.[ ČeskéHry.cz ].
openGL : VBO vs DL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ssnake



Založen: 21. 04. 2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 06:26:43    Předmět: openGL : VBO vs DL Odpovědět s citátem

ahoj,
resim ted problem jestli zustat u display listu nebo to predelat na VBO, jde mi o vyslednou velikost exe (co nejmensi), a taky by me zajimalo o kolik je DL pomalejsi (jestli to nekdo porovnaval), prip. jestli stoji za to ten kod prepisovat nebo budou rozdily minimalni, zobrazovat budu celkem jednoduchou scenu (nejaka krajinka a tak...)
dik
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
]semo[



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 1526
Bydliště: Telč

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 10:01:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Pomalejší asi nejsou, zdá, v ovladačích je to myslím implementovaný jako VBO (jen to mezi glBegin a glEnd). Velikost exe souboru ovlivňujou spíš jiný věci, než tohle...
_________________
Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 10:12:32    Předmět: Odpovědět s citátem

A jakej máš důvod pro minimalizaci velikosti výsledného exe souboru?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
ssnake



Založen: 21. 04. 2008
Příspěvky: 7

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 11:30:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
A jakej máš důvod pro minimalizaci velikosti výsledného exe souboru?


limit mam 64kB Smile zatim jsem jeste hodne pod ale ceka me jeste dost veci dodelat a tak me napadl ten VBO, jestli by to melo vubec nejaky vliv, jsem docela rad ze moc ne, DL mi zatim vyhovuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 12:04:09    Předmět: Odpovědět s citátem

Na velkost exe suboru to urcite nijaky vplyv mat nebude Very Happy Very Happy Podla mojich merani je DL na nV kartach rovnako rychle ako VBO, maju to chlapci dobre poriesene. Dokonca mam pocit, ze tam maju nad DL implementovane aj take veci ako frustum culling (v driveri, ci dokonca na HW). No na ATI ci Inteli bude asi DL pomalsie. Nech povedia ostatni, ak maju skusenosti s ATI.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 13:19:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Na ATI ve FireGL by to mělo být rychlý, na ostatních spíš ne. Říká se tomu účelové okriplování driveru podle ID produktu. DL se stejně používá spíš v CAD aplikacích, tam většinou předem ví, jaký hw na to potřebují, než ho koupí. Dále ARB teď tlačí na vývojáře, aby nepoužívali DL. Pro hry a dema je vhodnější použít nějaké přirozenější řešení, tedy VA+VBO.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 20. říjen 2008, 13:28:46    Předmět: Odpovědět s citátem

Rozhodne.
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna