Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 27. květen 2011, 21:41:27 Předmět: |
|
|
Ve hře je několik "profesí". Alchymie je jednou z nich.

Naposledy upravil Kuny dne 3. červen 2011, 20:39:40, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 1. červen 2011, 22:23:30 Předmět: |
|
|
Cau, docela se mi to libi, jsem zvedavej, jak to dopadne a drzim palce! Sam bych mel rad svuj projekt takhle daleko.. ale jednu vec si (a sorry za to) neodpustim vas ve skole neucili "hy chy ky ry dy ty ny"? Docela dobre se to i pamatuje  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 3. červen 2011, 20:39:15 Předmět: |
|
|
Teď se stydím (když mě se tam to i zrovna tak líbilo).
Moc děkujeme za podporu. Té není nikdy dost. Jen s tím, jak jsme s projektem daleko bych to neviděl tak růžově. Ještě nám toho chybí sakra hodně. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pospa
Založen: 22. 05. 2010 Příspěvky: 44
|
Zaslal: 3. červen 2011, 21:04:19 Předmět: |
|
|
Oproti mne jste hodne daleko, ja to jeste nemuzu ani prezentovat.. co bych za to dal Tesim se az si to zahraju. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 10. červen 2011, 20:44:51 Předmět: |
|
|
To také záleží na tom, zda jsme to my neuspěchali. Každopádně díky a hodně zdaru při tvé tvorbě.
Novinky:
Nová grafika (až na ohniště). V této kvalitě máme již něco kolem 30 modelů. Na obrázku zatím nejsou stíny. Ještě se pracuje na jejich optimalizaci (testujeme je zvlášť).
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 12. červen 2011, 04:35:31 Předmět: |
|
|
Celkom slusne. Je to vcelku konzistentne.
Strasne vela by tomu pomohlo poriadne nasvietenie (napr. teple, zlte svetlo - ako od slnka, aby mal hrac obcas zmenu od takehoto sychraveho pocaisa). To by zlepsilo celkovy dojem aj o 200 %. Na tiene som celkom zvedavy, zlepsi to o dost kontrast.
Mate uz implementovane ztmavovanie tiles do dialky ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 14. červen 2011, 19:53:26 Předmět: |
|
|
"Nasvícení" (není to přímo nasvícení, ale grafiku to ovlivní) bude různé podle momentálního počasí (z něhož toho zatím moc není). Se stíny to skutečně vypadá lépe, ale samotné stíny nejsou nic úžasného. Přizpůsobují se sice lecčemu, ale stále se jedná o 2D hru, takže je tam spousta nereálností.
S těmi tiles nevím jak to přesně myslíš. Pokud zda se ztmavují podle hloubky (čím je "níž" tím je tmavší - terén), tak to nemáme. Není to ale nic extra těžkého. Při nahrávání se prostě každý upraví na základě jeho hodnoty id a depth. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 14. červen 2011, 21:38:29 Předmět: |
|
|
No asi myslel to, co je v Diablu. Kolem postavy je to osvětlený, ale se vzdáleností se to ztmavuje. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 14. červen 2011, 23:10:04 Předmět: |
|
|
Stíny jsou velmi podstatné a bez nich to vypadá tak nějak "ploše", zkus je tam nějak přidat ... stíny se dají generovat i pro izometrické sprity , pro okolí (pokud je celé jako snímek a ne poskládané) je důležité je předpočítat (což je při dynamickém osvětlení náročné ... ale jde to - předpočítat sekvenci lightmap). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 15. červen 2011, 16:21:47 Předmět: |
|
|
Eosie: Něco takového vytváří tma a zdroj světla. Čistě kvůli vzdálenosti se ale ztmavovat (třeba ve dne) prostředí nebude.
Vilem Otte: Já také nenapsal, že ve hře stíny nebudou. Napsal jsem, že tam budou, budou toho umět spoustu, ale když by si je člověk víc prohlížel najde na nich spoustu nereálných věcí. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 15. červen 2011, 19:05:08 Předmět: |
|
|
To uz riesis blbosti. Ktora AAA hra ma super dokonale real-time tiene ? Vsade su nejake artefakty. Dolezite je, aby tam nejake boli, kvoli kontrastu a hlbke obrazu. Pri tak rozsiahlej hre, pokial nemas dedikovany resource len na rendering, si nemozes dovolit 3 mesiace hrajkat s lepsimi tienmi.
Ved to robite vo volnom case, vsak ?
Ad stmavovanie - Eosie to vystihol - myslel som presne to, co v Diable, aj ked na outdoor sa to zrejme dva razy nehodi. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 7. červenec 2011, 17:19:21 Předmět: |
|
|
VladR: Máš pravdu, stíny jsme řešili hodně dlouho (o mnoho déle než bych si býval přál). Bohužel, to ale nebylo tím, že bychom řešili každý detail, nýbrž tím, že jsme prostě neměli dostatek zkušeností k jejich rychlému dokončení. V tuhle chvíli, jsou stíny už konečně hotové (chybí jen dvě kosmetické záležitosti, které by neměli být problém - pokud budou, prostě je neuděláme).
Hru děláme ve "volném čase", i když někdy ten volný čas úplně volný být neměl (tzn. věnujeme tomu někdy víc času než je zdrávo).
Novinky:
Aby jste neřekli, že se projekt nevyvíjí (on se vyvíjí a to ještě více než dříve, proto nebyl ani pořádně čas no novinky), máme zde pro vás finální verzi deníku úkolů.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 8. červenec 2011, 10:15:53 Předmět: |
|
|
Ak mozem do toho finalneho dennika nieco povedat, tak mi vadi to pismo na boku co su tie "zalozky". Ja mam trosku horsi zrak a mal som to problem precitat aj ked som si dal obrazok na celu obrazovku, musel som sa priblizit k monitoru aby som to precital. Takze mozno by som pouvazoval nad efektom toho pisma, lepsie povedane ziaden efekt nan davat, a ak tam efekt nejaky chces mat, tak nejak s mierou, alebo iny. Mozno to zneprehladnuje aj to, ze to pismo je otocene o 90stupnov a neviem ci ste to skusali, ale mozno by pomohlo citatelnosti aj to, ze by to pismo bolo normalne, len pismena by boli pod sebou. Pripadne zalozky urobit nie na boku ale hore.
Inak sa mi dennik paci. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kuny

Založen: 01. 07. 2009 Příspěvky: 149
|
Zaslal: 8. červenec 2011, 15:01:12 Předmět: |
|
|
Bez efektu to vypadá takhle:
----
Pokud je to čitelnější, klidně to předělám. Zkoušel jsem i to písmo neotáčet, jen ho zarovnat pod sebe, ale to dopadlo blbě. Alespoň pro mě to bylo čitelné jen velmi špatně. Nahoru bych to dávat nechtěl, ale jestliže to takhle není dobře čitelné... Ještě mě napadlo, zda by nepomohly nějaké ikonky.
Naposledy upravil Kuny dne 10. červenec 2011, 10:10:13, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DeepMind
Založen: 22. 02. 2008 Příspěvky: 68
|
Zaslal: 8. červenec 2011, 16:13:38 Předmět: |
|
|
no je to o nieco lepsie citatelnejsie (ale nie velmi), aspon pre mna. A inac to stymi ikonami nie je zly napad, v Might&Magic (nie heroes, ale to rpg) ma v denniku (tiez na boku) ikony, tak sa mozes inspirovat. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|