.[ ČeskéHry.cz ].
GPU Gems 3 - nyní zdarma online :)

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2008, 04:36:56    Předmět: GPU Gems 3 - nyní zdarma online :) Odpovědět s citátem

Počínaje tímto týdnem, nVidia bude uvolňovat jednotlivé kapitoly knihy GPU Gems 3 na svých stránkách. Začíná se na sedmi kapitolách a tři budou přibývat každý další týden. Pokud chcete začít číst, klikněte zde.

Kapitoly přidané tento týden:
* Generating Complex Procedural Terrains Using the GPU by Ryan Geiss (NVIDIA)
* Animated Crowd Rendering by Bryan Dudash (NVIDIA)
* DirectX 10 Blend Shapes: Breaking the Limits by Tristan Lorach (NVIDIA)
* Next-Generation SpeedTree Rendering by Alexander Kharlamov, Iain Cantlay, Yury Stepanenko (NVIDIA)
* Generic Adaptive Mesh Refinement by Tamy Boubekeur, Christophe Schlick (LaBRI?INRIA, University of Bordeaux)
* GPU-Generated Procedural Wind Animations for Trees by Renaldas Zioma (Electronic Arts/Digital Illusions CE)
* Point-Based Visualization of Metaballs on a GPU by Kees van Kooten, Gino van den Bergen (Playlogic Game Factory) & Alex Telea (Eindhoven University of Technology)

Zdroj: nVidia Developer Zone
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2008, 13:57:04    Předmět: Odpovědět s citátem

Skvela sprava ! Vdaka.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tringi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 290

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2008, 14:10:02    Předmět: Odpovědět s citátem

Hodně dobré články, dík Very Happy
_________________
WWW | GitHub | TW
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 9. prosinec 2008, 15:07:40    Předmět: Odpovědět s citátem

Uz by niekto mohol vymysliet konecne Time Compression, kto to ma vsetko cas implementovat do enginu Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 15. prosinec 2008, 23:16:12    Předmět: Odpovědět s citátem

Nazdar děti, byly zveřejněny další kapitoly:

* Chapter 8: Summed-Area Variance Shadow Maps by Andrew Lauritzen (University of Waterloo) (doporučuju)
* Chapter 9: Interactive Cinematic Relighting with Global Illumination by Fabio Pellacini (Dartmouth College), Milos Hasan and Kavita Bala (Cornell University)
* Chapter 10: Parallel-Split Shadow Maps on Programmable GPUs by Fan Zhang, Hanqiu Sun (The Chinese University of Hong Kong ) and Oskari Nyman (Helsinki University of Technology) (doporučuju)
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 6. leden 2009, 02:08:55    Předmět: Odpovědět s citátem

Právě přidané kapitoly:

* Chapter 11: Efficient and Robust Shadow Volumes Using Hierarchical Occlusion Culling and Geometry Shaders by Martin Stich (mental images), Carsten Wächter, and Alexander Keller (Ulm University)
* Chapter 12: High-Quality Ambient Occlusion by Jared Hoberock and Yuntao Jia (University of Illinois at Urbana-Champaign)
* Chapter 13: Volumetric Light Scattering as a Post-Process by Kenny Mitchell (Electronic Arts) (doporučuju)
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 22. leden 2009, 14:00:44    Předmět: Odpovědět s citátem

Týpci trochu zaspali, tak to kompenzují větší várkou kapitol:

* Chapter 14: Advanced Techniques for Realistic Real-Time Skin Rendering by Eugene d'Eon and David Luebke (NVIDIA)
* Chapter 15: Playable Universal Capture by George Borshukov, Jefferson Montgomery, and John Hable (Electronic Arts)
* Chapter 16: Vegetation Procedural Animation and Shading in Crysis by Tiago Sousa (Crytek)
* Chapter 17: Robust Multiple Specular Reflections and Refractions by Tamás Umenhoffer (Budapest University of Technology and Economics), Gustavo Patow (University of Girona), and László Szirmay-Kalos (Budapest University of Technology and Economics)
* Chapter 18: Relaxed Cone Stepping for Relief Mapping by Fabio Policarpo (Perpetual Entertainment) and Manuel M. Oliveira (Instituto de Informática?UFRGS)
* Chapter 19: Deferred Shading in Tabula Rasa by Rusty Koonce (NCsoft Corporation)
* Chapter 20: GPU-Based Importance Sampling by Mark Colbert (University of Central Florida) and Jaroslav Kivánek (Czech Technical University in Prague)


_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 31. leden 2009, 18:25:28    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravím přítomné, malý update:

* Chapter 21: True Impostors by Eric Risser (University of Central Florida)
* Chapter 22: Baking Normal Maps on the GPU by Diogo Teixeira (Move Interactive)
* Chapter 23: High-Speed, Off-Screen Particles by Iain Cantlay (NVIDIA)


_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 4. únor 2009, 01:26:51    Předmět: Odpovědět s citátem

A další:

* Chapter 24: The Importance of Being Linear by Larry Gritz and Eugene d'Eon (NVIDIA)
* Chapter 25: Rendering Vector Art on the GPU by Charles Loop and Jim Blinn (Microsoft Research) (doporučuju)
* Chapter 26: Object Detection by Color: Using the GPU for Real-Time Video Image Processing by Ralph Brunner, Frank Doepke, and Bunny Laden (Apple)

Ten článek o rasterizaci křivek za pomoci polygonů a shaderů je dost zajímavej. Že by ultimátní řešení pro kreslení textu o libovolné velikosti?


_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Marek



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1782
Bydliště: Velká Morava

PříspěvekZaslal: 18. únor 2009, 03:58:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Pár nových článků:

* Chapter 27. Motion Blur as a Post-Processing Effect by Gilberto Rosado (Rainbow Studios) (doporučuju)
* Chapter 28. Practical Post-Process Depth of Field by Earl Hammon, Jr. (Infinity Ward)
* Chapter 29. Real-Time Rigid Body Simulation on GPUs by Takahiro Harada (University of Tokyo)
* Chapter 30. Real-Time Simulation and Rendering of 3D Fluids by Keenan Crane (University of Illinois at Urbana-Champaign), Ignacio Llamas and Sarah Tariq (NVIDIA)
* Chapter 31. Fast N-Body Simulation with CUDA by Lars Nyland and Mark Harris (NVIDIA) and Jan Prins (University of North Carolina at Chapel Hill)
* Chapter 32. Broad-Phase Collision Detection with CUDA by Scott Le Grand (NVIDIA)

Zajímavé je, že se tady zabývají i rozhraním CUDA.
_________________
AMD Open Source Graphics Driver Developer
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Novinky / Zprávičky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna