Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 30. leden 2012, 19:42:20 Předmět: |
|
|
erik25 napsal: |
Kolko si za to dostal celkovo penazi ? |
Všechno je v threadu. Jedna kopie = 80MS Points = 1USD = 70 centů čistého. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 30. leden 2012, 20:30:01 Předmět: |
|
|
jaz napsal: |
erik25 napsal: |
Kolko si za to dostal celkovo penazi ? |
Všechno je v threadu. Jedna kopie = 80MS Points = 1USD = 70 centů čistého. |
Ale na rovinu - realne si este ziadne prachy nevidel
Najprv to musi vyrobit dost na to, aby bol PayOut (kolko je to teraz - $200 ?) a az potom posle MS sek.
No, a uz vidim, ako z US chlapik cez MoneyGram posiela za $30-$50 poplatok tych zvysnych ~$50 :- ))))))))))))))
Z bezneho uctu je to obvykle tiez aspon za $30 charge.
jaz - ad minecraft klon - a to by si sa nehanbil si meno kazit niecim takym - prachy nie su vsetko  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 30. leden 2012, 21:35:21 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
jaz napsal: |
erik25 napsal: |
Kolko si za to dostal celkovo penazi ? |
Všechno je v threadu. Jedna kopie = 80MS Points = 1USD = 70 centů čistého. |
Ale na rovinu - realne si este ziadne prachy nevidel
Najprv to musi vyrobit dost na to, aby bol PayOut (kolko je to teraz - $200 ?) a az potom posle MS sek.
No, a uz vidim, ako z US chlapik cez MoneyGram posiela za $30-$50 poplatok tych zvysnych ~$50 :- ))))))))))))))
Z bezneho uctu je to obvykle tiez aspon za $30 charge.
jaz - ad minecraft klon - a to by si sa nehanbil si meno kazit niecim takym - prachy nie su vsetko  |
No tak samozřejmě, že ještě neviděl, ani nevím, jaké jsou výplatní období. Asi čtvrtletně myslím. Výplatní hranici jsme už překročili, ovšem řešit poplatky za převody není od doby, co vynalezli Paypal, až tak akutní.
Kouzlo Minecraftu jsem nepochopil, takže nemůžu soudit, jak moc bych si jeho naklonováním poškodil karmu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 31. leden 2012, 11:38:13 Předmět: |
|
|
Hoši, je uplně jedno že vám to vydělalo kulový. Hlavní je, že jste dodělali hru do konce a máte z ní první prachy, ať už jsou jakékoliv. To vám dá strašně moc zkušeností a zaručuju vám, že další hra vydělá zase víc. Dodělat hru do konce a prodávat jí nezvládne drtivá většina lidí co se tvorbou her zabývá. Většinou projekt vysmrádne a je se statusem 99% hotovo pohřben.
Takže už teď jste na tom dobře, jen vytrvat a nevzdávat to. Je jen otázka času kdy budete mít z již hotových her dost velký reziduální přijem abyste byli vklidu.
Jestli vás to uklidní tak naše první hra (vyšla v říjnu 2008 což není tak dávno) vydělala asi 300$. Každou další hrou se nám zisky několikanásobili a poslední hra(v pořadí 4.) nám už vydělal mega. A nestálo to nic, jen vytvat a mít jasný směr. A to sami cítíme, že sme a začátku a způsobů prodeje a možnosti zlepšení je tolik, že si netroufám tvrdit kolik vydělá naše 10. hra. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
 |
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 31. leden 2012, 14:26:23 Předmět: |
|
|
Ved to je jasne ja som sa len pytal pre zaujimavost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 31. leden 2012, 15:16:14 Předmět: |
|
|
falcon napsal: |
...
Jestli vás to uklidní tak naše první hra (vyšla v říjnu 2008 což není tak dávno) vydělala asi 300$. Každou další hrou se nám zisky několikanásobili a poslední hra(v pořadí 4.) nám už vydělal mega... |
To som netusil, tak to potom respekt a este vacsie gratulacie, nez tuto jazovi
A dufam, ze si ta, jaz, s niekym nemylim, ale ty sa okolo hier pohybujes uz dlhsie roky, nie? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 6. únor 2012, 09:54:08 Předmět: |
|
|
pcmaster - ano, kolem her jsem se pohyboval několik let, teď už profesionálně ne. A hlavně to bylo kolem mobilních. Když vezmu ty, ve kterých jsem měl nějakým zásadnějším způsobem prsty, tak je to nějakých cca 15 her. Některé z nich taky vydělaly částky sahající do milionových území, ale mně do kapsy tolik nešlo, i když stěžovat si nemůžu, abych byl spravedlivý
Takže tohle je opravdu taková etuda na téma "Co jsem dělal ve volném čase", protože kdybychom to mysleli opravdu jako alespoň seriózní bokovku, zcela jistě bychom zvolili minimálně jinou platformu a věnovali bychom teď úsilí rozšíření počtu distribučních kanálů. Jenomže na to teď nemáme ani čas a hlavně programátor ani náladu (samozřejmě, že tohle je práce hlavně pro něj). Ozvali se nám z teď rozjížděného portálu IndieCity, že by měli zájem, abychom tam Burger Jacka dali, ale programátor prohlásil, že si to musí nejdřív rozmyslet. Což respektuju.
A abych se držel tématu:
Ke 3.2.2011 prodáno 307 kopií.
Konverzní poměr trials/sales je 17,21% |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 6. únor 2012, 17:22:51 Předmět: |
|
|
Ked to zinterpolujes, kedy predpokladas prekrocenie magickej hranice 1000 ks ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 6. únor 2012, 22:48:06 Předmět: |
|
|
Hele, člověče, tohle je otázka, jejíž zodpovězení do velké míry závisí taky na tom, jak moc bude MS měnit Xbox dash, protože každý update má docela velký vliv na trialy, prodeje a i rozložení toho období "dobrých" prodejů a "long tail" prodejů. Současný update snížením obecné visibility Xblig marketu docela ublížil prodejům v prvních dnech a titulům na předních pozicích stahovanosti. Neberu teď top 5-10 třeba , ale někde za touto hranicí, kde se pohybují prodeje ve stovkách kusů za den. Tam jsem slyšel o případech, kdy z cca 500ks/den to spadlo po updatu na 200. Jenže na druhou stranu update většině zvýšil ty prodeje na tom dlouhém konci, kdy předtím byl propad daleko dramatičtější a pomohl zvýšení konverzního poměru trials/sales.
To mě ovšem za současné situace trápit nemusí, protože jestli je pak rozdíl jeden kus denně nebo dva je v našich relacích celkem jedno. No a pokud bych měl něco interpolovat, tak říkám, že je možné, že těch 1000 ks to za rok ani neudělá, protože při současných prodejích kolem 5 ks denně se dá očekávat za měsíc pokles někam okolo 1 ks denně. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 11. únor 2012, 12:59:41 Předmět: |
|
|
Predaje sa ti mozu zvisit ked xbox zrusi MS points uz to aj niekde pisali lebo napriklad ja by som to kupil ale nechce sa mi kupovat 800 mps koli hre za ktoru dam 80  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 12. únor 2012, 15:39:55 Předmět: |
|
|
Nevím kam to napsat (asi by chtělo nějaký všeobecný thread o prodejníc statistikách?), ale Dragon Keepera se za prvních 5 dní prodalo 996 kusů. Je to sice nic, ale vzhledem k tomu, že sme nedělali vubec žadnou reklamu krom oznámení iOS verze na našich FB strankach a twitteru, tak dobrý. Jde vidět, že pokud nebudem mít štestí a Apple nás "nefeaturne" v "New&Noteworthy" nebo "Whats Hot" nebo tak něco, tak iOS verze žádný balík nevydělá. Jinak pro zajímavost podle ranku sme například v US store v games na 400. místě a prodeje cca 200 kousků za den (sice ne jen z US ale US dělá cca 90% prodejů). To je naše první hra na iOS, tak netuším jak rychle to bude klesat apod. Takže píšu jen tak pro zajímavost. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 13. únor 2012, 08:37:28 Předmět: |
|
|
200ks denně je na iOS slušný bez feature v N&N. Ale i hry, které v N&N byly, mnohdy tyhle čísla neudělají, co jsem se tak koukal, takže je vidět, že máte prostě dobrou hru.
Já sem za nějaký týden, dva, dám taky nějaké statistiky z prodeje jedné iOS hry, ale to je spíš taková jednoduchá hříčka.
Tady k 11.2. prodáno 342 kopií.
A co se týče obecných nárůstu prodejů po zrušení MS Points a platbou přímo za peníze - to je otázka, zda vůbec a kdy to Microsoft zavede. Ale myslím, si, že by to pomohlo, protože já sám si kolikrát chci koupit nějakou hru, ale pak se kouknu na stav bodů, řeknu si, že by mi pak nezbyly na něco lepšího v budoucnu a pak ve výsledku nekoupím nic, dokoupit body jsem línej a hlavně vidím, že skoro nic nekupuju, tak si říkám, že by mi pak zbyly nevyužité a kruh se uzavírá A myslím, že nejsem jediný. Kdežto na iPhonu, kde se platí přímo penězi, si koupím něco každý druhý den. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 20. únor 2012, 09:29:39 Předmět: |
|
|
K 18.2.2 prodáno 385 kopií a staženo 2215 trial verzí
BTW - po updatu Xbox Dashboardu mají Indie Games daleko lepší pozici v menu (no, alespoň jsou hned v položce Games). Což asi nijak závratně neovlivní prodeje Burger Jacka, ale novým titulům by to mohlo celkem pomoct. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
Zaslal: 25. březen 2012, 12:36:26 Předmět: |
|
|
K 22.3.2012 prodáno krásných hranatých 444 kopií.
A do 14 dnů se můžete těšit na další přírůstek - další hru a další statistiky. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
erik25
Založen: 24. 01. 2011 Příspěvky: 16
|
Zaslal: 25. březen 2012, 12:56:47 Předmět: |
|
|
No uz sa tesim  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|