Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
hlm
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 33
|
Zaslal: 6. leden 2012, 16:49:30 Předmět: diky za info |
|
|
Zdravim, vsem chci podekovat za opravdu prinosne informace. Urcite to dost lidi zajima. Kazdopadne kdyby Aimia napsal sve zkusenosti, byl bych moc vdecny. (neco bylo na blogu, ale ted je to asi portfolio) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 6. leden 2012, 22:14:05 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
falcon napsal: |
Top 10 - výdělky v milionech |
Toto mne vždycky fascinovalo, ty hry tam totiž nejsou nijak technicky náročné na výrobu. Vesměs hidden object adventury o pár lokacích s hrací dobou kolem 2-3 hodin se stále stejnými puzzly. Mít jen šikovné kreslíře a je to práce tak na měsíc dva  |
Ano na první pohled se to tak zdát může. Na druhý pohled jsou to AAA causal hry s pořádným příběhem, bezkonkureční grafikou, výbornou hratelností a skvělou hudbou. Nehledě na milionové publikum lačnící právě po tomto typu her, pro které jsou tyto hry dělány dalo by se říct "na zakázku". Teď tedy mluvím o Hidden object hrách. Tyto hry dělají týmy nikoliv o dvou lidech, ale často jich je požehnaně přes 10. Stačí se podívat do Credits. Rozhodně to není práce pro dva lidi na měsíc ) _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
 |
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 7. leden 2012, 20:19:44 Předmět: |
|
|
pozrem si to na xboxe a ked kupim body urcite podporim  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 10. leden 2012, 09:52:06 Předmět: |
|
|
Počet prodaných kusů do neděle: 150 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 11. leden 2012, 18:40:50 Předmět: |
|
|
To je haluz, že máš recenzi od CGR. Určitě to zvýší prodeje. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 14. leden 2012, 21:29:28 Předmět: |
|
|
Ke čtvrtku prodáno 176 kopií. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 20. leden 2012, 22:42:08 Předmět: |
|
|
Ke včerejšku prodáno 228 kopií |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 28. leden 2012, 08:40:53 Předmět: |
|
|
Ahoj, je to skoro měsíc a je čas na obsáhlejší update:
Základní info - Ke čtvrtku 26.1. 2012, tedy za 27 a kousek dne prodáno 271 kopií.
A teď nějaké statistiky. První je graf prodejů rozdělených dle jednotlivých zemí:
A toto jsou stažení zkušební verze:
Co se z toho dá vyčíst? Především, že Audina se o nějaký týden odkládá (kdo slíbil a nekoupil hru má nejvyšší čas!) a pak taky to, že podíl amerických nakupujících je lví, ale čekal jsem, že bude i ještě větší. Pak ještě stojí za zmínku UK a Kanada a ostatní jsou přicmrndávači.
Dále pak, že poměr prodejů k trial verzím je nyní cca 16,7%, což je poměrně dobré číslo a ke konci období roste. Co to znamená? Znamená to, že teď už hra není na prvních stránkách XBLIG marketu a větší procento těch, kteří se k ní propracují, má za lubem si hru koupit, třeba na základě recenzí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 28. leden 2012, 09:21:27 Předmět: |
|
|
Tak málo stažených trialů? Na tak velkém tržišti bych čekal úplně jiná čísla. A v poměru k tomu jsou prodeje vlastně docela slušné  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 28. leden 2012, 13:01:48 Předmět: |
|
|
Tak v první řadě je pravda, že Burger Jack se svojí koncepcí a námětem na XBLIG market vlastně nijak moc nehodí. Takže to je taky potřeba brát v potaz. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 29. leden 2012, 11:19:23 Předmět: |
|
|
Sem dement, ale ja proste ten XBLIG market nenasel.....
Kazdopadne hru sem nasel pres vyhledavani a celkem me pobavilo, ze pod zalozkou "related" k Burger Jackovi je CoD:MW1, CoD:MW2 a CoD:WaW. Naprosto podobny hry.....  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 29. leden 2012, 16:12:06 Předmět: |
|
|
Flash napsal: |
Sem dement, ale ja proste ten XBLIG market nenasel.....
|
To nie si sam. Po poslednom update (nutne dodat, ze katastrofalnom) Dashboardu sa k XBLIG neviem preklikat ani ja.
Naposledy som v dashi stravil skoro 10 min zufalym klikanim na vsetko co sa tam mihlo (vratane obcas mihnuteho Tilu Indie games) a nic - takze som to vzdal. Rozmyslam, ze kolko non-developerov tomy venuje minutu, nieze 10...
Na XNA forach bol o tom 20-strankovy thread a su opravnene dohady, ze kedze XBLIG nesplnilo targety, tak sa pstupne odsuva do uzadia. Snad to s dalsim X-kom nezavru (stacilo by prijat aspon nejake naroky na kvalitu).
jaz - Ten pocet downloads BJ je katastrofalny - to ste dali za 80 bodov ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 30. leden 2012, 19:17:09 Předmět: |
|
|
Já tedy musím souhlasit s tím, že ten market je naprosto k nenalezení. K tomu, aby se do něj člověk propracoval, je potřeba 14 až 17 pohybů páčky na ovladači nebo stisků tlačítka (!), což je naprostý UI fail. A taky tak nějak nechápu strategii Microsoftu - vycházím z toho, že Xbox je pořád herní konzole a pokud jsou na dashbordu Games až nějaká 3. až 4. položka... no nic, možná jsem jenom moc malý vizionář.
Ovšem na neviditelnost Marketplace to celé svést nejde. Jsou na něm tituly, které dělají velká čísla, je spousty her, které vydělají tisíce a desetitisíce dolarů a současný žebříček ovládající Minecraft klony pak statisíce a dokonce i více než milión USD. Takže to jde, pokud má člověk správný produkt a já říkám, že naší hře by bylo lépe na jiné platformě.
No a ty související tituly - to byl solidní lol, když jsem to viděl. Akorát trochu škoda, že u Call of Duty v related nevyjíždí Burger Jack, když už teda  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 30. leden 2012, 19:37:09 Předmět: |
|
|
Kolko si za to dostal celkovo penazi ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|