.[ ČeskéHry.cz ].
Open Asset Import Library

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 25. září 2008, 02:30:09    Předmět: Open Asset Import Library Odpovědět s citátem

Open Asset Import Library (ASSIMP) je C++ knihovna, která umí načíst různé formáty modelů a scén a vrací je v jednotné struktuře v paměti. Knihovna dále poskytuje několik pomocných funkcí jako např. počítání smoothovaných normál, tangent a bitangent, konverze mezi LHS a RHS, vylepšení vertex cache lokality a další. Podporované formáty jsou: .3ds, .ase, .obj, .ms3d, .ply, .dxf, .nff, .lwo, .smd, .vta, .mdl, .md2, .md3, .md5, .mdc, .mdr, .x, .mdl, .hmp.

Viz: http://assimp.sourceforge.net/

Zdroj: Geeks3D.com
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 25. září 2008, 07:40:50    Předmět: Odpovědět s citátem

este by sa zislo zmienit ze je pisana pod BSD licenciou lebo GPL nemusi vyhovovat kazdemu. inak ta kniznica vyzera zaujimavo.
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tom.drin



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 65

PříspěvekZaslal: 25. září 2008, 08:14:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Knihovna vypadá parádně, ale pro grafiky je možná ještě zajímavější viewer, který se nachází na stejné stránce.
Podporuje spousty věcí, určitě ho zkoukněte. Wink

edit: Tak jsem se jal s nadšením ten viewer vyzkoušet. Bohužel je vidět že je to ještě BETA. Nefunguje podpora obj, a zdá se že práce s texturami taky ne. Zatím to není moc použitelné. Sad


Naposledy upravil tom.drin dne 25. září 2008, 08:53:46, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 25. září 2008, 08:37:49    Předmět: Odpovědět s citátem

.x bez závislosti na DirectX - moc pěkné
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 25. září 2008, 11:14:33    Předmět: Odpovědět s citátem

frca> Ne tak docela, viz FAQ na jejich stránce. Zřejmě to používá D3DX, což ale není vůbec na škodu. Ono by se to ručně implementovalo celkem blbě, když .X může být textový i binární.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 25. září 2008, 17:44:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Pekna vec, pekna. Mozno sa budem pohybovat na hrane tej licencie Cool Laughing Twisted Evil
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 26. září 2008, 16:25:05    Předmět: Odpovědět s citátem

Toto mi poslal jeden z vyvojarov Asssimp na mail:

Alexander Gessler napsal:
>> D3DX
No, the FAQ is misleading, only the AssimpView viewer tool depends on
D3D9. The library itself has just one dependency, boost. The X-loader
handles ASCII and binary files, but no bzip compressed files.

>> OBJ
Yes, a fix a few days before we released the beta has ruined parts of
the OBJ import. So, thanks to a leak in our test units the beta can't
load OBJ properly. The team member resposible for OBJ importing is
working on it, just wait a few days and check out the source directly
via SVN.

_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 26. září 2008, 19:14:53    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster> Zajímavé.

No jako jestli to bude umět skinning, je to asi nejužitečnější all-in-one knihovna hned vedle FreeImage. Smile
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna