Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. září 2008, 02:30:09 Předmět: Open Asset Import Library |
|
|
Open Asset Import Library (ASSIMP) je C++ knihovna, která umí načíst různé formáty modelů a scén a vrací je v jednotné struktuře v paměti. Knihovna dále poskytuje několik pomocných funkcí jako např. počítání smoothovaných normál, tangent a bitangent, konverze mezi LHS a RHS, vylepšení vertex cache lokality a další. Podporované formáty jsou: .3ds, .ase, .obj, .ms3d, .ply, .dxf, .nff, .lwo, .smd, .vta, .mdl, .md2, .md3, .md5, .mdc, .mdr, .x, .mdl, .hmp.
Viz: http://assimp.sourceforge.net/
Zdroj: Geeks3D.com _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 25. září 2008, 07:40:50 Předmět: |
|
|
este by sa zislo zmienit ze je pisana pod BSD licenciou lebo GPL nemusi vyhovovat kazdemu. inak ta kniznica vyzera zaujimavo. _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tom.drin

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 65
|
Zaslal: 25. září 2008, 08:14:14 Předmět: |
|
|
Knihovna vypadá parádně, ale pro grafiky je možná ještě zajímavější viewer, který se nachází na stejné stránce.
Podporuje spousty věcí, určitě ho zkoukněte.
edit: Tak jsem se jal s nadšením ten viewer vyzkoušet. Bohužel je vidět že je to ještě BETA. Nefunguje podpora obj, a zdá se že práce s texturami taky ne. Zatím to není moc použitelné. 
Naposledy upravil tom.drin dne 25. září 2008, 08:53:46, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 25. září 2008, 08:37:49 Předmět: |
|
|
.x bez závislosti na DirectX - moc pěkné |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 25. září 2008, 11:14:33 Předmět: |
|
|
frca> Ne tak docela, viz FAQ na jejich stránce. Zřejmě to používá D3DX, což ale není vůbec na škodu. Ono by se to ručně implementovalo celkem blbě, když .X může být textový i binární. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 25. září 2008, 17:44:04 Předmět: |
|
|
Pekna vec, pekna. Mozno sa budem pohybovat na hrane tej licencie  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 26. září 2008, 16:25:05 Předmět: |
|
|
Toto mi poslal jeden z vyvojarov Asssimp na mail:
Alexander Gessler napsal: |
>> D3DX
No, the FAQ is misleading, only the AssimpView viewer tool depends on
D3D9. The library itself has just one dependency, boost. The X-loader
handles ASCII and binary files, but no bzip compressed files.
>> OBJ
Yes, a fix a few days before we released the beta has ruined parts of
the OBJ import. So, thanks to a leak in our test units the beta can't
load OBJ properly. The team member resposible for OBJ importing is
working on it, just wait a few days and check out the source directly
via SVN.
|
_________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 26. září 2008, 19:14:53 Předmět: |
|
|
pcmaster> Zajímavé.
No jako jestli to bude umět skinning, je to asi nejužitečnější all-in-one knihovna hned vedle FreeImage.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|