Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mikrogen
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 1. srpen 2007, 07:47:57 Předmět: KWorld 6.418 released |
|
|
Ahoj CH,
mrzi me jak se vam to tu hrouti (jak lidsky tak i hardwarove), snad uz to bude jen lepsi. At se dari!
Zaroven bych rad prispel do "novyho" fora upoutavkou na svuj editor, mozna to nekoho zaujme, mozna nekoho i trochu vic
Mejte se, Petr
--------------------------------------------------------------------------
Prague, Czech republic - July 28, 2007
KWorld6 has been officially released. KWorld6 is user friendly realtime 3D
scene editor, targeted for small attractive interactive environments.
http://www.mikrogen.kobranet.cz/rs/images/sshots6/default.jpg
http://www.mikrogen.kobranet.cz/rs/images/sshots6/logic2.jpg
http://www.mikrogen.kobranet.cz/rs/images/sshots6/max.jpg
- visualize scene logic and interactivity (no scripts!)
- presentation can be exported to standalone application, html page or screensaver
- everything can be animated, undo/redo
- storing scenes in XML format
- transformations with mouse and keys, user friendly transform gizmo
- pivot-point transformations, links, grouping
- multiple camera support
- customizable user interface, layouts
- sky box, cube textures, volume textures...
- extendable plugin system
- working with shaders, automatic detection of parameters (std plugin)
- ODE physics system (std plugin)
- support for audio and 3D sounds (std plugin)
- PRT precomputations (std plugin)
- and more...
KWorld6 is freeware, enjoy!
For more information about KWorld visit http://www.mikrogen.kobranet.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 1. srpen 2007, 09:22:28 Předmět: |
|
|
No vypadá to moc zajímavě. Jestli Ti to neva, měl bych čistě ze zvědavosti (možná se to bude v budoucnu hodit) pár otázek k implementaci.
Jak máš implementovanou tu "Logic"? Sám bych se asi vydal takovou cestou, že každá property, na kterou se dá navázat, by měla přes atributy specifikovaný event, který by detekoval změnu oné property. Po vyvolání toho eventu by se pak poslala nová hodnota do navázaných entit. Máš to nějak tak?
Dále by mě zajímalo, jak máš udělanou tu webovou prezentaci. Je to user control? Pokud ano, neměl jsi problémy s využitím D3D? Ptám se proto, protože jsem někde kdysi četl (možná se to týkalo ještě .NET FW 1.1), že tyhle user controly hostované v prohlížeči mají dost omezení, že nemůžou hrabat úplně všude jako klasické aplikace.
Díky! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 1. srpen 2007, 12:17:40 Předmět: |
|
|
To vypadá zajímavě ... to bych mohl pochopit i já a používat pro web
Mimochodem ta stránka je v Opeře rozhozená:
(Opera 9.22)
Tak jsem si s tím hrál, je to docela příjemnej program, i když něco by mohlo být lepší (např. u té transformace pivotu vyloženě chybí funkce jak "align to world", "align to object", "snap to vertex" atd.) ... ale oceňuju, že je to docela noob-proof
Nicméně když sem klikl na Presentation, tak sem skončil tímhle:
kód: |
Type: System.IO.FileNotFoundException
Stacktrace: at KWorld6.Engine.KWMesh.LoadFromXFile(String fileN, String meshName, Boolean insertMaterials)
at KWorld6.Engine.KWMesh.meshFileName_OnChangeValue(IKWNode sender)
at EventQueueClass.ProcessEvent(Object eventHandler, Object param1, Object param2, Object param3)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Fire(Object eventHandler, Object param1, Object param2, Object param3)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Fire(Object eventHandler, Object param1, Object param2)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Fire_OnChangeValue(IKWNode var)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Set(Object invar, Boolean animate, Boolean undo, Boolean fireChange)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
at KWorld6.Engine.KWMesh.DeserializeContent(XmlReader xr)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.DeserializeContent(XmlReader r)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.Deserialize(XmlReader reader)
at KWorld6.Engine.KWProject.Deserialize(XmlReader reader)
at KWorld6.BaseNodes.KWNode.LoadFromFile(String file, Boolean reset)
Source: KWorld6
Message: File not found or corrupted
|
Naposledy upravil Hunter dne 1. srpen 2007, 19:05:20, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mikrogen
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 1. srpen 2007, 18:52:10 Předmět: |
|
|
Ahojte,
2augi:
V poho, jen se ptej . Logic je implementovana pres reflection a dynamicky kompilovany kod (cely je to v C#). Tzn. ze pomoci reflexe se ziskaji eventy trid a pro ty se pak v dynamicky skladanym kodu tvori handlery. Property ma specialni OnChangeValue, ktera se vyvola pri zmene hodnoty a updatuje pripojeny property (cili tak jak rikas:) )
Web prezentace je pres ActiveX prvek a ManagedWrapper mezi ActiveX a enginem (ktery je managed DX). .Net user control to neni protoze z webu nema dostatecny pristupovy prava k pouzivani DX, nema prava v podstate k nicemu. ActiveX si oproti tomu muze delat naprosto co chce, v cemz je jeho velka sila a taky nebezpeci (coz je super protoze muze v DX renderovat primo na webu, coz je milionkrat rychlejsi nez corona a spol a taky to ma hezci vystup).
2hunter: Ladil jsem to jen pro IE, nejsem web programmer a ani nevim, jak bych to mel pro Operu opravit, sorry ..
Nj, veci ktery bych tam taky rad mel je plno, bohuzel se k tomu uz ted jako plneuvazkovy zamestnanec asi moc nedostanu.. Kazdopadne transformgizmo a jiny jsou pluginy, kteryzto bych rad v brzke dobe supnul na web i se zdrojakama, takze si v tom kazdej bude moct udelat co se mu zlibi. Jeste ty zdrojaky musim ale projit a promazat sprosty slova..
No sem tam to spadne no Ja z toho takhle moc nevykoukam, idealni by byla ulozena scena ktera to dela, a uplne nejlepsi kdybysme to mohli poresit nekde mimo tohle forum (icq, mail..) Urcite ale diky za info, zkusim to i sam jestli mi to taky udela. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 1. srpen 2007, 19:56:50 Předmět: |
|
|
mikrogen napsal: |
Web prezentace je pres ActiveX prvek a ManagedWrapper mezi ActiveX a enginem (ktery je managed DX). .Net user control to neni protoze z webu nema dostatecny pristupovy prava k pouzivani DX, nema prava v podstate k nicemu. ActiveX si oproti tomu muze delat naprosto co chce, v cemz je jeho velka sila a taky nebezpeci (coz je super protoze muze v DX renderovat primo na webu, coz je milionkrat rychlejsi nez corona a spol a taky to ma hezci vystup). |
Jo právě proto jsem se ptal - jako první varianta mě napadl .NET user control, ale pochyboval jsem o tom, že bude mít dostatečný oprávnění na přístup k DX, což jsi mi potvrdil Ten ManagedWrapper je nějaký Tvůj kód pro propojení ActiveX a .NET kódu nebo je to nějaká obecná knihovna? Nemáš náhodou link na nějaký pěkný článek, který by se zabýval propojením ActiveX a .NET kódu? Díky! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mikrogen
Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 3
|
Zaslal: 2. srpen 2007, 07:22:15 Předmět: |
|
|
Augi napsal: |
Jo právě proto jsem se ptal - jako první varianta mě napadl .NET user control, ale pochyboval jsem o tom, že bude mít dostatečný oprávnění na přístup k DX, což jsi mi potvrdil Ten ManagedWrapper je nějaký Tvůj kód pro propojení ActiveX a .NET kódu nebo je to nějaká obecná knihovna? Nemáš náhodou link na nějaký pěkný článek, který by se zabýval propojením ActiveX a .NET kódu? Díky! |
Je to můj kód a je to v podstatě ta komponenta, která je ovládaná z ActiveX. ActiveX má implementovaný jenom základní funkce, kterýma komunikuje s wrapperem. Wrapper komunikuje s enginem, ovládá renderování, nahrávání projektu atp.
Vypíchlej článek bohužel žádný nemám, hodně jsem vycházel z msdn, hlavně c#/c++ interop a ActiveX. Celkově to byl pěknej opruz přičemž to stejně ještě pořád nefunguje jak bych si představoval.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Crusty
Založen: 28. 08. 2007 Příspěvky: 120 Bydliště: Praha
|
Zaslal: 29. srpen 2007, 11:18:26 Předmět: |
|
|
OFFTOPIC : hehe, Mikrogen zije ... si pamatuju jeste tve puvodni verze KWorldu a tve stranky s vselijakyma tutorialama na kterych sem zacinal
Preji at se dari  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|