Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 4. srpen 2008, 16:01:01 Předmět: Tlusté čáry |
|
|
Čau, tak konečně po dlouhý době mám zase takovej malej dotázek...
Vykresluju čáry pomocí ".DrawUserPrimitives(PrimitiveType.LineList," ale stalo se mi že jsou nesnesitelně tlustý, asi kolem čtyř pixelů místo jednoho, takže otázka zní co to může ovlivnit? a jak to zrušit? Díky. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. srpen 2008, 11:34:44 Předmět: |
|
|
Tak sem přišel na to, že když při inicializaci nastavim renderWindow na Formulář tak to nedělá, ale já to právě potřebuju rendrovat v Panelu.
PS: Dělam v MDX a C#. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Manox
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 6. srpen 2008, 11:52:23 Předmět: |
|
|
A vykreslujes krom tech car i neco jineho ? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. srpen 2008, 13:08:47 Předmět: |
|
|
jj jasne ze vykresluju ale kdyz vykreslim polygon tak je normalne tenkej a kdyz se kouknu jakoby do plochy tak normalne zmizi, proste problem delaj jen cary. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Khaj
Založen: 16. 01. 2008 Příspěvky: 49
|
Zaslal: 6. srpen 2008, 20:06:01 Předmět: |
|
|
Nikdy se mi tedy tenhle problém nestal, ale pokud můžu přispět svojí myšlenkou do mlýna:
Pokud vypadají čáry "hodně divně" napadlo by mě něco se špatným rozlišením, totiž že čáry kreslí v jiném rozlišení než zbytek = nesouhlasí velikost panelu s velikostí která byla kdesi kdysi nastavená ...
každopádně celý internet žije v přesvědčení že v (managed)DirectX nelze měnit tlouštky čar.... blahopřeju k průlomu.
Jak se zdá je to delikátní problém .. neměl bys screenshot? |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 6. srpen 2008, 21:02:45 Předmět: |
|
|
Tak fotky uz neni treba stazilo zamenit:
kód: |
private void OnGraphicDeviceResizing(object sender, CancelEventArgs e)
{
e.Cancel = true;
}
|
za:
kód: |
private void OnGraphicDeviceResizing(object sender, CancelEventArgs e)
{
e.Cancel = false;
}
|
ale muzes to zkoumat dal a budes prvni kdo ovladne tlousku car:D dik |
|
Návrat nahoru |
|
|
Fundin
Založen: 19. 08. 2007 Příspěvky: 51 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 25. srpen 2008, 11:38:47 Předmět: |
|
|
Tak to sice vyresilo problem tlustych car, ale pri minimalizaci to spadne a netusim, jak to vyresit nemate nekdo nejaky napad? |
|
Návrat nahoru |
|
|
rezna
Založen: 27. 07. 2007 Příspěvky: 2156
|
Zaslal: 25. srpen 2008, 11:53:44 Předmět: |
|
|
Fundin napsal: |
Tak to sice vyresilo problem tlustych car, ale pri minimalizaci to spadne a netusim, jak to vyresit nemate nekdo nejaky napad? |
MODERATOR: pro jiny problem si zaloz jiny thread nejlepe, a "pri minimalizaci to spadne" neni dostatecny popis problemu - jsi v C# - co treba call-stack? |
|
Návrat nahoru |
|
|
|