.[ ČeskéHry.cz ].
Více oken v OpenGL

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KoudyDev



Založen: 19. 08. 2008
Příspěvky: 14
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 6. březen 2009, 12:09:32    Předmět: Více oken v OpenGL Odpovědět s citátem

Zdravím všechny...

Zajimala by mě jedna věc, když mám dvě okna tak každé okno bude mít svůj device context a rendering context... a já bych ctěl vykreslovat do obou oken stejné vbo s namapovanou texturou ale třeba z jiné kamery, je potřeba vytvářet vbo a texturu pro každá context zvlášť? Nebo se to automaticky sdílí? Pokud se nepletu tak u DX stačí vytvořit objekty jen jednou a pro rendering do více oken se používá SwapChain, jde to tak i pod opengl?

Dekuji
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. březen 2009, 14:52:59    Předmět: Odpovědět s citátem


_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KoudyDev



Založen: 19. 08. 2008
Příspěvky: 14
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 6. březen 2009, 15:12:56    Předmět: Odpovědět s citátem

Viewporty se mi bohužel nehodí jinak by to byla jasná volba... Na funkci ShareList jsem už narazil ale myslel jsem si že to zdíli je display listy...

Pro mě je rozhodující aby to zdílelo i vbo, framebufery atd...

Každopádně díky za radu!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 6. březen 2009, 17:43:45    Předmět: Odpovědět s citátem

z specifikacie VBO
citace:
Can buffer objects be shared between contexts in the same way that
display lists are?

RESOLVED: YES. All potentially large OpenGL objects, such as
display lists and textures, can be shared, and this is an
important capability. Note, however, that sharing requires that
buffer objects be server (not client) state, since it is not
possible to share client state.

z FBO specifikacie
citace:
A renderbuffer
is similar to a texture in that both renderbuffers and textures can
be independently allocated and shared among multiple contexts.

_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna