Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 27. duben 2008, 09:30:19 Předmět: OpenAL - distribuce |
|
|
Jak můžu se svou binárkou distribuovat OpenAL knihovnu (Windows)? Někde (VDrift) jsem viděl přímo v adresáři openal32.dll, což mi přijde jako nejlepší řešení, pokd se nechci spoléhat na to, že ji má uživatel nainstalovanou (běžný uživatel většinou nemá). Někde jsem ale viděl místo ní oalinst.exe. Tzn. může se distribuovat s binárkou přímo openal32.dll, nebo ne?
Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 27. duben 2008, 09:35:08 Předmět: |
|
|
http://www.openal.org/windows_enumeration.html
tam bod 3.
3) A very conservative approach...
a) Install a version of OpenAL under any name in any location you want.
b) Dynamically link with your implementation of OpenAL.
c) Optionally allow the user to tell the app (through an INI file or the interface) to use a system-wide implementation of OpenAL elsewhere.
d) Before loading the user's selection, make sure that the selected device supports your application's required spec revision and/or required extensions.
a netreba pribalovat len openal32.dll ale nezabudnut na wrap_oal.dll _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 27. duben 2008, 09:59:01 Předmět: |
|
|
Jak přesně funguje ta knihovna wrap_oal.dll? Je v ní uložený vlastní výkonný kód OpenAL knihovny, nebo je v openal32.dll? |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 27. duben 2008, 11:28:27 Předmět: |
|
|
myslim ze sa z openal32.dll volaju funkcie wrapera. ale to je jedno ako to presne je. je vyzdaovane aj wraper_oal.dll wraper by mal byt podla popisu smerovac ktory rozhodne ake zariadenie sa pouzije. ci hardwerove direct sound alebo softwerove alebo nativne od creative alebo nvidie. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 27. duben 2008, 11:42:42 Předmět: |
|
|
Takže k distribuci stačí dát ty verze dll (openal32 a wrap_oal), které najdu v system32 (ty, co tam nakopíroval oalinst.exe)? |
|
Návrat nahoru |
|
|
nou
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1047
|
Zaslal: 27. duben 2008, 14:49:15 Předmět: |
|
|
ano tie dll co sa spominaju v tom dokumente by mal dodavat vyrobca zvukovky. inak ak to bude hra s instalaciou tak si myslim mala pustat ta ich instalacia ako je spominane v bode 1. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna