.[ ČeskéHry.cz ].
Prilis sampleru v fx souboru. Jak v efektu udelat poradek?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. leden 2009, 16:56:27    Předmět: Prilis sampleru v fx souboru. Jak v efektu udelat poradek? Odpovědět s citátem

Pri psani effectoveho souboru jsem narazil na problem:

Najednou tam mam priliz textur ci sampleru.

V souboru mam jednu techniku, ktera obsahuje asi 7 passu (a budou pribyvat). Algoritmus vykreslovani je silne vicekrokovy a z techniky ruzne vybira passy a nektere si i zopakuje.

Uniformni parametry jsou sdilene a vetsina z nich se zadava na zacatku vykreslovani frejmu a behem vykreslovani neni potreba je menit. To same plati i pro textury. No a predpokladam (asi mylne Wink ), ze promenna jiz zustane spravne inicializovana a pouzitelna v tech pruchodech, ktere ji potrebuji.

No a zlobit to zacalo tehdy, kdyz jsem celkovy pocet textur (a sampleru) zvysil na 9. Limit u me karty na pocet textur je 8, ale predpokladal jsem, ze to bude OK, protoze zadny pruchod nepouziva vice jak 4 textury v jeden okamzik.

Tak co delam spatne? Proc nemuzu sdilet 9 textur? Mam je snad nastavovat pred kazdym BeginPass znovu? A ostatni parametry taky? To by bylo celkem uchylne, ne?

Jak spravne rozdelit efekt na techniky a kroky? Mam pouzivat vice technik? Jaka je vykonnostni penalizace kdybych techniky prepinal?
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
MD



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 437
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 12. leden 2009, 17:05:49    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak nic, sorry za mystifikaci. Problem VYRESEN.

Opravdu byl problem v tom, ze jsem pridal novy sampler_state jenze trochu jinak Wink

Nejak mi nedoslo, ze kdyz nezadam nastaveni sampleru, tak muze byt nedefinovane. Vlastne se mi znovu pouzije nastaveni z nejakeho jineho sampleru pro stavy, ktere jsem nezadal (nepouziji se defaultni hodnoty stavu jak jsem si mylne myslel!)

Takze reseni je zadat i defaultni nastaveni rucne:
kód:
sampler ts_coeffs = sampler_state
{
    Texture = <t_coeffs>;
    magfilter = point;
    minfilter = point;
    mipfilter = none;
};


No ale klidne se muzete vyjadrit ke druhe otazce: Jak spravne organizovat .fx soubor? Je pristup jedna technika s milionem passu OK? (v jenom starem vlakne tu uz i neco bylo, ale nebylo tam toho dost Wink )
_________________
- play with objects - www.krkal.org -
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna