Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 22. prosinec 2008, 17:24:57 Předmět: Vertex Buffer Lock |
|
|
Zdravím všechny a předem se omlouvám, že otravuju s takovou banalitou. Už mě to fakt štve, vyzkoušel jsem všechno, ale prostě netuším kde je problém. Když locknu VB, tak se všechny vertexy v něm vynulují. Netuším proč. Přitom když potom nějaké hodnoty změním, tak ty se uloží správně. Zkrátka z grafický karty to nic nevyčte, ale do ní to uloží v pořádku. Neřešili jste někdo něco podobnýho?
Jinak se jedná o C# (2.0) + DirectX (9.0c)
kód: |
CustomVertex.PositionColoredTextured[] vbArray = (CustomVertex.PositionColoredTextured[])VB.Lock(0, typeof(CustomVertex.PositionColoredTextured), LockFlags.None, 1);
vbArray[0].Position = verts[0].Position;
VB.Unlock(); |
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 22. prosinec 2008, 18:22:08 Předmět: |
|
|
Co vim, tak taky zalezi na tom, jak ten VB tvoris - jestli je Default Pool nebo Managed, a jake ma usage flagy (treba Dynamic by mohl mit vliv). Podobne jsem bojoval se zamykanim textury, takze je mi ten problem povedomy Nicmene sam odpovedet neumim, takze si pockame na nejakeho experta  _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 22. prosinec 2008, 19:14:57 Předmět: |
|
|
Chtělo by to vědět, jakým způsobem vytváříš Device a ten VB. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 22. prosinec 2008, 23:43:14 Předmět: |
|
|
Device je kapku složitější, takže to sem zatim postovat nebudu... zatim sem vložim VB:
kód: |
VB = new VertexBuffer(typeof(CustomVertex.PositionColoredTextured),
size, device,
Usage.Dynamic | Usage.WriteOnly,
CustomVertex.PositionColoredTextured.Format,
Pool.Default); |
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Matasx
Založen: 17. 08. 2008 Příspěvky: 258
|
Zaslal: 22. prosinec 2008, 23:46:14 Předmět: |
|
|
áá výborně, takže si sám odpovím: proč tam mám Usage.WriteOnly ???
Takže vyřešeno. Díky
No ale rešil sem to fakt celý odpoledne. Pak sem si na 4 hoďky dal voraz. Koukl na to a hned bylo jasný  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 22. prosinec 2008, 23:48:43 Předmět: |
|
|
Něco takového jsem tušil a proto jsem chtěl, abys to sem napastoval  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|