.[ ČeskéHry.cz ].
KWorld 6.418 released

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
mikrogen



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2007, 07:47:57    Předmět: KWorld 6.418 released Odpovědět s citátem

Ahoj CH,

mrzi me jak se vam to tu hrouti (jak lidsky tak i hardwarove), snad uz to bude jen lepsi. At se dari!

Zaroven bych rad prispel do "novyho" fora upoutavkou na svuj editor, mozna to nekoho zaujme, mozna nekoho i trochu vic Smile

Mejte se, Petr


--------------------------------------------------------------------------

Prague, Czech republic - July 28, 2007

KWorld6 has been officially released. KWorld6 is user friendly realtime 3D
scene editor, targeted for small attractive interactive environments.



http://www.mikrogen.kobranet.cz/rs/images/sshots6/default.jpg
http://www.mikrogen.kobranet.cz/rs/images/sshots6/logic2.jpg
http://www.mikrogen.kobranet.cz/rs/images/sshots6/max.jpg


- visualize scene logic and interactivity (no scripts!)
- presentation can be exported to standalone application, html page or screensaver
- everything can be animated, undo/redo
- storing scenes in XML format
- transformations with mouse and keys, user friendly transform gizmo
- pivot-point transformations, links, grouping
- multiple camera support
- customizable user interface, layouts
- sky box, cube textures, volume textures...
- extendable plugin system
- working with shaders, automatic detection of parameters (std plugin)
- ODE physics system (std plugin)
- support for audio and 3D sounds (std plugin)
- PRT precomputations (std plugin)
- and more...


KWorld6 is freeware, enjoy!


For more information about KWorld visit http://www.mikrogen.kobranet.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2007, 09:22:28    Předmět: Odpovědět s citátem

No vypadá to moc zajímavě. Jestli Ti to neva, měl bych čistě ze zvědavosti (možná se to bude v budoucnu hodit) pár otázek k implementaci.

Jak máš implementovanou tu "Logic"? Sám bych se asi vydal takovou cestou, že každá property, na kterou se dá navázat, by měla přes atributy specifikovaný event, který by detekoval změnu oné property. Po vyvolání toho eventu by se pak poslala nová hodnota do navázaných entit. Máš to nějak tak?

Dále by mě zajímalo, jak máš udělanou tu webovou prezentaci. Je to user control? Pokud ano, neměl jsi problémy s využitím D3D? Ptám se proto, protože jsem někde kdysi četl (možná se to týkalo ještě .NET FW 1.1), že tyhle user controly hostované v prohlížeči mají dost omezení, že nemůžou hrabat úplně všude jako klasické aplikace.

Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Hunter



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 544

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2007, 12:17:40    Předmět: Odpovědět s citátem

To vypadá zajímavě ... to bych mohl pochopit i já a používat pro web Smile

Mimochodem ta stránka je v Opeře rozhozená:

(Opera 9.22)

Tak jsem si s tím hrál, je to docela příjemnej program, i když něco by mohlo být lepší (např. u té transformace pivotu vyloženě chybí funkce jak "align to world", "align to object", "snap to vertex" atd.) ... ale oceňuju, že je to docela noob-proof Smile

Nicméně když sem klikl na Presentation, tak sem skončil tímhle:
kód:
Type: System.IO.FileNotFoundException

Stacktrace:    at KWorld6.Engine.KWMesh.LoadFromXFile(String fileN, String meshName, Boolean insertMaterials)
   at KWorld6.Engine.KWMesh.meshFileName_OnChangeValue(IKWNode sender)
   at EventQueueClass.ProcessEvent(Object eventHandler, Object param1, Object param2, Object param3)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Fire(Object eventHandler, Object param1, Object param2, Object param3)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Fire(Object eventHandler, Object param1, Object param2)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Fire_OnChangeValue(IKWNode var)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Set(Object invar, Boolean animate, Boolean undo, Boolean fireChange)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
   at KWorld6.Engine.KWMesh.DeserializeContent(XmlReader xr)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Deserialize(XmlReader reader)
   at KWorld6.Engine.KWProject.Deserialize(XmlReader reader)
   at KWorld6.BaseNodes.KWNode.LoadFromFile(String file, Boolean reset)

Source: KWorld6

Message: File not found or corrupted



Naposledy upravil Hunter dne 1. srpen 2007, 19:05:20, celkově upraveno 1 krát
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mikrogen



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2007, 18:52:10    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahojte,

2augi:

V poho, jen se ptej Smile . Logic je implementovana pres reflection a dynamicky kompilovany kod (cely je to v C#). Tzn. ze pomoci reflexe se ziskaji eventy trid a pro ty se pak v dynamicky skladanym kodu tvori handlery. Property ma specialni OnChangeValue, ktera se vyvola pri zmene hodnoty a updatuje pripojeny property (cili tak jak rikas:) )

Web prezentace je pres ActiveX prvek a ManagedWrapper mezi ActiveX a enginem (ktery je managed DX). .Net user control to neni protoze z webu nema dostatecny pristupovy prava k pouzivani DX, nema prava v podstate k nicemu. ActiveX si oproti tomu muze delat naprosto co chce, v cemz je jeho velka sila a taky nebezpeci (coz je super protoze muze v DX renderovat primo na webu, coz je milionkrat rychlejsi nez corona a spol a taky to ma hezci vystup).

2hunter: Ladil jsem to jen pro IE, nejsem web programmer a ani nevim, jak bych to mel pro Operu opravit, sorry Embarassed ..

Nj, veci ktery bych tam taky rad mel je plno, bohuzel se k tomu uz ted jako plneuvazkovy zamestnanec asi moc nedostanu..Sad Kazdopadne transformgizmo a jiny jsou pluginy, kteryzto bych rad v brzke dobe supnul na web i se zdrojakama, takze si v tom kazdej bude moct udelat co se mu zlibi. Jeste ty zdrojaky musim ale projit a promazat sprosty slova..Smile

No sem tam to spadne no Smile Ja z toho takhle moc nevykoukam, idealni by byla ulozena scena ktera to dela, a uplne nejlepsi kdybysme to mohli poresit nekde mimo tohle forum (icq, mail..) Urcite ale diky za info, zkusim to i sam jestli mi to taky udela.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 1. srpen 2007, 19:56:50    Předmět: Odpovědět s citátem

mikrogen napsal:

Web prezentace je pres ActiveX prvek a ManagedWrapper mezi ActiveX a enginem (ktery je managed DX). .Net user control to neni protoze z webu nema dostatecny pristupovy prava k pouzivani DX, nema prava v podstate k nicemu. ActiveX si oproti tomu muze delat naprosto co chce, v cemz je jeho velka sila a taky nebezpeci (coz je super protoze muze v DX renderovat primo na webu, coz je milionkrat rychlejsi nez corona a spol a taky to ma hezci vystup).

Jo právě proto jsem se ptal - jako první varianta mě napadl .NET user control, ale pochyboval jsem o tom, že bude mít dostatečný oprávnění na přístup k DX, což jsi mi potvrdil Smile Ten ManagedWrapper je nějaký Tvůj kód pro propojení ActiveX a .NET kódu nebo je to nějaká obecná knihovna? Nemáš náhodou link na nějaký pěkný článek, který by se zabýval propojením ActiveX a .NET kódu? Wink Díky!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
mikrogen



Založen: 29. 07. 2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: 2. srpen 2007, 07:22:15    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:

Jo právě proto jsem se ptal - jako první varianta mě napadl .NET user control, ale pochyboval jsem o tom, že bude mít dostatečný oprávnění na přístup k DX, což jsi mi potvrdil Smile Ten ManagedWrapper je nějaký Tvůj kód pro propojení ActiveX a .NET kódu nebo je to nějaká obecná knihovna? Nemáš náhodou link na nějaký pěkný článek, který by se zabýval propojením ActiveX a .NET kódu? Wink Díky!



Je to můj kód a je to v podstatě ta komponenta, která je ovládaná z ActiveX. ActiveX má implementovaný jenom základní funkce, kterýma komunikuje s wrapperem. Wrapper komunikuje s enginem, ovládá renderování, nahrávání projektu atp.

Vypíchlej článek bohužel žádný nemám, hodně jsem vycházel z msdn, hlavně c#/c++ interop a ActiveX. Celkově to byl pěknej opruz přičemž to stejně ještě pořád nefunguje jak bych si představoval. Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Crusty



Založen: 28. 08. 2007
Příspěvky: 120
Bydliště: Praha

PříspěvekZaslal: 29. srpen 2007, 11:18:26    Předmět: Odpovědět s citátem

OFFTOPIC : hehe, Mikrogen zije Smile ... si pamatuju jeste tve puvodni verze KWorldu a tve stranky s vselijakyma tutorialama na kterych sem zacinal Smile
Preji at se dari Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> Ostatní Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna