.[ ČeskéHry.cz ].
Čtyři elementy
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ...
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 27. květen 2011, 21:41:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Ve hře je několik "profesí". Alchymie je jednou z nich.


Naposledy upravil Kuny dne 3. červen 2011, 20:39:40, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 1. červen 2011, 22:23:30    Předmět: Odpovědět s citátem

Cau, docela se mi to libi, jsem zvedavej, jak to dopadne a drzim palce! Sam bych mel rad svuj projekt takhle daleko.. ale jednu vec si (a sorry za to) neodpustim Smile vas ve skole neucili "hy chy ky ry dy ty ny"? Docela dobre se to i pamatuje Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 3. červen 2011, 20:39:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Teď se stydím Embarassed (když mě se tam to i zrovna tak líbilo).
Moc děkujeme za podporu. Té není nikdy dost. Smile Jen s tím, jak jsme s projektem daleko bych to neviděl tak růžově. Ještě nám toho chybí sakra hodně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
pospa



Založen: 22. 05. 2010
Příspěvky: 44

PříspěvekZaslal: 3. červen 2011, 21:04:19    Předmět: Odpovědět s citátem

Oproti mne jste hodne daleko, ja to jeste nemuzu ani prezentovat.. co bych za to dal Smile Tesim se az si to zahraju.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 10. červen 2011, 20:44:51    Předmět: Odpovědět s citátem

To také záleží na tom, zda jsme to my neuspěchali. Smile Každopádně díky a hodně zdaru při tvé tvorbě.


Novinky:
Nová grafika (až na ohniště). V této kvalitě máme již něco kolem 30 modelů. Na obrázku zatím nejsou stíny. Ještě se pracuje na jejich optimalizaci (testujeme je zvlášť).

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 12. červen 2011, 04:35:31    Předmět: Odpovědět s citátem

Celkom slusne. Je to vcelku konzistentne.

Strasne vela by tomu pomohlo poriadne nasvietenie (napr. teple, zlte svetlo - ako od slnka, aby mal hrac obcas zmenu od takehoto sychraveho pocaisa). To by zlepsilo celkovy dojem aj o 200 %. Na tiene som celkom zvedavy, zlepsi to o dost kontrast.

Mate uz implementovane ztmavovanie tiles do dialky ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 14. červen 2011, 19:53:26    Předmět: Odpovědět s citátem

"Nasvícení" (není to přímo nasvícení, ale grafiku to ovlivní) bude různé podle momentálního počasí (z něhož toho zatím moc není). Se stíny to skutečně vypadá lépe, ale samotné stíny nejsou nic úžasného. Přizpůsobují se sice lecčemu, ale stále se jedná o 2D hru, takže je tam spousta nereálností.

S těmi tiles nevím jak to přesně myslíš. Pokud zda se ztmavují podle hloubky (čím je "níž" tím je tmavší - terén), tak to nemáme. Není to ale nic extra těžkého. Při nahrávání se prostě každý upraví na základě jeho hodnoty id a depth.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 14. červen 2011, 21:38:29    Předmět: Odpovědět s citátem

No asi myslel to, co je v Diablu. Kolem postavy je to osvětlený, ale se vzdáleností se to ztmavuje.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 14. červen 2011, 23:10:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Stíny jsou velmi podstatné a bez nich to vypadá tak nějak "ploše", zkus je tam nějak přidat ... stíny se dají generovat i pro izometrické sprity Wink, pro okolí (pokud je celé jako snímek a ne poskládané) je důležité je předpočítat (což je při dynamickém osvětlení náročné ... ale jde to - předpočítat sekvenci lightmap).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 15. červen 2011, 16:21:47    Předmět: Odpovědět s citátem

Eosie: Něco takového vytváří tma a zdroj světla. Čistě kvůli vzdálenosti se ale ztmavovat (třeba ve dne) prostředí nebude.

Vilem Otte: Já také nenapsal, že ve hře stíny nebudou. Napsal jsem, že tam budou, budou toho umět spoustu, ale když by si je člověk víc prohlížel najde na nich spoustu nereálných věcí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 15. červen 2011, 19:05:08    Předmět: Odpovědět s citátem

To uz riesis blbosti. Ktora AAA hra ma super dokonale real-time tiene ? Vsade su nejake artefakty. Dolezite je, aby tam nejake boli, kvoli kontrastu a hlbke obrazu. Pri tak rozsiahlej hre, pokial nemas dedikovany resource len na rendering, si nemozes dovolit 3 mesiace hrajkat s lepsimi tienmi.

Ved to robite vo volnom case, vsak ?

Ad stmavovanie - Eosie to vystihol - myslel som presne to, co v Diable, aj ked na outdoor sa to zrejme dva razy nehodi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 7. červenec 2011, 17:19:21    Předmět: Odpovědět s citátem

VladR: Máš pravdu, stíny jsme řešili hodně dlouho (o mnoho déle než bych si býval přál). Bohužel, to ale nebylo tím, že bychom řešili každý detail, nýbrž tím, že jsme prostě neměli dostatek zkušeností k jejich rychlému dokončení. V tuhle chvíli, jsou stíny už konečně hotové (chybí jen dvě kosmetické záležitosti, které by neměli být problém - pokud budou, prostě je neuděláme).
Hru děláme ve "volném čase", i když někdy ten volný čas úplně volný být neměl (tzn. věnujeme tomu někdy víc času než je zdrávo).

Novinky:
Aby jste neřekli, že se projekt nevyvíjí (on se vyvíjí a to ještě více než dříve, proto nebyl ani pořádně čas no novinky), máme zde pro vás finální verzi deníku úkolů.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2011, 10:15:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Ak mozem do toho finalneho dennika nieco povedat, tak mi vadi to pismo na boku co su tie "zalozky". Ja mam trosku horsi zrak a mal som to problem precitat aj ked som si dal obrazok na celu obrazovku, musel som sa priblizit k monitoru aby som to precital. Takze mozno by som pouvazoval nad efektom toho pisma, lepsie povedane ziaden efekt nan davat, a ak tam efekt nejaky chces mat, tak nejak s mierou, alebo iny. Mozno to zneprehladnuje aj to, ze to pismo je otocene o 90stupnov a neviem ci ste to skusali, ale mozno by pomohlo citatelnosti aj to, ze by to pismo bolo normalne, len pismena by boli pod sebou. Pripadne zalozky urobit nie na boku ale hore.

Inak sa mi dennik paci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Kuny



Založen: 01. 07. 2009
Příspěvky: 149

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2011, 15:01:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Bez efektu to vypadá takhle:
----

Pokud je to čitelnější, klidně to předělám. Zkoušel jsem i to písmo neotáčet, jen ho zarovnat pod sebe, ale to dopadlo blbě. Alespoň pro mě to bylo čitelné jen velmi špatně. Nahoru bych to dávat nechtěl, ale jestliže to takhle není dobře čitelné... Ještě mě napadlo, zda by nepomohly nějaké ikonky.


Naposledy upravil Kuny dne 10. červenec 2011, 10:10:13, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
DeepMind



Založen: 22. 02. 2008
Příspěvky: 68

PříspěvekZaslal: 8. červenec 2011, 16:13:38    Předmět: Odpovědět s citátem

no je to o nieco lepsie citatelnejsie (ale nie velmi), aspon pre mna. A inac to stymi ikonami nie je zly napad, v Might&Magic (nie heroes, ale to rpg) ma v denniku (tiez na boku) ikony, tak sa mozes inspirovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Hry pro PC, konzole, ... Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 7 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna