Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 9. prosinec 2008, 05:32:16 Předmět: nVidia uvolnila PhysX pluginy do 3D Studio MAX a Maya |
|
|
Nyní všichni uživatelé grafických nástrojů 3D Studio MAX a Maya, díky těmto pluginům, mohou vytvářet fyzikální simulace založené na PhysX enginu v jejich oblíbeném editoru. Tyto pluginy zvládnou počítat fyziku pevných těles, oblečení, kapalin, měkkých těles, definování silových polí a další. Není nutnost mít grafický akcelerátor od NVIDIA a to ani pro simulace prováděné v reálném čase, nicméně pro ty složitější jako např. simulace kapalin se to doporučuje. Samozřejmostí je i uživatelská příručka a spousta vzorových příkladů.
Stahujte z oficiální stránky: PhysX DCC Plug-Ins
Zdroj: NVIDIA Developer Zone, Geeks3D _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Elijen
Založen: 15. 04. 2008 Příspěvky: 7
|
Zaslal: 15. leden 2009, 19:50:49 Předmět: |
|
|
Pěkné, nečekal jsem, že to bude free.
Nevíte někdo, jestli to běží i pod 3ds max 2009 64bit? 32bit nemam nainstalovaný a při instalaci mi to píše, že nemůže 3dsmax najít, přitom ostatní pluginy jsem instaloval bez problémů. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna