Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Juraj
Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 19. srpen 2008, 10:02:21 Předmět: Billboarding |
|
|
Zdravím Vás
potřebuji si spočítat world matici pro objekt který bude typu billboard. Už celkem dlouho hledam na netu ale nejsem z těch návodů nějak moudrej. Nakonec jsem sesmolil toto, ale funguje mi to tak napul, tedy spiše pouze pokud rotuji kamerou okolo osy Y, pokud rotuji kolem osy X, objekt se mi podivně deformuje ale rozhodně neotáčí. Asi tam budu mít jen nějakou hloupost...
kód: |
Dim bl, tmp As Matrix
bl = camera.view : bl.Invert() 'view matice kamery
bl.M41 = 0
bl.M42 = 0
bl.M43 = 0
tmp.Scale(1.0, 1.0, 1.0)
wv = Matrix.Multiply(bl, tmp)
wv.M41 = pozice_objektu_x
wv.M42 = pozice_objektu_y
wv.M43 = pozice_objektu_z
wv= výsledná world matice
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Juraj
Založen: 06. 12. 2007 Příspěvky: 189
|
Zaslal: 19. srpen 2008, 10:08:10 Předmět: |
|
|
Tohle je opravdu komické , takovou dobu to testuji, ladím a nyní si to prohlížím na fóru a už vydím chybu. Takže jsem si odpověděl asi sám..
Chyba byla zde:
kód: |
wv = Matrix.Multiply(bl, tmp)
|
edit: nyní to funguje, tak doufám že to třeba jednou někomu pomůže když už jsem to sem postl |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna