.[ ČeskéHry.cz ].
Testování

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 20:17:53    Předmět: Testování Odpovědět s citátem

Zdravím všechny. Píšu jednoduchou hru (vesmírnou střílečku). Nyní sem dopsal particle system a zjistil, že na některých PC se to seká a padá. Nevím si s tím rady, mělo by to být všechno nastavené a napsané OK. Proto bych chtěl poprosit nějaké dobrovolníky, jestli by nebyli ochotní stáhnout si testovací verzi, spustit a napsat sem, jestli vám to padá, popř jestli to jde plynule, popř fps, popř konfiguraci... Samozdřejmě se nebudu zlobit když to nikdo neudělá... jen je to pro mě jedna z možností, jak se dopátrat řešení. Žádné zaangažované betatestery zatím nemám.

Pokud se to někdo náhodou rozhodne stáhnout, bude ještě potřebovat .NET Framework 2.0 a nejnovější DirectX 9.

Takže link: http://relink.aspone.cz/debug.zip
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Quiark



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 816
Bydliště: Chlívek 401

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 20:46:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Mě to jede. nb Sempron 3200, Geforce Go 6100 WinXP
_________________
Mám strach
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Yossarian



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 274
Bydliště: Šalingrad

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 20:59:49    Předmět: Odpovědět s citátem

pada.


Popis:
Stopped working

Podpis problému:
Název události problému: CLR20r3
Podpis problému 01: dx9cs_primitive_types.exe
Podpis problému 02: 0.0.0.0
Podpis problému 03: 48a8676f
Podpis problému 04: dx9cs_primitive_types
Podpis problému 05: 0.0.0.0
Podpis problému 06: 48a8676f
Podpis problému 07: c
Podpis problému 08: 6
Podpis problému 09: System.BadImageFormatException
Verze operačního systému: 6.0.6001.2.1.0.256.6
ID národního prostředí: 1029


nb na Windows Vista SP1, Intel Core 2 Duo, grafika X3100 (intel)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 21:02:27    Předmět: Odpovědět s citátem

Mne to na Athlon64 X2 4800+, 2GB ram, Radeon HD2900 XT jede v poho.
a na AthlonXP 2200+, Radeon HD2600 PRO, 1,2GB ram taky.
Btw.: ty tam pouzivas vlakna? protoze sem tam neco takovyho zahlidl, ale mozna to bylo neco primo od .NETu....
oboje WinXP
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Fundin



Založen: 19. 08. 2007
Příspěvky: 51
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 21:13:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Beha i na mem prehistorickem Radeon 7600XT, P4, WinXP a 1,5 GiB RAM:)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Deluxe



Založen: 31. 07. 2007
Příspěvky: 235
Bydliště: Oslavany

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 21:16:51    Předmět: Odpovědět s citátem

Pokud pouzivas MDX tak typuju ze ve Viste je neco jinak nez na XP. Zkus dat nacitani obrazku do try/catch a uvidis jestli je to v tom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Weny Sky



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 241

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 21:33:37    Předmět: Odpovědět s citátem

Vista SP1, X2 3800+, 2GB RAM, HD 3850

kdyz to spustim, tak mi to jede dobre. Jakmile se pokusim maximalizovat okno, tak hned pad s chybou : NullReferenceException
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hardwire



Založen: 04. 09. 2007
Příspěvky: 117

PříspěvekZaslal: 17. srpen 2008, 22:32:11    Předmět: Odpovědět s citátem

XP SP2, Core2Duo(2x 1.86GHz), 3.5GB RAM, GF 7900 GS
Jede mi to dobře, ale při maximalizaci okna se to zasekne s hlaskou
kód:
System.AccessViolationException: Attempted to read or write protected memory. This is often an indication that other memory is corrupt.
   at Microsoft.DirectX.Direct3D.Device.SetTexture(Int32 stage, BaseTexture texture)
   at DX9Sample.GameField.Planet.Draw()
   at DX9Sample.GameField.Draw()
   at DX9Sample.DX9Form.Render()
   at DX9Sample.DX9Form.Loop()
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2008, 07:39:09    Předmět: Odpovědět s citátem

S maximalizaci okna to chyba není, to mam jen špatně napsaný... Embarassed všem díky!!
Chyba byla možná v postupu Updatování particles:
1. Update pozice
2. Odstranit prošlé particles (Lifetime < 0)
3. Odstranit přebytečné particles (ParticleList.Count > ParticleMax)
4. Vygenerovat nové částice

No a tady už je snad vitět probém. (Ve výsledku bude v ParticleListu víc prvků, než se vejde do VertexBufferu, ale nechápu, že některým grafikám to nevadí a některé hází chybu)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2008, 08:19:07    Předmět: Odpovědět s citátem

A s tou Vistou to bude spíš problém v Directech, je tam sice DX10, ale pro karty nepodporující DX10 tam musí být i 9 ne? Takže myslím, že po aktualizaci DX 9 na nejnovejší verzi by to mohlo jet i na Vistě... Protože mě to na Vistě jede.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lando



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Cestice

PříspěvekZaslal: 18. srpen 2008, 09:28:34    Předmět: Odpovědět s citátem

Matasx napsal:
S maximalizaci okna to chyba není, to mam jen špatně napsaný... Embarassed všem díky!!
Chyba byla možná v postupu Updatování particles:
1. Update pozice
2. Odstranit prošlé particles (Lifetime < 0)
3. Odstranit přebytečné particles (ParticleList.Count > ParticleMax)
4. Vygenerovat nové částice

No a tady už je snad vitět probém. (Ve výsledku bude v ParticleListu víc prvků, než se vejde do VertexBufferu, ale nechápu, že některým grafikám to nevadí a některé hází chybu)

to je celkem normalni. Funguje to podobne jako pole v C/C++, kde kdyz je pretahnes, tak se nemusi stat vubec nic, nebo to muze hned spadnout, nebo to taky muze zacit padat v uplne jinym miste programu. Tyhle chyby jsou hodne neprijemny
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Popelnice Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna