.[ ČeskéHry.cz ].
Vertex Buffer Lock

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2008, 17:24:57    Předmět: Vertex Buffer Lock Odpovědět s citátem

Zdravím všechny a předem se omlouvám, že otravuju s takovou banalitou. Už mě to fakt štve, vyzkoušel jsem všechno, ale prostě netuším kde je problém. Když locknu VB, tak se všechny vertexy v něm vynulují. Netuším proč. Přitom když potom nějaké hodnoty změním, tak ty se uloží správně. Zkrátka z grafický karty to nic nevyčte, ale do ní to uloží v pořádku. Neřešili jste někdo něco podobnýho?

Jinak se jedná o C# (2.0) + DirectX (9.0c)

kód:
CustomVertex.PositionColoredTextured[] vbArray = (CustomVertex.PositionColoredTextured[])VB.Lock(0, typeof(CustomVertex.PositionColoredTextured), LockFlags.None, 1);
                vbArray[0].Position = verts[0].Position;
                VB.Unlock();
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2008, 18:22:08    Předmět: Odpovědět s citátem

Co vim, tak taky zalezi na tom, jak ten VB tvoris - jestli je Default Pool nebo Managed, a jake ma usage flagy (treba Dynamic by mohl mit vliv). Podobne jsem bojoval se zamykanim textury, takze je mi ten problem povedomy Wink Nicmene sam odpovedet neumim, takze si pockame na nejakeho experta Wink
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2008, 19:14:57    Předmět: Odpovědět s citátem

Chtělo by to vědět, jakým způsobem vytváříš Device a ten VB.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2008, 23:43:14    Předmět: Odpovědět s citátem

Device je kapku složitější, takže to sem zatim postovat nebudu... zatim sem vložim VB:
kód:
            VB = new VertexBuffer(typeof(CustomVertex.PositionColoredTextured),
                                                size, device,
                                                Usage.Dynamic | Usage.WriteOnly,
                                                CustomVertex.PositionColoredTextured.Format,
                                                Pool.Default);
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matasx



Založen: 17. 08. 2008
Příspěvky: 258

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2008, 23:46:14    Předmět: Odpovědět s citátem

áá výborně, takže si sám odpovím: proč tam mám Usage.WriteOnly ??? Embarassed
Takže vyřešeno. Díky Very Happy

No ale rešil sem to fakt celý odpoledne. Pak sem si na 4 hoďky dal voraz. Koukl na to a hned bylo jasný Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 22. prosinec 2008, 23:48:43    Předmět: Odpovědět s citátem

Něco takového jsem tušil a proto jsem chtěl, abys to sem napastoval Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna