Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Zvazite port do C#/XNA |
Ano |
|
30% |
[ 22 ] |
Nie |
|
57% |
[ 41 ] |
Porozmyslam |
|
11% |
[ 8 ] |
|
Celkem hlasů : 71 |
|
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 08:51:05 Předmět: Xbox LIVE Community Games |
|
|
A je to tu:
http://creators.xna.com/en-us/XboxLIVECommunityGames
Myslim, ze teraz nastal ten pravy dovod portnut svoje projekty z C++/DX do C#/XNA
Neskutocne, ze nieco take MS dovolil. Za normalny testing pritom beru cca $20k. A tu to clovek submitne zadarmo ?
Fakt, klobuk dole - nikdy by som nepovedal, ze MS spravi take gesto. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 10:50:59 Předmět: |
|
|
To je teda gesto. Normální marketing to je. Opravdu je XNA ta nejlepší platforma pro vývoj her? Kdyby to tak bylo, M$ nemusí dělat tato velká gesta. Proč bych dělal hru na "technologii", která funguje jen na dvou platformách? (Na druhou stranu pro Windows-only vývojáře jsou 2 platformy možná nepředstavitelně velké číslo.) A předem upozorňuju případné rýpaly, že nejsem linuxák, ale multiplatformák
A může začít flame. 
Naposledy upravil frca dne 23. červenec 2008, 11:00:16, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Deluxe

Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 235 Bydliště: Oslavany
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 10:59:59 Předmět: |
|
|
Mne prijde ze mne XNA na PC jen omezuje, radej kdyby udelali nejakej update MDX. Pro vyvoj na XBOX to muze byt dobra volba. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:03:47 Předmět: |
|
|
No jasně, že je to marketing a MS na tom vydělá velký prachy - nejen podílem z prodeje her, ale také tím, že vznikne hodně her pro XBOX360 (jistě, hodně z nich bude brak, ale určitě se tam najdou i nějaký kvalitní), čímž platformu hodně posílí. Ale hlavně na tom vydělají i hráči (více her) a vývojáři (téměř bezplatný distribuční kanál), takže ve výsledku budou všichni spokojeni - snad až na majitele konkurenčních konzolí
A jak souvisí marketing s kvalitou platformy? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:04:12 Předmět: |
|
|
Tento krok mě nepřekvapuje - snaží se prostě podporovat Xbox, jak nejlépe to jde, což je samozřejmě dobře i pro nás. Určitě to nemá na poli konzolí obdoby. Co na to Sony a Nintendo?
EDIT:
frca> S XNA pokryješ 90% PC trhu a cca 1/3 trhu konzolí, to jsou stále velká čísla. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:07:39 Předmět: |
|
|
Deluxe napsal: |
Mne prijde ze mne XNA na PC jen omezuje, radej kdyby udelali nejakej update MDX. Pro vyvoj na XBOX to muze byt dobra volba. |
Jo, XNA Tě omezuje, protože je omezeno schopnostmi XBOX360 HW a IMHO to jinak nebude (leda by byly odlišné verze hry pro PC a XBOX360).
MDX už je mrtvé, to se dál vyvíjet nebude - mrkni na SlimDX - to je open-source nástupce MDX a už mají téměř hotovou i podporu DX10. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:09:15 Předmět: |
|
|
Augi napsal: |
A jak souvisí marketing s kvalitou platformy? |
Minimálně tak, že když je špatná kvalita, musí být aspoň dobrý marketing
Ale zase nikde nepíšu, že je XNA nekvalitní, to už tady napsal/napíše někdo jiný.
Naposledy upravil frca dne 23. červenec 2008, 11:10:27, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:09:27 Předmět: |
|
|
Jasne, ale si zober, ze pokial nie si ochotny klesnut tak hlboko a robit hry typu Diner Dash a Zuma, tak na PC casual trhu nezarobis. Vela stastia s klasickym sharewarom - ako ziskas dnes ludi aby ti prisli na tvoju stranku ? Obzvlast, ked sa portaly prebijaju v tom, kto da viac novych hier na 1 den ?
Situacia je dnes na PC trhu diametralne odlisna od tej, ktora tu bola pred takymi 5-7 rokmi.
Zato na XBOXe mas obrovsku uzivatelsku zakladnu ludi, ktori radi minaju peniaze (na XBLA sa minuly rok minulo vyse $1.1 bn).
Co mas z toho, ze ma PC 1.000 milionov uzivatelov, ked ti nevygeneruju ani stotinu trzieb toho, co puhych 10 milionov na XBOXe ?
Vam to nepride ako gesto, ked ponukaju 70% trzieb ? Dnes je na PC clovek rad, ak vyjedna 20% a aj to to este dostane vacsinu predajov z mesacnych accountov po $10 (kde je 1 hra free).
Mne osobne pride 70% z 800 Points sakra vela...
Do slaka, len kedy to clovek skonvertuje ? Prepisat 100k riadkov kodu do C# a XNA.
Nemate niekto nejaky napad ako to realizovat ? Sfleku by som mal 4 hry na XBLA... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:17:53 Předmět: |
|
|
VladR> No např. si koupit jejich XDK pro C++. Pokud XNA nepodporuje C++/CLI, tak jsi (jsme) víš kde. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:21:58 Předmět: |
|
|
Mozno sa za posledne 2 roky nieco zmenilo, ale naposledy co som to zistoval, tak bez A-ckoveho publishera si clovek nepinkne na XBOX. Cize XDK je nedostupne. Zmenilo sa nieco za posledne 2 roky ? Ak mas info, tak sem s nim. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:39:24 Předmět: |
|
|
No nemám, je to furt stejně na pytel. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 11:41:30 Předmět: |
|
|
Eosie napsal: |
Pokud XNA nepodporuje C++/CLI, tak jsi (jsme) víš kde. |
Nepodporuje, resp. na na PC v něm můžeš v pohodě kódit (XNA není nic jiného než pár assemblies volající DirectX), ale na XNA to nerozběháš (už jen kvůli jinejm indiánům). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 12:14:51 Předmět: |
|
|
No takze, nic z toho zatim nefunguje, takze bych jeste zbesile nejasal.
Nevim kolik lidi z ucastniku tehle debaty je clenem creators clubu a dela nebo zkousi delat neco na box, ale asi nikdo. Ja clenem jsem a nejake sve prvni pokusy uz mam za sebou. Samotny vyvoj funguje paradne, xbox propojite s kompen krasne pres lokalni sit, nasledne muzete debugovat aplikaci spustenou na boxu, no luxus. Nicmene sluzba community games, tedy uverejnovani her na box nefunguje. A to ani mezi vyvojari (cleny creators clubu). Uz strasne davno sem cetl, jak si clenove creators clubu muzou na X360 mezi sebou vymenovat svoje dilka a kdesi cosi, ale nejak sem na tohle nenarazil (je tu ovsem velka sance, ze to neni tim, ze to neexistuje, ale spis tim, ze sem to nenasel ).
Community Games by melo byt spusteno "later this year". No je to uz peknou dobu zpatky, co MS uvolnil na XBox Live programek, pomoci ktereho se lidi dostanou k hram od nezavislych vyvojaru, pres tenhle pogramek/update slo stahnout tri trial verze her, bylo uvolneno video, kde to Major Nelson vsechno krasne vysvetlil jak to funguje a jak uz brzo to bude nacpane hrami a....... pak to utichlo. Klasika. Takze jestli to bude "pozdeji tohoto roku" nebo az pristiho, nebo az nekdy. To se uvidi.
Posledni a nejdulezitejsi vec, nic nikdy neni, jak se na prvni pohled zda. Aneb, ocekavam onen hacek, ktery se muze objevit. Tu stranku o community games jsem jen proletel, takze mozna v te FAQ je napsano neco vic, ale nesazim na to. Je tu napsano>
"Once the game is reviewed and the price point set, you?re done." Tenhle v podstate testing provadeji clenove creaters clubu, cenu si snad urci autor sam. Kazdopadne sasmotny system mi neni ted dost jasny a trochu se bojim, ze to zklouzne ke stavu, ze na vysluni se vysvihne par titulu, kterych se budou prodavat statisice a ostatni stovky titulu budou na nule, nebo jednotkach (proste obdoba PC sharewaru). Klidne proto, ze do toho review systemu bude nejak zhora zasahovat MS a korigovat to k obrazu svemu.
Kazdopadne o tom, ze to zatim vypada na velkou prilezitost pro nezavisle vyvjare neni pochyb. V Handjoy tomu fandime a urcite nejakou hru na box udelame. Uz jen proto, abychom si pak mohli rict, no stejne sme vedeli, ze to projedem, ale aspon sme to zkusili  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 12:44:30 Předmět: |
|
|
V tom FAQ jsem se docetl, ze je tam nejake omezeni zemi. Tedy, kdyz se to spusti, tak to ma fungovat ze zacatku jen v nekolika zemich (USA, Francie, ...) a CR na seznamu neni. Uplne mi neni jasne proc je to nutne omezovat..
Ale jinak myslim, ze MS dela moc dobrou vec, jak pro sebe, tak pro nas. Tak jsem na to zvedavej (Ale zadnou hru asi udelat nezvladnu ) _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 23. červenec 2008, 12:55:33 Předmět: |
|
|
Lebo by to na zaciatku logisticky nezvladli. MS tiez musi sledovat naklady a nepcha sa za kazdu cenu naraz vsade. Casom to rozsiria.
Mne by teda osobne nevadilo, ze spociatku by moje hry kupili len amici a zvysok sveta az neskor  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|