.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 16:23:34    Předmět: Odpovědět s citátem

No pise ti tam, ze na danej ceste dany exac neexistuje.

Musis sem hodit errory, ktore ti to vyhodi ako prve, ze na com prvom to zdechlo pocas kompilacie.

Urcite to budu cesty k /include (ak chybu vyhodi kompiler) alebo cesty ku knizniciam (ak error vyhodi linker).

Toto si zrejme pastol len z nejakeho status okna. Musis tam mat este nejaku zalozku, kde budes mat zo 200 errorov...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 16:26:13    Předmět: Re: novacikovie Odpovědět s citátem

manutara napsal:
robim sice vo visual2008ee, ale vyhybam sa menam adresarov kde su medzery.
To nie je vobec potrebne. Medzery v adresaroch sme prekonali pred cca 15 rokmi. Ja ich sice tiez nepouzivam, lebo som uz tak raz nadratovany, ale to neznamena, ze to cini nejaky problem pre OS.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 16:31:30    Předmět: Odpovědět s citátem

http://imgupload.sk/viewer.php?file=xygo0emwoofg4qxwfm87.jpg
_________________
skype: dead.lol1


Naposledy upravil japaja dne 8. únor 2012, 16:32:41, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 16:32:20    Předmět: Re: novacikovie Odpovědět s citátem

VladR napsal:
manutara napsal:
robim sice vo visual2008ee, ale vyhybam sa menam adresarov kde su medzery.
To nie je vobec potrebne. Medzery v adresaroch sme prekonali pred cca 15 rokmi. Ja ich sice tiez nepouzivam, lebo som uz tak raz nadratovany, ale to neznamena, ze to cini nejaky problem pre OS.


jj, chapacka, len som tiez tak ``nadratovany'' a mingw nepouzivam tak
som len upozornil.

pozeram to .jpg, hmm a nie je tam nahodou to ``documents and settings'' rodelene??

mingw... : and:... no such file and directory
mingw... : settings...: no such file and directory

??
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 16:51:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Podla toho screenshotu to fakt vyzera tak, ze je tam problem s medzerou Smile

PapaJa: Prehod to do ineho adresara, kde ziadnu medzeru nemas a postni zase screenshot.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:00:45    Předmět: Odpovědět s citátem

http://imgupload.sk/viewer.php?file=vdwr741mghq53klpq1sd.jpg


nic mam prejst na visual studio? alebo to mam neak opravit?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:06:22    Předmět: Odpovědět s citátem

japaja napsal:
http://imgupload.sk/viewer.php?file=vdwr741mghq53klpq1sd.jpg


nic mam prejst na visual studio? alebo to mam neak opravit?


sorac, ale toto nema vyznam Sad prejdi na co chces, myslim, ze to nepomoze
dokial sam neprilozis ruku k dielu a zacnes robit co ti radime...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:09:44    Předmět: Odpovědět s citátem

a sak robim ogm ja zato nemozem ze ked som robil s openGL v code::blocks tak to islo v pohode
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
manutara



Založen: 02. 01. 2012
Příspěvky: 81
Bydliště: Kosice SVK

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:12:40    Předmět: Odpovědět s citátem

japaja napsal:
a sak robim ogm ja zato nemozem ze ked som robil s openGL v code::blocks tak to islo v pohode


pozeraj ``PapaJa: Prehod to do ineho adresara, kde ziadnu medzeru nemas a postni zase screenshot.''

ty si nevymeenil adresar za adresar bez medzier, ty si zmenil meno z ``pokus.exe'' na ``japaja.exe''

presun do ineho adresara v ktorom niesu medzery, plz...
_________________
hadam to OpenGL este par rokov prezije
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:19:27    Předmět: Odpovědět s citátem

ale ja som to zmenil ono to samo kompiluje do tej zlozky
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:42:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak vytvor novy projekt od zaciatku, kde budes zadavat cestu odznova, zdrojak len skopcis - pod codeblocks nerobim, takze netusim presne ako na to - ale pod visualkom musis zadat cestu kde sa ma projekt vytvorit. Tak snad CodeBlocks takuto next-gen featuru ma...

Toto je presne to, preco by si mal prejst na VisualStudio - miliarda threadov na nete, navodov, tutorialov a vacsina z nas ti z hlavy poradi taketo zakladne veci...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 17:52:07    Předmět: Odpovědět s citátem

ok v code:bloks tez na zaciatku zadavam cestu no nevadi necham to tak mam naistalovane to visual studio dalej podla ktoreho navodu?
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
TeaTime



Založen: 17. 06. 2011
Příspěvky: 264

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 18:10:23    Předmět: Odpovědět s citátem

Pošli sem .cbp soubor, co ti vytváří code::blocs v adresáři projektu. Z toho půjde vyčíst jak a co všechno to přesně kompiluje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
japaja



Založen: 07. 02. 2012
Příspěvky: 106

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 19:27:56    Předmět: Odpovědět s citátem

ktory je to subor depend? abo c++ abo .o ? ja tam neviem najst to cbp
_________________
skype: dead.lol1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 8. únor 2012, 19:41:11    Předmět: Odpovědět s citátem

japaja napsal:
ktory je to subor depend? abo c++ abo .o ? ja tam neviem najst to cbp


japaja napsal:
ale ja som uz neraz robil v code:blocks a c++ mam tiez nastudovane
Nieco mi tu nesedi Smile

Pozri, ty si prevazne grafik, takze chod radsej do niecoho klikacieho - to Unity napr.

Toto na com si sa teraz zasekol je nic voci tomu, na com sa zaseknes pri kodeni neskor.

V Unity si pekne vsetko naklikas a nemusis riesit taketo low-level veci...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna