretni screeny a videa nazory lidi, jak to na ne pusobi. Pak uz je na tobe, aby sis ten feedback prelozil, prevazil podle toho, co o tech lidech vis, zasadil do kontextu a vzal si z nej podstatne veci, ktere te nekam posunou. To, ze se treba ted nemuzes dostat k idealnimu stavu je jina vec. Ale nema smysl cekat, ze te tady nekdy kritika utvrdi v tom, ze to mas dobre:) Jo a proc treba nezkusit nahodit tady poptavku, kdo ze zdejsich grafiku zucastnenych v teto diskusi by chtel zkusit to GUI predelat? Bud zadarmo (pripadne s platbou jen pokud se rozhodnes to pouzit) nebo za procenta? Ja bych rek, ze se nekdo chytne. Tak sorry za takove filosofovani, ale snad to neuskodi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 11. září 2012, 12:30:39 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Lebo to je take jednoduche, jak si vy predstavujete - dva razy lusknem prstom a bum, sedemdesiattri grafikov mi poslalo CVcko a skypuju ma jak besni. |
No, sami od sebe určitě ne.
Ale věřím, že pokud dáš nabídku za odpovídající sumu v ČR a SR (řekněme v přepočtu pro tebe - 10-15 USD/hod), tak už se někdo ozve.
On se možná někdo ozve i za 5 USD/hod, ale moc vysokou kvalitu a spolehlivost za tím nehledej. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 13. září 2012, 20:25:17 Předmět: |
|
|
To len taká päťminútovka. Tie siluety ma napadli zo starých westernov, keď hrdina odchádza do západu slnka.
Inak určite by sa našla hromada menu, ktoré by v porovnaní s VladRovým dopadli horšie. Ale kto si púšťa naraz dve hry aby to hodnotil? Ak je to pekné, možno sa na to človek zapozerá o 3 sekundy dlhšie. Ak je to blivajz, tak tie tri sekundy pravdepodobne vynechá, ale určite tú hru nevypne a nebude sa polhodinu rozčuľovať nad slabým výtvarným cítením autora.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 13. září 2012, 20:49:51 Předmět: |
|
|
Noo, tak to je celkom pekne. Ak by som robil cell-shaded gamesu, tak by som take bral hned a zaraz
A 5 minut to urcite nebolo - tomu teda neverim
Ty teraz, predpokladam, makas furt na alienoch pre MiroJ-a, tak ?
Hunter - zhruba ako dlho moze trvat spravit grafikovi ine GUI (to spodne, kde mam vsetky stats a je nonstop na obrazovke) ? Pol dna ? Den ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Cascabel
Založen: 27. 08. 2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: 14. září 2012, 15:40:24 Předmět: |
|
|
Hej, alieni sa nám trošku ťahajú. Plus ešte Spytihněv na mňa niečo chystá.
Ono keď som videl tie triedy postáv, spomenul som si na svoj western zo štyrmi ženskými, ktoré mali byť štylizované. Všetko sedí, len ja som mal navyše ešte indiáske dievča s lukom.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 14. září 2012, 17:29:00 Předmět: |
|
|
VladR> Aby bylo jasno, bavíme se o tomto:
?
To co tam máš teď vidím tak na 1h práce (+ případně čas na tvorbu toho ornamentu, pokud není stažený z netu).
Pokud tam nechceš nějakou "pixel-art onanii", ale stačí ti v základu něco podobného, co už máš (UI polepené z obrázků a fotografií), akorát v daleko vyšší kvalitě, pak musí 4-8h stačit.
To záleží třeba od toho, jak moc dáš grafikovi volnou ruku a pokud nedáš, jak moc těžko bude shánět to, co sis navymýšlel, případně jak dlouho bude trvat to nakreslit, pokud to bude nesehnatelné jako použitelný podklad ... pak se to prodlouží na několikanásobek času. _________________ Sharing is caring. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 3. říjen 2012, 13:59:05 Předmět: |
|
|
Vrela vdaka za feedback.
Ozyvam sa az po mesiaci, lebo som zmenil job a prestahoval sa do New Yorku, tento tyzden som prave nastupil, takze tazko mi teraz odhadovat, kedy sa zase dostanem k tvorbe hry, kedze teraz musim zriesit dolezitejsie veci - najdenie lokality / skol pre detvaky, ucim sa nove technologie atd.
Snad pred Vianocami na Westerne zacnem zase robit, ale teraz musim riesit dolezitejsie veci
Milujem soferovanie v New Yorku - to je taky masaker oproti Chicagu, ze sa z toho este stale spamatavam (a este asi par mesiacov budem)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|