Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SUK
Založen: 14. 11. 2007 Příspěvky: 93 Bydliště: /dev/null
|
Zaslal: 5. říjen 2008, 09:46:15 Předmět: Nenastaveny Material = nevykresleni trojuhelniku? |
|
|
Tak zase zdravim s jednim divnym problemem. Sice jsem to vyresil ale opravdu mi to vrta hlavou.
Provadel jsem cosi jako "refactoring" toho, co jsem uz napsal, a potom mi to uz "nefungovalo". Porad jsem pouzival onen testovaci sud, kterej se ale zobrazil necelej:
http://disk.jabbim.cz/suk@njs.netlab.cz/wmtl.png
Pak jsem prisel na "chybu", nenastavoval jsem material. Kdyz jsem nastavil material (device.Material = najaky_material), uz se to zobrazilo ok:
http://disk.jabbim.cz/suk@njs.netlab.cz/okmtl.png
Ted uz vykresluju pomoci shaderu, na material vubec nehledim. Presto se to nevykreslilo... mate nekdo pro tohle chovani nejaky rozumny vysvetleni? diky...
(btw je to DX) |
|
Návrat nahoru |
|
|
Lando
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 33 Bydliště: Cestice
|
Zaslal: 5. říjen 2008, 11:54:32 Předmět: |
|
|
Material se pouziva jen pro vypocet osvetleni a tim barvy vertexu. S vykreslenim/nevykreslenim trojuhelniku nema nic spolecnyho (a pri vypnutem osvetlovani, jak to mas podle obrazku ty, se nepouziva vubec). Chybu bych hledal este nekde jinde... Pouzivas z-buffer? Mas spravne nastavenej pocet trojuhelniku pri vykreslovani? |
|
Návrat nahoru |
|
|
SUK
Založen: 14. 11. 2007 Příspěvky: 93 Bydliště: /dev/null
|
Zaslal: 5. říjen 2008, 12:02:02 Předmět: |
|
|
ja bych se takhle blbe neptal, jenze mam tam nastaveni materialu a potom DIP... vykresli se to dobre. Zakomentuju to nastaveni materialu, uz se to zobrazi spatne...
mam to takhle:
kód: |
this.disp.Device.Material = this.mat;
this.disp.Device.DrawIndexedPrimitives(PrimitiveType.TriangleList, 0, 0, this.IndexCount, this.IndexStart, this.IndexCount / 3);
|
Tohle zobrazi v poradku (druhej obrazek)
kód: |
//this.disp.Device.Material = this.mat;
this.disp.Device.DrawIndexedPrimitives(PrimitiveType.TriangleList, 0, 0, this.IndexCount, this.IndexStart, this.IndexCount / 3);
|
tohle uz zobrazi spatne...
jako nejak moc me to nestve, ten jeden radek tomu na vykonu stejne moc neubere a preziju ho tam. Ale ta zvedavost proc tomu tak je...
jinak - ten material nikde jinde nenastavuju, takze zustane opravdu uplne nenastavenej, tzn bud nejaka defaultni hodnota nebo null... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna