.[ ČeskéHry.cz ].
Mají CH šanci?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> České-Hry.cz
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Flash



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1379
Bydliště: Nigga Land

PříspěvekZaslal: 12. září 2007, 19:20:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Diskuzi jsem cetl jen letmo. Tech prispevku je tu od me posledni navstevy moc a po dnesku jsem hodne unaveny.

Kazdopadne padlo tu urcite zavedeni te sekce "Nadejne projekty". Predne jsem to pochopil jako neco co neni dostatecne kvalitni pro sekci projekty (neni to dostatecne dokonceno - taky mi prislo, ze to takhle pochopil i Tomas), kazdopadne nasledny objasnujici post uz to tedy vyjasnil, ze by to byla sekce, kam davaji projekty jen moderatori. Tedy presouvaji tam projekty, ktere jsou proste lepsi.

Prijde mi to jako velmi dobry napad. Navic velmi snadno realizovatelny. Samozrejme vidim i druhou stranu (negativni) a to v tom, ze MY rozhodneme jestli VY jste dostatecne kvalitni. A to asi nebude kazdy snaset uplne s chladnou hlavou. Ale mozna by to nebylo tak horke.

Jinak co se tyce redaktoru. Vubec nevim jak to ted chodi. Ale pamatuju si doby, kdy Agile nebo Tomus mi psali jak jde vyvoj a co je novyho. Myslel jsem, ze to delaji ti redaktori i dnes Smile Ale zas chapu fakt, ze jejich ctenare zajimaji proste hry co jdou hrat a ne kecy o tom co pujde nekdy v budoucnu hrat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
dadajax



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 26

PříspěvekZaslal: 12. září 2007, 19:29:24    Předmět: Odpovědět s citátem

MD napsal:

Mozna by to nebylo spatne sem nahodit nejake stare (dokoncene) veci. Nevim, jestli by ty 10+ stare veci sly dneska hrat, ale mozna jo a mozna by stalo za to udelat takovej prurez historii, aby dnesni mlades videla, co jsme tvorili, kdyz jsme byli mladi my. Wink

To je myslím výborný nápad. Myslím že by to mohlo nováčkům jako já docela hodně dát, kdyby si přečetl nějaké ty informace o tom jak se na hře dělalo, popřípadě nějaké vyprávění o řešení různých problémů atd. (i když po těch letech si toho už asi moc pamatovat nebudete Smile ). Pamatuju na článek od Fily kde hezky rozepsal vývoj Trabi. Už je to nějaký ten rok co jsem to četl, ale pamatuju si že se mi to líbilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 12. září 2007, 20:05:48    Předmět: Odpovědět s citátem

Mnemonic napsal:
VladR napsal:

1. Dnesni teenageri sa ucili anglictinu od materskej skolky, prinajhorsom od prveho stupna ZS, cize zakladna technicka anglictina im nerobi problemy, cize ked nieco potrebuju, tak aj s minimalnou znalostou EN to preluskaju na GameDev.net

Kez bys mel pravdu. Podle mych zkusenosti se skutecnost jina..
No ved netvrdim, ze vedia vsetci plynule rozpravat. Ale hadam aspon dako preluskaju jednoduchy text na webe. Ja to teraz neodhadnem nijako presne, ale tipujem ze vacsia polovica teenagerov to musi zvladnut.
Alebo nie ? Jake mas presne skusenosti ?


Triple T napsal:
Ja bych rekl, ze mnohem lepsi podpora by v ramci zamereni fora bylo rozvinuti diskuze prave u tech nejzajimavejsich projektu a "odbyti" tech mene stastnych nekolika strucnymi komentari k veci (misto rozvinuti flamu).
No prave na toto som narazal, ze to nemoze fungovat, aj ked ako myslienka je to samozrjme pekne. Vzdy sa niekto necha strhnut k flamu. Ja takisto, ako cholerik, si tu necham z casu na cas dvihnut adrenalin a potom sem mesiac-dva nepachnem, ale kedze je to jediny server v nasom jazyku, tak ci tak sem zavitam po case.

Triple T napsal:
Potom by se jednoduse na prvni strance drzely jednak zajimave a jednak casto updatovane projekty - imho idealni situace.
Presne si to vystihol - idealna hypoteticka situacia, ktora ako vieme, nastat realne nemoze. Vid sucasny "(s)hit" MaxWell (ci ako sa to povie). Dnes som si vsimol minimalne 5 ludi, co ich to vytocilo, a bohkristus vie, kolki o tom ani nedali vediet.

Triple T napsal:
Umele vytrideni "lepsich" projektu by mohlo byt pro diskuzi i kontraproduktivni - "proc bych mel pochvalit neco, co uz je dostatecne oceneno presunem do sekce pro lepsi" - a v pripade dalsiho rozsirovani fora by mohlo zivit i urcite "elitarstvi" mezi projekty nebo jejich autory, jestli je neco takoveho mozne.
Ale presne to som hovoril - treba oddelit plevel od zrna. Ak to bude znamenat "elitarstvo", tak prosim, preco nie - je to mala dan za prehladny zoznam uspesnych / dokoncenych projektov. Aj v zivote je to tak vsade, ze su looseri tam dole, co makaju na tych par "elitnych". A co ?

Navyse, aj Flash prave potrdil, ze to nevidi ako velmi pracne z casu na cas nejaky thread presunut. Ved by to nemuselo byt tak, ako bola minule ekcia "Profi", ze len ista cast ludi tam mohla prispievat - kludne to moze byt bez problemov otvorene diskusii vsetkym, len to bude prehladne v svojej sekcii.

Ci uz sa to realizuje tak, ze tam budu len dokoncene projekty, alebo tam budu aj rozrobene veci, to uz necham na zvazeni moderatorov. Ale keby sa to volalo, ak ako som povodne navrhoval, "Nadejne Projekty", kludne by tam mohli byt aj rozrobene veci, minimalne v stadiu hratelneho dema, alebo viditelnej slusnej hotovej sceny/prostredia (s vynimkou adventur, kde fakt staci jeden vikend makat v maxku a clovek moze povedat - "yo man - ja teraz robim na masakralnej adventure Twisted Evil ").
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1824

PříspěvekZaslal: 12. září 2007, 20:27:42    Předmět: Odpovědět s citátem

Dobre, ze si spomenul profi sekciu. By ma zaujimalo, ci sa admini dohodli, ze ju zrusia, alebo preco nie je. Vsak to fungovalo vyborne (az na to, ze bola poloprazdna Very Happy). Ten, kto tam nemal Write, mohol pokojne postnut "profi" dotaz do inej sekcie a moderator to nasledne presunul do profi a bolo vystarane. To by sa mohlo vratit.

[OT]Inac VladR, to co hovoris (a znie to IMO velmi rozumne), znie ako nemenovana ikona ceskeho internetu a tu mnohi nenavidia (aj ked ona neznie az tak rozumne Smile) Viz Web3.0 len na pozvanky a ine skvosty, v ktorych obcas ma, zial, priznajme si to, pravdu... [/OT]

Kedysi davno (rok? dva) sa tu diskutovalo aj o nejako rankingu, to by mohlo byt fajn - ale nie systemom post-huntingu, ale hodnotenia navzajom.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
prost



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 109
Bydliště: cvut fel, stm

PříspěvekZaslal: 12. září 2007, 20:37:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Vybirat lepsi projekty a davat je do vlastni sekce? Hmm, takze jeste pokrocilejsi forma elitarstvi? Wink
Mozna by stacili cilejsi moderatori, kteri by nekonstruktivni cholericke vylevy a offtopic ihned po precteni smazali.
Staci se podivat do topicu MAX MELL, kde moderator situaci nezvladl.
Diskuze v projektech by imho mela byt silne moderovana narozdil od ostatnich sekci, nemel by tam byt zadny offtopic, urazeni uz vubec!
_________________
BbB
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. září 2007, 21:08:27    Předmět: Odpovědět s citátem

k TOPICU

dle meho nazoru CeskeHry sanci maji.
Ale postrech oproti "drive" :

v dobe kdy jsem se ja zacinal zajimat o programovani her (cca pred 7 lety) byly CeskeHry snad jediny kvalitni server kde clovek kdyz potreboval pomoci, poradit, napsal dotaz a nakonec se k vysledku dopracoval. Take akce GDS je ojedinela (je pravda, ze o dalsich akcich prehled nemam, ale pokud jsou tak GDS bylo prvni) zalezitost opet tohoto serveru.

Problem vidim ve vecech jako jsou slova "tak si to vygoogluj". Chapu ze jsou veci ktere se zdaji pokrocilejsim jako banalni az stupidni, ale pro zacatecnika kterej ani nevi poradne co hleda (nevi pouzivany odborny nazev, rika si tomu nejak po svem) muze byt to "vygooglovani" problem. Drive to tu skoro nikdo nerikal. Spousta lidi jelo pres dial-up a cas byl pro ne drahoceny a proto chodili sem kdyz vedeli, ze jiny, ochotny, zkusenejsi clovek, to najde za ne ,vysvetli, poradi.
Vlastne vicemene tak nejak zacinali vsichni co pricichli ci se nejak podileli na CH tak asi i ochota byla vetsi.
Dnes je to mozna hon za ukazanim, kdo je lepsi ... nevim.

Mno a pak ty dva vypadky ... ale to se resi uz jinde
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 13. září 2007, 08:38:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Toto si podla mna zasluzi oddelenie do separatneho threadu.

Crusty napsal:
k TOPICUProblem vidim ve vecech jako jsou slova "tak si to vygoogluj". Chapu ze jsou veci ktere se zdaji pokrocilejsim jako banalni az stupidni, ale pro zacatecnika kterej ani nevi poradne co hleda (nevi pouzivany odborny nazev, rika si tomu nejak po svem) muze byt to "vygooglovani" problem.
Kamarat, ja som zacinal s 3D programovanim pred vyse 8 rokmi a ver, ze v tej dobe aj gameDev.net bol poloprazdny co sa tyka sekcie Articles, NeHe (samozrejme ze EN, CZ este nebolo) malo len zopar uvodnych lekcii (tusim ze len 10). Dalsich 5 tutorial stranok este neexistovalo ani v grafe. Tutorialov bolo podstatne menej a aj podstatne menej ludi sa tomu venovalo.

No a samozrejme, v zivote mi na konkretne tychto forach nik nepomohol vyriesit ziaden technicky problem, kedze to bol vzdy nejaky vacsi zadrhel, ktory nebol vygooglovatelny, co ale samozrejme nikomu nezazlievam, len konstatujem.

To bola doba, ked sa mnohe otazky, ktore dnes googlujeme, boli na GameDev.net (resp. FlipCode - bol vtedy este funkcny) este len prvy krat zodpovedane.
Ale akymsi neuveritelnym sposobom som nemusel do fora postovat kazdu blbost, na ktorej som sa zasekol. Ked som nieco hladal, tak som tomu venoval aj pol dna, poniektore veci si dodnes spominam, ako som googloval celu sobotu od rana az do vecera a triedil vsetky thready a vyberal z nich relevantne veci. Hovori sa tomu "research".

Lenze na to, na co tu vsetci, co sme "advanced" narazame, je fakt, ze je pre mnohych OVELA jednoduchsie sa tuna opytat, ako stravit na googli 5-10 minut.
Ver tomu, ze keby si presiel tym istym peklom, tak by ta, mnohe rychlo vygooglovatelne, dotazy tuna tiez vytocili, pretoze poukazuju na jednoznacnu lenivost a pohodlnost daneho jedinca.
Lenze takymto pristupom nic komplikovanjsie ako adventuru resp. tetris nespravis. Ak ti to ale staci, tak OK.

Treba si tiez uvedomit, ze tymto pristupom zamestnavatela neohuris. Iste je kopec "SW sweatshops", kde zamestnaju kazdeho, co ma titul. To uz ty musis vediet, ci ti to staci.

Crusty napsal:
Spousta lidi jelo pres dial-up a cas byl pro ne drahoceny a proto chodili sem kdyz vedeli, ze jiny, ochotny, zkusenejsi clovek, to najde za ne ,vysvetli, poradi.
Opat sme pri otazke pristupu. Hovori sa tomu "feed-spooning" - krmenie lyzickou. Pocas vyvoja len mierne komplikovanejsej hry (a nie, adventuru tam naozaj neratam) narazis na kopec problemov, s ktorymi si neratal. Ak mas s kazdou blbostou otravovat na forach, tak co si to preboha za kodera ?

Crusty napsal:
Vlastne vicemene tak nejak zacinali vsichni co pricichli ci se nejak podileli na CH tak asi i ochota byla vetsi.
Znova sa mylis. Aj koderi maju potrebu socializacie, a forum je jednou z nich, kde ju mozu realizovat, pricom jej sekundarnym efektom je pomoc druhemu (i ked sa nepochybne mnohi budu bit do prs, ze je primarnym).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. září 2007, 09:11:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Ta doba, kdy internet nebyl, te nutila jednak delat jen ty veci, na ktere stacis (mas vedomosti/nastroje) a kdyz byl nejakej problem, tak's ho musel sam vyresit (napr. vymyslet pathfinding). To me na programovani vzdycky bavilo - prekonovat tyhle prekazky. Obcas to delam dodnes a nekdy to byva na skodu. Misto toho abych poradne googlil a nasel nejaky existujici reseni, tak si to radeji vymyslim a naimplementuju sam.

Dnes je to jinak, tak doporucuju vsechno zkombinovat: myslet, hledat i ptat se na foru. Pokud se ale nekdo zarazi na prvnim problemu a jde se zeptat, dostane odpoved, jde to implementovat, narazi na dalsi problem, jde se zeptat (takze je jasne ze nerozumi nicemu) ... tak je to picus a priste mu neporadim.
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
igor



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 196

PříspěvekZaslal: 13. září 2007, 11:30:59    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR napsal:
No ved netvrdim, ze vedia vsetci plynule rozpravat. Ale hadam aspon dako preluskaju jednoduchy text na webe. Ja to teraz neodhadnem nijako presne, ale tipujem ze vacsia polovica teenagerov to musi zvladnut.
Alebo nie ? Jake mas presne skusenosti ?


K tomu bych se chtel vyjadrit - bohuzel bych pocet tech "gramotnejsich" lidi dle svych "pozorovani" odhadl (u skupiny 18-19 let!) na 10%-20%. Ale pravdou je, ze lidi, kteri se budu zabyvat programovanim/delanim her vetsinou spadnou do te 10%-20% "vhodnejsi" skupiny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. září 2007, 19:48:15    Předmět: Odpovědět s citátem

to VladR : ja s tebou samozrejme souhlasim v tom, ze programator co si neumi sam poradit je nanic.
Ale jak rikas ... clovek musi umet "researchovat" ... ale ... kdyz neni co, tak proste neni co. Cimz chci rici, ze vsechny ty servery se vyvijeji.Lide navstevujici je se zlepsuji a proto pak se mohou resit cim dal tim pokrocilejsi temata. Takze kdyz budem podporovat zacatecniky, treba se z nich jednou stanou profici.
Ano ma umet hledat, ale proc mu z googlu nemuze vypadnout odkaz na CH i kdyz jde o zacatecnickou vec.
Dotycny zjisti ze server obsahuje spousta informaci a nauci se na nej chodit a nauci popripade dalsi.

Pak zalezi jak rikas jestli server ma slouzit jako diskusni ci "ucebni" forum

to MD :
citace:
Dnes je to jinak, tak doporucuju vsechno zkombinovat: myslet, hledat i ptat se na foru. ... atd ... atd ... tak je to picus a priste mu neporadim.


S tou kombinaci souhlasim ,ale jak toho picuse poznas?Co kdyz dotycny opravdu hledal, ale ne treba na zdrojich a mistech kde hleda vetsina.Muze to byt opravdovy zacatecnik
_________________
http://www.2ox.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 13. září 2007, 20:26:12    Předmět: Odpovědět s citátem

2Crusty: tak ja jsem docela tolerantni, ale i tady je urcita mez. Rekneme, ze nekdo vubec neumi programovat, ale rozhodne se udelat hru a ted po tobe chce: herni smycku, jak deklarovat promenne, pohyb, vstup, vykreslovani, detekci kolizi ... a takhle by to pokracovalo. Proste sam tam neni schopen udelat nic. Pak nezbyva nez doporucit, aby se vratil ke knizce zaciname s C++ (kterou tvrdi ze uz ma prectenou a vsemu rozumi Wink ) a aby zacal radeji s jednoduchou konzolovou aplikaci, zkusil si quicksort atd....

Jednou se mi to stalo a musel jsem se hodne drzet, abych byl hodnej. Wink A rikal jsem si, ze snad na CH udelam nejakej serial zakladu programovani (ale jsem na to linej).
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
spark



Založen: 15. 08. 2007
Příspěvky: 83
Bydliště: Brno & Bratislava

PříspěvekZaslal: 14. září 2007, 02:09:35    Předmět: Odpovědět s citátem

Zbezne som si presiel desiatkych poslednych postov, a myslim ze sa tu zacina rodit zopar fajn napadov ako navodit ludi na to nieco skusit a tak skoro sa nevzdat. Prave to je ten problem, ako viaceri popisovali, silna emotivna chvilka - clovek ma super napad na realizaciu projektu, a staci jeden kratky pohlad na troj acko v pohybe, vypocuje si kolko desiatok ludi na tom denne uz zopar rokov robi, a cely napad pada.

To je samozrejme ta lepsia skupina, o to horsie je ked si niekto aj cez to cele mysli, ze to je abs. jedno on vie spravit aj z nicoho perfektnu hru, a potom to ukazuje este vo faze pred vyvojom.

Z toho ma zase napadlo, ze by nebolo odveci spravit a spisat zopar orientacnych bodov vyvoja nekomercneho projektu, je jasne ze tam sa to riadi hlavne podla casu, ale mam na mysli to, ze 90 percent ludi co sa pustaju do freewaru naozaj netusia KDE zacat (co urobit skor, ako pracovat v time, atd.). Prve co spravi vacsina je to, ze si napise inzerat - hladam scenaristu, grafika, programatora, scriptera, hudobnika, zvukara...managera, sekretarku... potom nieco vytvoria, co nema hodnotu ani zhruba alfy dema, to ukazu, a tym to vacsinou konci.

Kazdopadne to nie je hned ich chyba, ale bolo by fajn ukazat, ze ked niekto chce robit hry, nech to robi tak, aby to malo aspon nejaky vyznam.

Neviem ake to bolo kedysi davno davno ked to nebolo tak rozsirene, kedze ja som zacinal len niekedy pred 4 rokmi, kazdopadne sa mi dnes nepacia tie obrovske moznosti, dnes spravi hru uz kazdy, a to je ten problem - spravi hru, ale na ukor kvality. (a ci sa to da vobec nazvat hrou) Robit hry z nicoho malo mozno nieco viac do seba.

dadajax napsal:
To je myslím výborný nápad. Myslím že by to mohlo nováčkům jako já docela hodně dát, kdyby si přečetl nějaké ty informace o tom jak se na hře dělalo, popřípadě nějaké vyprávění o řešení různých problémů atd. (i když po těch letech si toho už asi moc pamatovat nebudete Smile ). Pamatuju na článek od Fily kde hezky rozepsal vývoj Trabi. Už je to nějaký ten rok co jsem to četl, ale pamatuju si že se mi to líbilo.


Myslim, ze by som este vyhrabal nejake stare dev. diary, ale nemaju az taku hodnotu pre novych vyvojarov, su to skor len zaujimave BLA BLA BLA

btw. sorry ak to je pisane nezrozumitelne, skoro na to uz nevidim Laughing
_________________
AlternativA
Fineway Studios | GDS09 | Game Access


Naposledy upravil spark dne 14. září 2007, 19:58:55, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 14. září 2007, 08:23:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Crusty napsal:
S tou kombinaci souhlasim ,ale jak toho picuse poznas?Co kdyz dotycny opravdu hledal, ale ne treba na zdrojich a mistech kde hleda vetsina.Muze to byt opravdovy zacatecnik
Poznas ho jednoducho - v popise otazky napise, ze aspon skusal hladat, ale bol neuspesny. Ale aspon to skusil ! Takeho clovek nezdrba, ale len usmerni.

Lenze taki su dvaja z desiatich, a tom sa tu cely cas bavime.


MD : Ten serial nema zmysel robit, beztak by to necital nik z tych, ktori to potrebuju. Navyse, myslis ze ma vobec zmysel pisat nejaky taky serial, ked uz je tu NeHe ? Tam su zaklady vsetkeho potrebneho ku hram.
Urcite by to bola strata casu, pokial by to teda nebola u teba vec prestize, resp. ochoty.
Tiez si uvedom, ze ked napises taky serial, mas zodpovednost odpisovat na otazky citatelov, a to uz neni sranda, ked ti budu odpisovat sami taki, akych si popisal v predoslom poste.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 14. září 2007, 09:46:13    Předmět: Odpovědět s citátem

No NeHe je hodne zamerena na grafiku, jsou tam popsany vseliaky 3D efektiky, zacatecnik si to precte, mozna i pochopi, ale pak to stejne nedokaze poskladat do hry, protoze porad neumi programovat. Grafika zbytecne odvadi pozornost.

Co jsem mel na mysli ja, by byl kurs zakladu programovani (pokud mozno bez pouziti jakekoli slozite knihovny). Zaklady algoritmu, zaklady datovych struktur, uvod do slozitosti, zaklady objektoveho programovani a treba nejaka jednoducha hra ala textovka nebo hadi. Aby to melo smysl, tak by posluchaci museli byt aktivni - tedy resili by priklady, vymysleli reseni a diskutovali nad nimi. (Jinak by stacilo dat par odkazu treba na wikipedii.)
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 14. září 2007, 10:05:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Jaj, ty myslis asi MEGA Picusov, ktori nevedia programovat vobec, ale chcu rovno kodit hru, ze ? Ty jeden altruista Very Happy
Takym treba odporucit GameMaker, pretoze ak jedina ich motivacia ku kodeniu je urobit hru, tak to veeelmi rychlo vyprcha.

Kodit hry je overkill samo o sebe aj ked uz clovek ma za sebou par databaz,inych aplikacii, ktore nakodil uplne sam od piky.

Inak, samozrejme tvoj pristup schvalujem, mnou take filantropicke chutky nelomcuju Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> České-Hry.cz Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 6 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna