Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. leden 2009, 16:56:27 Předmět: Prilis sampleru v fx souboru. Jak v efektu udelat poradek? |
|
|
Pri psani effectoveho souboru jsem narazil na problem:
Najednou tam mam priliz textur ci sampleru.
V souboru mam jednu techniku, ktera obsahuje asi 7 passu (a budou pribyvat). Algoritmus vykreslovani je silne vicekrokovy a z techniky ruzne vybira passy a nektere si i zopakuje.
Uniformni parametry jsou sdilene a vetsina z nich se zadava na zacatku vykreslovani frejmu a behem vykreslovani neni potreba je menit. To same plati i pro textury. No a predpokladam (asi mylne ), ze promenna jiz zustane spravne inicializovana a pouzitelna v tech pruchodech, ktere ji potrebuji.
No a zlobit to zacalo tehdy, kdyz jsem celkovy pocet textur (a sampleru) zvysil na 9. Limit u me karty na pocet textur je 8, ale predpokladal jsem, ze to bude OK, protoze zadny pruchod nepouziva vice jak 4 textury v jeden okamzik.
Tak co delam spatne? Proc nemuzu sdilet 9 textur? Mam je snad nastavovat pred kazdym BeginPass znovu? A ostatni parametry taky? To by bylo celkem uchylne, ne?
Jak spravne rozdelit efekt na techniky a kroky? Mam pouzivat vice technik? Jaka je vykonnostni penalizace kdybych techniky prepinal? _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MD

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 437 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 12. leden 2009, 17:05:49 Předmět: |
|
|
Tak nic, sorry za mystifikaci. Problem VYRESEN.
Opravdu byl problem v tom, ze jsem pridal novy sampler_state jenze trochu jinak
Nejak mi nedoslo, ze kdyz nezadam nastaveni sampleru, tak muze byt nedefinovane. Vlastne se mi znovu pouzije nastaveni z nejakeho jineho sampleru pro stavy, ktere jsem nezadal (nepouziji se defaultni hodnoty stavu jak jsem si mylne myslel!)
Takze reseni je zadat i defaultni nastaveni rucne:
kód: |
sampler ts_coeffs = sampler_state
{
Texture = <t_coeffs>;
magfilter = point;
minfilter = point;
mipfilter = none;
};
|
No ale klidne se muzete vyjadrit ke druhe otazce: Jak spravne organizovat .fx soubor? Je pristup jedna technika s milionem passu OK? (v jenom starem vlakne tu uz i neco bylo, ale nebylo tam toho dost ) _________________ - play with objects - www.krkal.org - |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna