Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Gorgor
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 7
|
|
Návrat nahoru |
|
|
tom.drin
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 65
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 08:04:34 Předmět: |
|
|
Tohle vypadá dost luxusně.
Bude planetka na screenu svojí gravitací ovlivnovat lodě a střely? Pokud ano tak mi to připomíná jednu hru kterou strašně rád hrál tak před 10 lety (bohužel si na jménu už nevzpomenu)
Těším se co z toho vyleze. |
|
Návrat nahoru |
|
|
DespeRadoX
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 08:42:35 Předmět: |
|
|
suhlasim s tom.drinom vypada to fak dobre, v poslednej dobe sa tu zacinaju objavovat zaujmave tituli , ze by nejake obrodenie? _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gorgor
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 08:51:52 Předmět: |
|
|
Diky za reakce.
Co se tyce te gravitace, tak odpoved je: samozrejme:-) Planetka je zakladem (skoro) vsech map, vsechno(lode, projektily, ustrelene komponenty..) pritahuje a tim ovlivnuje jejich drahu letu. A pochopitelne stret vasi lode s planetou je nezadouci:-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lubiii
Založen: 27. 05. 2008 Příspěvky: 73 Bydliště: Praha 5
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Gorgor
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 10:51:06 Předmět: |
|
|
Ano, Lubiii, mas pravdu. Ta cast hry ohledne managementu lodi je inspirovana Death Rally, kterou ja osobne moooc rad hral:-) Nicmene i tam mame komplexnejsi pristup - vsichni hraci (at lide nebo AI) maji sve penize a lod a pro vsechny plati stejne pravidla, co se tyce nakupovani, prodavani, upgradovani, repairu lodi. Takze pokud si napriklad na nekoho zasednes a budes ho cilene vyhledavat a drtit, tak i u AI pilota muzes sledovat jak postupne ztraci penize, prodava nejmene potrebne komponenty k lodi az nakonec je uplne na dne:-) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Hardwire
Založen: 04. 09. 2007 Příspěvky: 117
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 13:06:00 Předmět: |
|
|
Vypadá to pěkně, ale chybí ti na stránkách nějakej newsletter, do kterýho bych se moh zapsat.
V čem jsi dělal UI? Nebo je samodomo? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Vionsoft.Ondrash
Založen: 23. 08. 2007 Příspěvky: 261 Bydliště: Beskydy a Archamonský svět
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 13:06:06 Předmět: |
|
|
sakrys, jestli to bude jako Death Rally v kosmu + jeste lepsi a vyvazenejsi kseftovani, pak se na to VELMI tesim !! Uz aby to bylo
dobra prace ! _________________ vionsoft.ondrash http://www.archamon.cz |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 13:50:25 Předmět: |
|
|
tam se taky nějak závodí? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gorgor
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 14:37:49 Předmět: |
|
|
citace: |
Vypadá to pěkně, ale chybí ti na stránkách nějakej newsletter, do kterýho bych se moh zapsat.
V čem jsi dělal UI? Nebo je samodomo? |
Oboji (jak stranky, tak UI) jsem nedelal ja, ale bracha. Ja programuju vnitrek a on dela vnejsek:-) Tak se ti mozna k newsletteru jeste vyjadri. Co se tyce UI tak je delane ve FengGUI
https://fenggui.dev.java.net/
citace: |
sakrys, jestli to bude jako Death Rally v kosmu + jeste lepsi a vyvazenejsi kseftovani, pak se na to VELMI tesim !! Uz aby to bylo Smile |
No co se toho kseftovani tyce, tak jak je mozna z toho jednoho screenshotu vidno, tak bude promakanejsi. V Death Rally jsi mel jedno z cca 5-6 aut a na nem jsi mohl upgradovat myslim 4? veci. Tady si vlastni lod vpodstate skladas. K tomu mas tech asi 50 komponent, kde kazda ma svych cca 2-5 upgradu.
citace: |
tam se taky nějak závodí? |
zadny zavod stylu start-cil tu neni.
Spis - tu jsi ty a toto je tvoje zbran, tam je nepritel a tamto je jeho zbran. Zab ho driv nez zabije on tebe. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Ladis
Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 1536 Bydliště: u Prahy
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 14:52:21 Předmět: |
|
|
Jestli to je (vedle strileni hracu po sobe) jen litani po obrazovce a ne po trase, tak mi to pripomnelo jeste dosovskou hru Piranha, ktere sem se s brachy taky hodne nahral . _________________ Award-winning game developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
Gorgor
Založen: 03. 09. 2007 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 22. červenec 2008, 15:03:27 Předmět: |
|
|
Ladis napsal: |
Jestli to je (vedle strileni hracu po sobe) jen litani po obrazovce a ne po trase, tak mi to pripomnelo jeste dosovskou hru Piranha, ktere sem se s brachy taky hodne nahral . |
Tak tu nemohu slouzit. Piranha mi nic nerika:-( (Ne ze bych hry v DOSu nehral) Ale litat po trase se nebude - spis kolem planety |
|
Návrat nahoru |
|
|
Peregrine
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 16777215
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 16:50:47 Předmět: |
|
|
Taktez se pripojuji ke chvale a zaroven cekani na finalni produkt
Mne to pro zmenu pripomnelo ultramegagrandiozni RoketZ od Bluemoonu. Vzhledem k tomu, ze jsou dnes uz zdarma ke stazeni, mam je na disku a cca jednou tejdne zaparim. S bratrem jsme na splitscreen modem kdysi stravili stedrej den No, ale to uz je jina story... Kazdopadne jestli budete aspon z poloviny tak dobry, jako Bluemooni s RoketZ, tak gratuluji. A uz ted se tesim |
|
Návrat nahoru |
|
|
jaz
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 60
|
|
Návrat nahoru |
|
|
falcon
Založen: 26. 07. 2008 Příspěvky: 97
|
Zaslal: 26. červenec 2008, 18:42:37 Předmět: |
|
|
Hardwire napsal: |
Vypadá to pěkně, ale chybí ti na stránkách nějakej newsletter, do kterýho bych se moh zapsat. |
Přidáno.Na stránkách se nyni může každý zapsat do newsletteru.Díky za upozornění.
Hmm, nechtěná shoda jmen, sem rád, že ti to nijak nevadí. _________________ Running Pillow |
|
Návrat nahoru |
|
|
|