Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
RuThaN
Založen: 24. 01. 2008 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 15:45:55 Předmět: Animace oblékání, jde to? |
|
|
Měl bych takový dotaz na animátory, je možné ve 3D naanimovat v 3rd person hře, oblékání postavy? Čili přetahování svetrů a šatů přes hlavu, natahování kalhot atd..
Jde programátorů se kterými sem se bavil, je to prý na současném stavu technologie, nemožné, což se mi nějak nezdá.
Co vy na to? _________________ Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme |
|
Návrat nahoru |
|
|
Quiark
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 816 Bydliště: Chlívek 401
|
|
Návrat nahoru |
|
|
powermac
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 314 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 16:33:54 Předmět: Re: Animace oblékání, jde to? |
|
|
Asi jde, ale je to totální pruda kterou nemůže nikdo chtít.
RuThaN napsal: |
Měl bych takový dotaz na animátory, je možné ve 3D naanimovat v 3rd person hře, oblékání postavy? Čili přetahování svetrů a šatů přes hlavu, natahování kalhot atd..
Jde programátorů se kterými sem se bavil, je to prý na současném stavu technologie, nemožné, což se mi nějak nezdá.
Co vy na to? |
|
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 17:46:08 Předmět: |
|
|
RuThaN to myslis akoze v engine alebo to len naanimovat? Pretoze urcite animator to zvladne rucne a dnesne fyzikalne enginy tiez, viz Quiark. Na klucovanu animaciu dnesna technologia podla mna urcite staci. Preco si mysleli, ze to nepojde? _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 19:34:24 Předmět: |
|
|
taky bych animaci postavy i animaci obleceni udelal rucne po vertexech |
|
Návrat nahoru |
|
|
frca
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1558
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 21:34:23 Předmět: |
|
|
Všechno nějak jde, ale v žádné hře jsem to ještě neviděl. A taky bych chtěl vidět někoho, komu by se to chtělo ručně animovat. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
|
Marek
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 20. říjen 2008, 21:44:35 Předmět: |
|
|
Fyziku oblečení jste mohli vidět např. na GDS přednášce od nVidie. Software na to je hodně dobrej, ale ne zadarmo. Řešení přes PhysX mi přijde proti tomu low-level. _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
|
RuThaN
Založen: 24. 01. 2008 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 23. říjen 2008, 21:45:09 Předmět: |
|
|
Jestli ručně nebo programově je jedno.
Ještě bych dodal, že plandajíí oblečení (čili od odkaz na Havok či PhysX se mi zdá trochu málo) a jeho oblíkání jsou dvě sakra různý věci.
Proč to nepůjde, prostě je jim ta animace zdá děsně komplikovaná, že to nikdo nenakóduje neanimuje, aby to vypadalo slušně.
Nemůže nikdo chtít. Máme tady Nurien pro Pedofili a třeba v nosi Tomb Raideru a nebo GTA, bude možnost vidět jak hrdina přes hruď přetahuje nový hadry jako super cool nová featura..
Dřív se všichni tak smáli tomu, jak v Diablu bylo na hlavnim hrdinovy vidět výbava, pak to najednou muselo být všude.. _________________ Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme |
|
Návrat nahoru |
|
|
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 23. říjen 2008, 22:07:48 Předmět: |
|
|
// Fugasi, ty ponožky vám nejdou |
|
Návrat nahoru |
|
|
]semo[
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1526 Bydliště: Telč
|
Zaslal: 24. říjen 2008, 07:43:35 Předmět: |
|
|
Jde to, ale vyčleň si v teamu jednoho až dva lidi, kteří to budou řešit. A dobře jim zaplať, jinak tě nejspíš někam pošlou. Nebo jemněji: viz powermac. _________________ Kdo jede na tygru, nesmí sesednout.
---
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
Aquadelic GT, Mafia II, simulátory |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 24. říjen 2008, 10:05:20 Předmět: |
|
|
Ruthan: Rozhodne si nemyslim ze by to byla zbytecna vec a na dokresleni uveritelnosti hry by urcite pridala, je tady ale par otazek ktere by si mel asi clovek polozit a to nasledujici: Pokud to budeme delat prez fyzikalni engine, budeme opravdu plytvat vykonem PC ktery toto vezme, prave na takovouto malickost? Pokud to budeme animovat rucne, kolik animaci musime mit a pro jake kombinace oblece? V pripade dvou kalhot a dvou svetru to mas 4 kombinace, tedy 4 animace coz ani zdaleka neni sranda udelat a predstav si ze mas vehre treba 50 ruznych kusu obleceni, to aby ti delal team animatoru par let jen na animaci ktera ti pak vehre zabere treba 15 vterin. V pripade ze si i pochto otazkach odpovis ANO je to vehre potreba, vyvstavaji dalsi a to jak dlouha ta animace bude aby to hraci nevadilo, jak dlouho se jake obleceni obleka, jakym zpusobem se obleka a spousty dalsich otazek. Ve hra jako tombrider to jde jednoduse, Lara bude mit 4 ruzne oblecky ktere bude oblekat a dopredu se ty animace pripravi protoze pro strilecku zrovna prevlekani neni nejpodstatnejsi vec (natozpak u Lary kde spis jde o svlekani..) ale pokud se jedna o RPG ve kterych uz prevlekani je dost dulezite a neoblikas jenom vesty ale take brneni, a ver mi ze nasoukat na sebe kompletni platovku trva nekolik minut a pochybuji ze by hrace bavilo se nekolik minut jentak koukat jak si postava nandava platovku, nehlede nato ze nandat si ji sam neni zrovna nejjednodussi a u nekterych druhu zbroji to ani nejde... tod asi vse co jsem chtel dodat _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
pcmaster
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1824
|
Zaslal: 24. říjen 2008, 10:33:13 Předmět: |
|
|
No... ono ked takuto advanced vec chces mat v svojom programe, tak tipujem, ze v scene nebudu explodovat tisice nejakych granatov a hybat tisicmi objektov PRAVE VTEDY, ked v nej bude stat postava a natahovat si sveter a kamera sa bude tocit okolo nej A na to je vykonu habadej _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 24. říjen 2008, 12:28:14 Předmět: |
|
|
pcmaster: tady ani tak nejde oto co chces ty jako vyvojar ale co provede hrac, aznam dost hracu kteri by i pri takovemto deni zacali prevlekat svetry za tilka aby jim nebylo tak horko ale ono staci i jine veci nez tisice vybuchujicich sudu.. kdyz budes pocitat travu, stromy... (ohybani ve vetru a podobne) tak to si take svuj vykon sezere, jde oto jak moc ma byt prostredi fyzikalne aktivni pri tomto vypoctu a pokud chces aby to oblekani vypadalo realne a nedelalo chyby tak musis take pocitat ze ten kus obleceni musi byt dostatecne podrobny (myt dost polygonu aby se mohl hezky natahovat a smrstovat jako latka).. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
RuThaN
Založen: 24. 01. 2008 Příspěvky: 35
|
Zaslal: 2. listopad 2008, 22:02:44 Předmět: |
|
|
Zatim mi šlo, skutečně o hadry typu svetr a kalhoty a ostatní modely by se lišili hlavně texturama..
Jestli si tady teda můžu udělat nějakej závěr, animátoři to daj, ale sežere to hodně času > 3 měsíce, čili tak pro EA..
Programově to jde a je to realizovatelný, ztracenej výkon mě nezajímá, může se to přinejhoršim udělat jako cutscény. Časovej odhad, pro udělá to tak kvalitně, aby se za to i zmíněný Tomb Raider nemusel stydět? _________________ Im gamedesigner and writer, technology is only tool, important are visions and ideas..
www.ceskemody.cz - české mody na všechny hry / přispějte článkem na herní téma, po exkulsivitě netoužíme |
|
Návrat nahoru |
|
|
OGI
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 3. listopad 2008, 09:42:57 Předmět: |
|
|
Ruthan: v prvni casti s tebou souhlasim, s tou druhou vsak v zadnem pripade nemohu, vykon pocitacu pane designer je to co nas brzdi ve vyvoji ultrarealistickych her, a je vzdy treba mit ho na pameti a pocitat s tim na jaky cilovy stroj hru delas a jak budes vykon vyuzivat.. pokud ti toto nedojde, muzes vymyslet superhry ale nikdy je neudelas protoze vyplytvas vykon na oblekani postav a spravne toceni hovna do spiraly ale kdyz pak budes chtit udelat poradnou scenu kde se opravdu neco bude dit, zjistis ze kvuly zbytecnostem to proste zadne PC neutahne. Pokud tvrdis ze jsi takovy gamedesigner a kdovijake mas design documenty a tohleto tamhleto, musis take vedet ze ne vzdy hrac dela presne to co by od nej designer ocekaval a pozadoval, a musis se snazit pocitat se skoro nemoznym, jinak zjistis ze ti z toho sice vypadla hra ktera kdyz ji hrajes presne podle "Scenare" tak je super, ale jakmile sejdes jen trochu z cesty de vsechno dohaje.... _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
|
|