Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ondy1985
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 16. červenec 2009, 15:52:12 Předmět: |
|
|
zgerbiak napsal: |
Blender má s Ati menšie problémy. |
Mensimi problemami by som to nenazyval, ta hra je bohuzial nehratelna Skoda, vyzerala celkom schopne _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
|
Johny.D
Založen: 16. 07. 2009 Příspěvky: 2
|
Zaslal: 16. červenec 2009, 18:26:07 Předmět: |
|
|
No k té grafice původně hra měla mít 2d filtr takže měla vypadat uplně jinak.
obrázek
http://img151.imageshack.us/i/obrazekdld.jpg/
ale kvuli technickym problémům se od toho nakonec upustilo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 16. červenec 2009, 21:13:10 Předmět: |
|
|
Jak rozjet tu blenderovou hru v linuxu? _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Weny Sky
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 241
|
Zaslal: 16. červenec 2009, 21:33:17 Předmět: |
|
|
Linux? co to je?
|
|
Návrat nahoru |
|
|
OndraSej
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 16. červenec 2009, 21:56:58 Předmět: |
|
|
frca> je tam bacteria.blend, tak mozna tak _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 10:18:30 Předmět: |
|
|
Agent test, celkové score 4
Bacteria: dobu běželo dobře, ale pak se něco po*ralo a začalo to vypisovat hlášky do konzole a nejspíš díky tomu vypisování to spadlo na 5fps... takže sem to hrál odznova, naštěstí sem si pamatoval všechny kódy tak to nebyl problém a zdárně sem to dohrál |
|
Návrat nahoru |
|
|
Aldor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 12:27:55 Předmět: |
|
|
Gratulace páni vývojáři, hrát i dohrát jde všechny tři - verified by myself - a to není u podobných projektů moc častým jevem (i když někdo si tu stěžoval, že mu nejde to či ono, já mám asi tu správnou kombinaci hw&sw ). K jednotlivým hrám:
Bacteria:
Grafika je perfektní, příběh i gameplay už jsou trošku slabší. Popravdě jsem většinu času strávil během na místo, kde přesně vím co mám dělat a tak šlo skutečně jenom o to dostat se tam. Obvykle mívám s adventurami problémy a když šlo tohle tak snadno i mně, tak se zkušenej adventurista musel nudou ukousat.
Agent Vláďa:
Jednoznačně nejhratelnější kousek. Chtělo by to ještě promakat ve všech směrech, ale základ tu je. FoW pěkně udělané, nevím proč, ale pořád mi to připomínalo Commandos 1/2 A obtížnost je teda obtěžujícně obtížně obtížná!
AgentTest:
Ehm. Ale tak - pobavilo mě to. Párkrát jsem se zasmál (třeba i neplánovaně tomu, jak se mi třikrát povedlo zmeškat nástup na test ), otestoval reakce (hra mi tvrdí, že výborné, tak nevím ) a rozšířil si své češtinářské obzory. Test jsem nesložil kvůli 6hlavňovému kulometu. Nakonec jsem se pohrabal v .cs souborech a trošku si zacheatoval . Text o agentce Kočce odmítám číst (cílová částka byla opět ze zdrojáků ), absurdní drama je proti tomu hadr.. Jo a skóre 4 (méně už asi nejde? ) a napodruhé 365. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 12:33:19 Předmět: |
|
|
Aldor: no tak já se teda taky přiznám že sem nahlídl do zdrojáků, ale i tak sem musel použít kalkulačku |
|
Návrat nahoru |
|
|
Aldor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 12:38:56 Předmět: |
|
|
JJ. same here . Asi nějaká další Memova záludnost , ale čekal bych náročnější překážku než sečíst dvě čísla |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 12:50:18 Předmět: |
|
|
Já sem čekal že tam bude třeba trik s přetečením Int32, ale to sem čekal asi moc |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 12:53:04 Předmět: |
|
|
tohle staci na to aby to neslo vycist reflektorem primo... |
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 15:03:06 Předmět: |
|
|
rezna: neřekl bych, když na to kouknu reflectorem tak vidím
kód: |
private void maskedTextBox1_TextChanged(object sender, EventArgs e)
{
decimal num = 0M;
try
{
num = Convert.ToDecimal(this.maskedTextBox1.Text);
}
catch
{
}
this.correct = (num - 12345M) == 5727714M;
this.timer1.Enabled = this.correct;
}
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Mem
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 16:54:08 Předmět: |
|
|
Disassemblerem jo, ale šlo mi o binárku _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 17. červenec 2009, 17:43:51 Předmět: |
|
|
Nevim kdo by koukal na binárku když je tu náš přítel reflector a ještě k tomu zdarma. Kód zobrazí v podstatě v totožný podobě, akorát dřív ukazoval čísla jen hexa, ale to už je taky minulost. Existuje vlastně (krom dotfuscatoru) nějaký řešení na stížení přečtení MSIL ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Aldor
Založen: 06. 09. 2008 Příspěvky: 24
|
Zaslal: 18. červenec 2009, 07:05:27 Předmět: |
|
|
No, já teda nevím, kdo by používal reflector, když má ty zdrojáky přímo k dispozici ve vedlejší složce.. Ale tak pokud chápu jak funguje reflector, tak je to asi o trošku míň pracný a tady jsem vlastně na fóru lenochů
EDIT: A jéje, koukám, že už to začíná bejt ale úplně OT.. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|