Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 09:55:48 Předmět: Travian |
|
|
Ted sem si cetl tenhle topic: http://www.ceske-hry.cz/forum/viewtopic.php?t=109 a zminuje se tam webova online hra Travian.
Osobne sem hru nehral, ale tak nejak jsem o ni mel predstavu, ze proste staci jednou za den jak mi naskacou nejaky tahy, tak tam odklikat par akci. Vyuzit ty tahy a zase mam na nejakou dobu pokoj. Strategie teda nejaka musi bejt, aby clovek nejak uspel, ale zas tak hruby to neni.
Nicmene nedavno sem na tohle tema zabrousil pri debate s jednim clovekem. A on rikal "No musel sem toho nakonec nechat, protoze to zralo hroznyho casu". Coz me prislo z vyse uvedeneho principu nesmyslne. Tak sem se ho zeptal jak je to mozny. No a on rikal, ze ze zacatku to fakt funguje tak ja pisu. Nicmene nakonec se dostal do nejake Top10 svetove guildy (vubec sem netusil, ze tam neco jako guildy jsou, respektive aliance) a aby se udrzeli na spici, tak musi stale nejak vysilat utoky a sledovat situaci. Takze se to pak pry hraje hodne hodin denne (porad).
Jako stale to moc nechapu. Nejlepsi by bylo asi se joinout a zahrat to. Ale staci, ze sem zavislej na WoW. Takze bych se rad zeptal. Hraje to tu nekdo? Muze popsat princip v pozdejsich fazich hry? Pripadne popsat v cem spociva takova oblibenost prave teto webovky? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 19:02:00 Předmět: |
|
|
No mozem potvrdit, ze Travian je skutocne casovo narocny. Pokial si zvyknuty na kolovy system napriklad z webgame, tak na to rychlo zabudni. Travian je v podstate realtime strategia.
To znamena, ze ak mas napisane, ze budova sa bude stavat 2.5 hodiny, tak ju das stavat a ona sa skutocne postavi az za 2.5 hodiny realneho casu. Posles utok na dedinu, ktora je vzdialena pol hodinu od teba, a vojaci tam za pol hodinu pridu, zautocia a pol hodinu sa vracaju naspat, cize hodinu po ich vyslani sa musis pripojit znova, aby si ich poslal zas niekam inam.
Dalej musis stavat sklad na suroviny a sypku na obilie, ktore maju obmedzenu kapacitu a ked sa dlho nepripojis, suroviny, ktore vyprodukujes ale nezmestia sa ti uz do skladu, sa proste stratia, takze je potreba si to strazit. A cim mas vyssiu produkciu, tym castejsie musis tie suroviny minat.
Tiez nie je bohvie co, ked sa rano napojis, vsetko je v pohode, ale ked sa napojis vecer, vsetky tvoje jednotky su mrtve a nemas ziadne suroviny. Preto musis obcas kontrolovat, ci na teba niekto neutoci, a ak je silny, zohnat si od kamosov podporu alebo proste suroviny minut aby nemal co ukradnut, a s jednotkami sa uhnut, aby neboli doma, ked pride utok.
Zerie to naozaj neskutocne moc casu a preklinam den, ked som tuto hru objavil  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zapytchu

Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 20:46:12 Předmět: |
|
|
Mne to zni jako hrozna blbost. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 21:43:15 Předmět: |
|
|
To preto, ze si to este neskusil... a radsej to ani neskusaj. Don't play Travian and stay at school, kids  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 21:45:01 Předmět: |
|
|
2Zapytchu: mne to znie ako velmi dobre premyslena tahovka ktora ma tahat prachy z okoloiducich, je to super akonahle som pochopil princip zacal som pracovat na niecom podobnom. _________________ http://www.touchgames.eu/
http://playito.com
TW: @Despo100
Space Merchants Online ...zruseny, pracujem na mobilnej verzii space merchantu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 22:58:15 Předmět: |
|
|
Dá se to aspoň nějak rozumně hrát z mobilu? Jestli ne, tak je to asi dost napikaču. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 18. srpen 2007, 23:28:36 Předmět: |
|
|
mozno by sa dalo, ale vzhladom na to, ze je tam kopa obrazkov, tak by si mal traffic jaxvina. A bez obrazkov sa to hrat neda. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OGI

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 323
|
Zaslal: 19. srpen 2007, 07:19:10 Předmět: |
|
|
Hehe travian je super osobně ho hraju už od založení prvního německýho (anglickýho) serveru postupně jsem řešel na český server a můžu potvrdit že ta hra je fakt promyšlená, nejenže má dobrý moédel hraní který není nijak složitý takže ho pochopí každý ale zároveň vám dá možnost kooperovat s jinými hráči a co je nejdůležitější za vaše snažení vás odmění, není nic lepšího než radost z toho že po 2 měsících hrané můžete dát vyrobit nějakou superjednotku která vás zase posune blíž vyším cílům. Celkově je to hodně vymakaný ale jak už bylo psáno výše je to žrout času rozhodně ne takový jako WOW ale pokud se člověk chce držet v nějaké top 100 tak musí hrát opravdu hodně a mít hodně vesnic a spoustu jednotek který se musí furt hýbat, protože při velkym počtu už je vlastní vesnice neuživí takže musí rabovat suroviny z vesnic ostatních, no prostě super a jinak aby z lidí tahaly peníze to moc neni protože hru můžeš velice úspěšně hrát i bez toho aby si za ní platil, jen je to pak trochu pomalejší protože nemáš bonusy k těžbě a tak. _________________ ******************************************
Don't just create another game, try to tell a story. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
zapytchu

Založen: 08. 08. 2007 Příspěvky: 352 Bydliště: čechy i chacharov
|
Zaslal: 19. srpen 2007, 08:28:56 Předmět: |
|
|
lol, ty jsi na tom zavisly!
Poslouchej se - je super 2 mesice makat na super jednotku ktera te posune k vyssim cilum
To je tragicke, to je stejne zbytecna cinnost jako ve WoWku hrabat honor pointy na warlord set nebo ja nevim na co..
Jako je dobre, ze mas konicka, ale.. ale.. ale..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 19. srpen 2007, 11:44:50 Předmět: |
|
|
..... rika clovek, ktery jeste nez mu uplynula free trial verze wowka, uz mel hnedka koupenou plnou
rekl sem ja, clovek ktery po dosazeni jedne T4 veci a rozhodnuti, ze uz na WoWko nesahne, predevcirem zase zalozil dalsi postavu a hned na prvni zatah to s ni dotahl na level 15 a hral do do ctyr do rana. A to je to nejsmutnejsi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 19. srpen 2007, 11:48:06 Předmět: |
|
|
Jinak k samotnymu Travianu. Zni to zajimave. Rozhodne tyhle veci maji velky smysl na mobilech. Kdyz by se nejak sikovne vyresil datovej prenos, nemuselo by tech dat proudit zas tolik. Spis imho dost malo.
A to, ze mobil ma clovek furt u sebe a ty tahy tam muze odehrat kdykoli a kdekoli, tak to by podle me bylo velky plus. Ktery by snad kazdej z tech hardcore hracu ocenil. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
DespeRadoX

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 520
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Gixian
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 40
|
Zaslal: 19. srpen 2007, 22:40:47 Předmět: |
|
|
Hrajte radsi DarkElfa, je to prehlednejsi, logictejsi a zabavnejsi, a v jadru to funguje tak jak si Flash predstavoval Travian, kazdy den o prepoctu (tj. o pulnoci) dostanes prideleno X kol, ktere dle svych schopnosti kdykoliv v tom dnu odtahas, nastavis budovy, posles utoky a tak, o pulnoci stroj projde to co delas ty i ostatni hraci, vyhodnoti to, da ti dalsi kola a tak... Staci cca 10 minut denne. (byt lepsi je hru nekolikrat za den jit omrknou, je-li moznost, usnadnuje to komunikaci s ostatnimi hraci)
PS: Na stejnem principu funguje i RedDragon, ale ten nedoporucuju, je neprehledny, zmateny a nezabavny.  _________________ Server shořel, já ne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Marek

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1782 Bydliště: Velká Morava
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 00:12:28 Předmět: |
|
|
RedDragon? Ten je tak 100x vic zabavnejsi nez DarkElf. Hral jsem oba dva, nicmene jsem pozdeji zustal jen u RD a u toho jsem zabil fakt dost casu. Clovek si rekne odklikat tahy, ale co treba planovani, politika (dohody s hraci a jinymi aliancemi, vyjednavani, podpora)? Pred valku bylo treba navrhnout plan, podle jakyho bude hrat 23 lidi v alianci (nebo kolik jich tam tehdy bylo) a nikdo to nesmel podelat. Kdyz jeden hrac nemel cas, nekdo to za nej musel odklikat. Imperator mel pro tento ucel loginy vsech hracu v alianci (byla tam bezpecna pojistka, aby neslo slohnout ucet, uz si nepamatuju jaka). Svyho casu jsem z ruznych duvodu klikal nanejvys 6 hracu denne a ve zbytku casu resil planovani a politiku (coz bylo na tom to nej). Prestal jsem to hrat jenom kvuli zpoplatneni, diky bohu (coz bylo cca pred 4-5 lety). V DarkElfu nic takovyho nebylo, jenom odklikani a konec, nuda.
Jak vidim, kazdy byl (je) na necem zavislak.  _________________ AMD Open Source Graphics Driver Developer |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kula Shaker

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 152
|
Zaslal: 20. srpen 2007, 08:57:10 Předmět: |
|
|
Nop tak tohle je evolutin.Brácha sedí 3 hodiny na notesu a plánujou trojtah.Sice nevím co to znamená ale 3 dny šetří tahy tak udělá 20 tahů,postavý armádu,pak 20 tahů,přesune všechny lidi do profesí a dalších 20 tahů farmí.Končí to nějakým synchronizovaným útokem 10 hráčů a spojek na Zedka(?).Pak mi tu vysedává do půlnoce a čeká na přepočet... _________________ http://3dcizek.com
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|