Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 14. červen 2009, 13:08:34 Předmět: hi-speed racing |
|
|
Za Inputwish predstavuju novou hru Hi-speed racing na Facebook.
Hra je napsana ve flashi a plne vyuziva moznosti facebook. Hraci mohou zavodit na na cas, libovolne vytvaret vlastni trate, zvat sve pratele, vypisovat vyzvy apod. Pripravena je oficialni serie obsahujici 11 trati.
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 14. červen 2009, 13:47:54 Předmět: |
|
|
Hodně dobrý! Hlavně ten editor, to je fakt špičková práce! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 14. červen 2009, 13:52:43 Předmět: |
|
|
Pěkný, chválím, ještě zahraju. Můžete zveřejnit i něco ze zákulisí kontraktu, nebo vývoje (jak dlouho, kolik lidí, problémy, napojení na fb, ...) _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 14. červen 2009, 14:39:32 Předmět: |
|
|
Mem napsal: |
Pěkný, chválím, ještě zahraju. Můžete zveřejnit i něco ze zákulisí kontraktu, nebo vývoje (jak dlouho, kolik lidí, problémy, napojení na fb, ...) |
diky. Ze zakulisi kontraktu ne ale z vyvoje rad (programoval jsem hlavne jadro hry takze o nem):
jak dlouho: nejsem moc schopen odhadnout - zhruba 2 mesice - protoze vyvoj probihal paralelne s dalsimi projekty.
kolik lidi: 3 + 1 externista ktery navrh sql server (ten bezi na nasem serveru) s zebricky, tratemi a dalsimi sekundarnimi informacemi.
problemem byl a je podle me samotny flash (ladil jsem pouze na 64bit linuxu ), ktery je ohledne sve rychlosti velmi nestaly a nevypocitatelny a proto jsem musel zkouset nekolik variant jak scenu vykreslovat co nejrychleji. Nakonec je cesta kreslena jako serie texturovanych trojuhelniku (generovany ze zjednoduseneho bezier spline) a vse ostatni stromy, trava apod. jsou ve vsrtvach nacpany do quad-trees pricemz prave viditelne sprite-y jsou zapinany (visible=true). Auto vyuziva zjednoduseny pacejka model a jeho odladeni (aby to bylo vubec hratelne) provazelo take docela dost ladeni. Velmi se mi osvedcil fixni timestep (hra bezi na 30hz) s pouzitim vizualni interpolace. Fixni timestep taky napomohl k elegantnimu reseni kolizi.
O napojeni na facebook toho bohuzel moc nenapisu - vyvoj probihal hlavne mezi kolegou a externistou. Vim jen ze cele api fb neni zrovna moc dobre zdokumentovane.
Naposledy upravil quas4 dne 15. červen 2009, 17:45:57, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. červen 2009, 17:21:44 Předmět: |
|
|
proč je tam logo O2? dá se to zahrát i někde u nich? na facebooku nejsem |
|
Návrat nahoru |
|
 |
quas4
Založen: 18. 10. 2007 Příspěvky: 199
|
Zaslal: 14. červen 2009, 19:01:24 Předmět: |
|
|
franz napsal: |
proč je tam logo O2? |
protoze je to reklamni hra
franz napsal: |
dá se to zahrát i někde u nich? na facebooku nejsem |
ne, pouze facebook |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|