Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. únor 2012, 16:23:34 Předmět: |
|
|
No pise ti tam, ze na danej ceste dany exac neexistuje.
Musis sem hodit errory, ktore ti to vyhodi ako prve, ze na com prvom to zdechlo pocas kompilacie.
Urcite to budu cesty k /include (ak chybu vyhodi kompiler) alebo cesty ku knizniciam (ak error vyhodi linker).
Toto si zrejme pastol len z nejakeho status okna. Musis tam mat este nejaku zalozku, kde budes mat zo 200 errorov... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. únor 2012, 16:26:13 Předmět: Re: novacikovie |
|
|
manutara napsal: |
robim sice vo visual2008ee, ale vyhybam sa menam adresarov kde su medzery. |
To nie je vobec potrebne. Medzery v adresaroch sme prekonali pred cca 15 rokmi. Ja ich sice tiez nepouzivam, lebo som uz tak raz nadratovany, ale to neznamena, ze to cini nejaky problem pre OS. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 8. únor 2012, 16:32:20 Předmět: Re: novacikovie |
|
|
VladR napsal: |
manutara napsal: |
robim sice vo visual2008ee, ale vyhybam sa menam adresarov kde su medzery. |
To nie je vobec potrebne. Medzery v adresaroch sme prekonali pred cca 15 rokmi. Ja ich sice tiez nepouzivam, lebo som uz tak raz nadratovany, ale to neznamena, ze to cini nejaky problem pre OS. |
jj, chapacka, len som tiez tak ``nadratovany'' a mingw nepouzivam tak
som len upozornil.
pozeram to .jpg, hmm a nie je tam nahodou to ``documents and settings'' rodelene??
mingw... : and:... no such file and directory
mingw... : settings...: no such file and directory
?? _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. únor 2012, 16:51:10 Předmět: |
|
|
Podla toho screenshotu to fakt vyzera tak, ze je tam problem s medzerou
PapaJa: Prehod to do ineho adresara, kde ziadnu medzeru nemas a postni zase screenshot. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 8. únor 2012, 17:06:22 Předmět: |
|
|
sorac, ale toto nema vyznam prejdi na co chces, myslim, ze to nepomoze
dokial sam neprilozis ruku k dielu a zacnes robit co ti radime... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 17:09:44 Předmět: |
|
|
a sak robim ogm ja zato nemozem ze ked som robil s openGL v code::blocks tak to islo v pohode _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
manutara

Založen: 02. 01. 2012 Příspěvky: 81 Bydliště: Kosice SVK
|
Zaslal: 8. únor 2012, 17:12:40 Předmět: |
|
|
japaja napsal: |
a sak robim ogm ja zato nemozem ze ked som robil s openGL v code::blocks tak to islo v pohode |
pozeraj ``PapaJa: Prehod to do ineho adresara, kde ziadnu medzeru nemas a postni zase screenshot.''
ty si nevymeenil adresar za adresar bez medzier, ty si zmenil meno z ``pokus.exe'' na ``japaja.exe''
presun do ineho adresara v ktorom niesu medzery, plz... _________________ hadam to OpenGL este par rokov prezije |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 17:19:27 Předmět: |
|
|
ale ja som to zmenil ono to samo kompiluje do tej zlozky _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. únor 2012, 17:42:40 Předmět: |
|
|
Tak vytvor novy projekt od zaciatku, kde budes zadavat cestu odznova, zdrojak len skopcis - pod codeblocks nerobim, takze netusim presne ako na to - ale pod visualkom musis zadat cestu kde sa ma projekt vytvorit. Tak snad CodeBlocks takuto next-gen featuru ma...
Toto je presne to, preco by si mal prejst na VisualStudio - miliarda threadov na nete, navodov, tutorialov a vacsina z nas ti z hlavy poradi taketo zakladne veci... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 17:52:07 Předmět: |
|
|
ok v code:bloks tez na zaciatku zadavam cestu no nevadi necham to tak mam naistalovane to visual studio dalej podla ktoreho navodu? _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
TeaTime
Založen: 17. 06. 2011 Příspěvky: 264
|
Zaslal: 8. únor 2012, 18:10:23 Předmět: |
|
|
Pošli sem .cbp soubor, co ti vytváří code::blocs v adresáři projektu. Z toho půjde vyčíst jak a co všechno to přesně kompiluje. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
japaja
Založen: 07. 02. 2012 Příspěvky: 106
|
Zaslal: 8. únor 2012, 19:27:56 Předmět: |
|
|
ktory je to subor depend? abo c++ abo .o ? ja tam neviem najst to cbp _________________ skype: dead.lol1 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 8. únor 2012, 19:41:11 Předmět: |
|
|
japaja napsal: |
ktory je to subor depend? abo c++ abo .o ? ja tam neviem najst to cbp |
japaja napsal: |
ale ja som uz neraz robil v code:blocks a c++ mam tiez nastudovane |
Nieco mi tu nesedi
Pozri, ty si prevazne grafik, takze chod radsej do niecoho klikacieho - to Unity napr.
Toto na com si sa teraz zasekol je nic voci tomu, na com sa zaseknes pri kodeni neskor.
V Unity si pekne vsetko naklikas a nemusis riesit taketo low-level veci... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|