Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
SPIRIT
Založen: 16. 03. 2009 Příspěvky: 34
|
Zaslal: 21. květen 2009, 17:11:36 Předmět: Black Dragons : The Dragons Wars (Březen 2010) |
|
|
- Black Dragons : The Dragons Wars -
Předpokládaný ukončení : Březen 2010
Tým : 24 Studio
Žánr : 3D RPG + Akční + Bojové
Engine : NeoAxis Engine
Technologie : 16X Anti-alissed , DirectX 9c a 10 ,32 a 64 bit , využití 2 jádrového procesoru , Windows Vista , C# , PsyhX atd.
3D grafika : 11%
2D grafika : 1%
Zvuk a Hudba : 9%
Programování : 1%
Příběh :
Black Dragons pojednává o novém fantazi světě jménem Eldárie který je skryt a lidé ho nikdy nenajdou.Ale zde i jako na zemi panujou kruté boje mezi rasami.V lese se schvávaj Lesní Mágové a Ortové a snimy tam žijí elfové který se vyznačujou skvělou pověstí lučišníků.Na polích a mymo lesy sídlí moudrý lidi který našli cestu do Eldárie.Dále tu jsou orkové a skoro vymřelí taurové a v horách žijí trpaslící který jsou nejlépe vyzbrojeni.A nakonec jsou tu ty nejohavnější stvoření Nemrtvý a Démoni a další potvory ze spárů pekel.Boužel boje panujou i mezi lidmy a elfy,pány lesa protože se znechutily král který ted panuje jménem Elor válčí proti všem a iu lidi zse proti němu zbouřily.Král jménem Eldar před 300 lety chtěl ujednat mír mezi všemy rasami, ale boužel ho den před podepsání smlouvy zavraždily a mír nebyl a byly jen války.
Provedení :
Hra by měla být dělána v enginu NeoAxis který podporuje programovací jazyk C#.Fyzika hry bude perfektní protže bude dělána v PsyhX který se řadí mezi špičky fyzik.Také tu najdem podporu DX 10,Windows Vista,64 bit atd. a 3D modely mají být co nejvíce propracované.Také vás ohromí hudba která bude mít tu nejlepší kvalitu a proto bude vyzařovat.Hra bude napřed vytvořena v českém dabingu a až potom bude dabing anglický.Ve hře také je perfektní to, že dokáže využít dvojádrový procesor a také se dočkáte podpory DirectX 9c i 10.Dole vydíte pár obrázků jak by hra měla vypadat a tak se budem jí pokoušet dělat ze všech sil.
Screen 3D grafiky hry :
  
Hledáme Lidi:
Hledáme tyto lidi kvůli práci na hře a náš tým 24 Studio nestačí sám.Pokud máte někdo zájem prosím napište na e-mail.
1) Programátora (umění práce v jazyku C#)
2) 3D a 2D grafika
3) 3D a 2D animátora
4) Scénáristu
Kontakty :
Prosím pište jen na tyto kontakty, Děkuji Vám
E-mail : Korabmartin@seznam.cz
ICQ : 392-496-134
Skype : Kory153
Telefoní číslo : (+420) 737 553 363
Webové Stránky : Jsou právě ve výstavbě (25.5 2009)
!!! Právě je vy vývoji první DEMO které neni tak hodně naročné na práci !!! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VODA

Založen: 29. 07. 2007 Příspěvky: 1721 Bydliště: Plzeň
|
Zaslal: 21. květen 2009, 19:46:00 Předmět: |
|
|
Normálně to nedělám, ale musím si rejpnout...
Jste si jisti, že to dáte dohromady?
Zatím to zní jako: To a tamto tu chci mít, bude to prostě bomba, kam se na nás hrabou komerční studia, vše bude megalomansky dokonalé, budeme využívat těch nejmodernějších technologií, všichni to budou hrát, protože to bude prostě skvělé, předběhneme WoW...
Na druhou stranu fandím všem nadšencům, ale sám jsem asi takhle vtrhnul na toto fórum a žalostně rychle jsem ukončil svojí činnost. Vzal jsem si na svá bedra až příliš...
Musím říci, že až teď po všech těch letech jsem něčeho dosáhl...
Možná bych se měl zeptat...máte už hotové nějaké další hry? Nějaké jiné zkušenosti...
(tím nechci zastupovat zkušenější lidi z fóra... )
Nikdo se na můj příspěvek nehněvejte, nemyslím to ve zlém... Jen mě toto téma bouchlo do očí (také ty neskutečné chyby )... _________________ Opravdovost se pojí s trýzní... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 21. květen 2009, 19:52:03 Předmět: |
|
|
Mně se hrozně líbí ten příběh, čtu si ho stále dokola a přeposílám ho známým po icq  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fila
Založen: 31. 07. 2007 Příspěvky: 853
|
Zaslal: 21. květen 2009, 20:54:00 Předmět: |
|
|
Ehm, nelze nez souhlasit s Vodou (spis mozna jeste trochu zesilit to, co napsal) -- pisete, ze mate naprogramovano 1 %, ale uz vite, jak budete skalovat pro 2 jadra, ze budete mit skvelou fyziku (engine je dobry zaklad, ale sam dorou fyziku neudela)... Take nevypada uplne seriozne jak dokazete spocitat rozpracovanost na jednotky procent -- mozna je neco spatne se mnou, ale ja to nikdy neumel zarucene odhadnout ani na desitky... Odhadovat na uplnem zacatku krome roku take mesic vydani je take dost odvazne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Spiky
Založen: 15. 05. 2009 Příspěvky: 19
|
Zaslal: 21. květen 2009, 21:09:23 Předmět: |
|
|
nechcem nikoho zhadzovať ani urážať, píšem sem pretože mám pocit, že by ostatní mali vedieť to, čo ja: http://www.forum.velkejchytrak.cz/viewtopic.php?f=55&t=17921
prejdite si túto tému a budete prekvapení.. rovnako je faktom to, že na VCH fóre túto tému už 3 krát vymazali - dôvod nájdte v odkaze vyššie
viem svoje a dovolím si tvrdiť, že projekt je podvod |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 21. květen 2009, 21:25:11 Předmět: |
|
|
Fila napsal: |
spocitat rozpracovanost na jednotky procent |
použil vzorec:
1x model budovy = 11% 3D grafiky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Flash

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1379 Bydliště: Nigga Land
|
Zaslal: 21. květen 2009, 21:28:14 Předmět: |
|
|
Nemusim cist zadne komentare, abych poznal pokus o provokaci. Staci se podivat na screenshoty (OMG, ten kriz, to je moc. TO JE MOC! ), rozepsanou dokoncenost projektu, radek oznaceny jako Technologie (chudaci majitele XP a niz ) a tento prelet nad radky zavrsit proctenim tech nadhernych pasazi pribehu (staci, ze to nekdo hodil do sekce vtipy).
Sorry, nejsme idioti a provokace neni smyslem tohoto serveru.
ZAMCENO. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|