Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. srpen 2009, 16:34:39 Předmět: |
|
|
je to ted bez toho a nepicuje to takze je mi fuck k cemu to i tam bylo  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. srpen 2009, 17:49:42 Předmět: |
|
|
ted me tak napadlo nebylo by dobry treba delat ro GUI velky jako ma rozliseni uzivatel? popripade jaka je fce na to zjisteni  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 1. srpen 2009, 18:56:17 Předmět: |
|
|
Jedno to není. Je velká šance, že 800x600 pojede skoro všude, ale raději bych to vyřešil obecně pro jakékoliv rozlišení, které půjde nastavit. V rámci jednoduchosti to ale možné je. Důležité je, zda půjde měnit rozlišení ve hře. Je totiž otrava čekat, než se přenastaví monitor na jiné rozlišení při přechodu do menu. Takže pokud bude hra pevně v 800x600, tak je to ok. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Casio
Založen: 13. 01. 2009 Příspěvky: 23
|
Zaslal: 1. srpen 2009, 19:18:30 Předmět: |
|
|
Funkce na zjištění aktualního rozlišení plochy je tady:
DEVMODE CurrentDM;
EnumDisplaySettings (NULL, ENUM_CURRENT_SETTINGS, &CurrentDM);
int Width = CurrentDM.dmPelsWidth;
int Height = CurrentDM.dmPelsHeight;
(CurrentDM obsahuje i další informace.)
Funkce se dá použí i ke zjištění podporovaných rozlišení, ale myslím, že né úplně všech.
Možná si mě špatně pochopil, když jsem napsal GUI == rozlišení plochy, tím jsem nemyslel pracovní plochu uživatele, ale rozlišení tvýho okna/hry. A to si určíš ty sám, bud dáš jedno na tvrdo a menu uděláš přesně na něj nebo dáš uživateli na výběr a menu podle to přizpůsobíš(natáhnout ,posunout...).
Nevím co na tom pořád řešíš. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 1. srpen 2009, 19:32:45 Předmět: |
|
|
hehe jenom sem premejslel neres uz to mam hotovy fixne na 800x600 a meneni rozliseni funguje normalka takze LOCK toto tema. Este jednou dik za rady vsech  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
johnnash
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 80
|
Zaslal: 2. srpen 2009, 11:29:40 Předmět: |
|
|
No nic neni idealni, treba u C&C: Tiberium Wars je hra spoustena na 800x600 a kamosovi to nerozchodilo LCD(out of range) a pak se to muselo sloziteji obchazet. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 2. srpen 2009, 18:08:42 Předmět: |
|
|
Když to máš fixně na 800x600, jak to pak vypadá na widescreen? _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jatro.m
Založen: 29. 07. 2009 Příspěvky: 89
|
Zaslal: 2. srpen 2009, 20:38:45 Předmět: |
|
|
asi jsem se blbe vyjadril... hra ma uzivatelsky promenny rozliseni a menu je nastaveny na 800x600 a funguje to normalne. Vyvyjim to na notebooku kterej ma widescreen a vypada to a funguje uplne normalne. zadny posunuti a tak. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 2. srpen 2009, 22:06:54 Předmět: |
|
|
Většinou se mění poměr stran, ne posunutí. Ale u menu je asi jedno, jestli bude trochu natažené/zmenšené na výšku. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|