Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
ssnake
Založen: 21. 04. 2008 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 06:26:43 Předmět: openGL : VBO vs DL |
|
|
ahoj,
resim ted problem jestli zustat u display listu nebo to predelat na VBO, jde mi o vyslednou velikost exe (co nejmensi), a taky by me zajimalo o kolik je DL pomalejsi (jestli to nekdo porovnaval), prip. jestli stoji za to ten kod prepisovat nebo budou rozdily minimalni, zobrazovat budu celkem jednoduchou scenu (nejaka krajinka a tak...)
dik |
|
Návrat nahoru |
|
 |
]semo[

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 10:01:43 Předmět: |
|
|
Pomalejší asi nejsou, zdá, v ovladačích je to myslím implementovaný jako VBO (jen to mezi glBegin a glEnd). Velikost exe souboru ovlivňujou spíš jiný věci, než tohle... _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 10:12:32 Předmět: |
|
|
A jakej máš důvod pro minimalizaci velikosti výsledného exe souboru? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ssnake
Založen: 21. 04. 2008 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 11:30:43 Předmět: |
|
|
Augi napsal: |
A jakej máš důvod pro minimalizaci velikosti výsledného exe souboru? |
limit mam 64kB zatim jsem jeste hodne pod ale ceka me jeste dost veci dodelat a tak me napadl ten VBO, jestli by to melo vubec nejaky vliv, jsem docela rad ze moc ne, DL mi zatim vyhovuji |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 12:04:09 Předmět: |
|
|
Na velkost exe suboru to urcite nijaky vplyv mat nebude Podla mojich merani je DL na nV kartach rovnako rychle ako VBO, maju to chlapci dobre poriesene. Dokonca mam pocit, ze tam maju nad DL implementovane aj take veci ako frustum culling (v driveri, ci dokonca na HW). No na ATI ci Inteli bude asi DL pomalsie. Nech povedia ostatni, ak maju skusenosti s ATI. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 13:19:06 Předmět: |
|
|
Na ATI ve FireGL by to mělo být rychlý, na ostatních spíš ne. Říká se tomu účelové okriplování driveru podle ID produktu. DL se stejně používá spíš v CAD aplikacích, tam většinou předem ví, jaký hw na to potřebují, než ho koupí. Dále ARB teď tlačí na vývojáře, aby nepoužívali DL. Pro hry a dema je vhodnější použít nějaké přirozenější řešení, tedy VA+VBO. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 13:28:46 Předmět: |
|
|
Rozhodne. _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|