.[ ČeskéHry.cz ].
Nenastaveny Material = nevykresleni trojuhelniku?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2008, 09:46:15    Předmět: Nenastaveny Material = nevykresleni trojuhelniku? Odpovědět s citátem

Tak zase zdravim s jednim divnym problemem. Sice jsem to vyresil ale opravdu mi to vrta hlavou.
Provadel jsem cosi jako "refactoring" toho, co jsem uz napsal, a potom mi to uz "nefungovalo". Porad jsem pouzival onen testovaci sud, kterej se ale zobrazil necelej:
http://disk.jabbim.cz/suk@njs.netlab.cz/wmtl.png

Pak jsem prisel na "chybu", nenastavoval jsem material. Kdyz jsem nastavil material (device.Material = najaky_material), uz se to zobrazilo ok:
http://disk.jabbim.cz/suk@njs.netlab.cz/okmtl.png

Ted uz vykresluju pomoci shaderu, na material vubec nehledim. Presto se to nevykreslilo... mate nekdo pro tohle chovani nejaky rozumny vysvetleni? diky...

(btw je to DX)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
Lando



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 33
Bydliště: Cestice

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2008, 11:54:32    Předmět: Odpovědět s citátem

Material se pouziva jen pro vypocet osvetleni a tim barvy vertexu. S vykreslenim/nevykreslenim trojuhelniku nema nic spolecnyho (a pri vypnutem osvetlovani, jak to mas podle obrazku ty, se nepouziva vubec). Chybu bych hledal este nekde jinde... Pouzivas z-buffer? Mas spravne nastavenej pocet trojuhelniku pri vykreslovani?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SUK



Založen: 14. 11. 2007
Příspěvky: 93
Bydliště: /dev/null

PříspěvekZaslal: 5. říjen 2008, 12:02:02    Předmět: Odpovědět s citátem

ja bych se takhle blbe neptal, jenze mam tam nastaveni materialu a potom DIP... vykresli se to dobre. Zakomentuju to nastaveni materialu, uz se to zobrazi spatne...

mam to takhle:
kód:
                this.disp.Device.Material = this.mat;
                this.disp.Device.DrawIndexedPrimitives(PrimitiveType.TriangleList, 0, 0, this.IndexCount, this.IndexStart, this.IndexCount / 3);
Tohle zobrazi v poradku (druhej obrazek)

kód:
                //this.disp.Device.Material = this.mat;
                this.disp.Device.DrawIndexedPrimitives(PrimitiveType.TriangleList, 0, 0, this.IndexCount, this.IndexStart, this.IndexCount / 3);
tohle uz zobrazi spatne...
jako nejak moc me to nestve, ten jeden radek tomu na vykonu stejne moc neubere a preziju ho tam. Ale ta zvedavost proc tomu tak je...
jinak - ten material nikde jinde nenastavuju, takze zustane opravdu uplne nenastavenej, tzn bud nejaka defaultni hodnota nebo null...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky Yahoo Messenger MSN Messenger
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna