Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 13:07:52 Předmět: |
|
|
if.then napsal: |
rozlišení 600 x 1024 |
hmm, atypické.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mem

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1959 Bydliště: Olomouc
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 13:17:27 Předmět: |
|
|
[OT]franz: Normální funkce pivot a psaní na klávesnici s vykroucenou rukou [/OT] _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 13:17:42 Předmět: |
|
|
Jj, mnohem castejsi je spis 1024x600 (na ktere by si vyvojari pomalu meli zvykat). _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 13:39:15 Předmět: |
|
|
OndraSej napsal: |
Jj, mnohem castejsi je spis 1024x600 (na ktere by si vyvojari pomalu meli zvykat). |
Nebo na 1024x576 nebo na 1280x768 nebo na 1366x768, lepší ale bude nezvykat si na nic a dělat to funkční pro všechny možné i nemožné varianty.
Na čež mě napadá, jestli by nebyl dobrý marketingový nápad specializovat se na hry pro netbooky (je tam poměrně malý výběr možných rozlišení, CPU, GPU, atd. a velká rozšířenost = snadný vývoj a optimalizace). Spousta "velkých" her pro desktopy třeba rozlišení 1024x576 nepřekousne, nebo překousne, ale hrát se to nedá (dost napytel, když nevidíte kus UI). |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 14:06:05 Předmět: |
|
|
Hunter> je potreba si na to zvykat v tom smyslu, ze je nutne opravit velikost oken tak, aby se do tech 600 vyskovych pixelu vesla. Nejde ani tak o rozliseni primo ve hre, ale treba o velikosti dialogovych oken, ktera se z nejakeho duvodu na Windows dle tradice nedaji zvetsit/zmensit. Pripadne ve hrach upravit menu, pocitat se scrollovanim, ... _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 16:01:13 Předmět: |
|
|
Hunter - mas na mysli staticke GUI - HUD, alebo dialogove okna ? Pri HUDe nie je ziaden technicky problem to vykreslit tak, aby sa to zdola voslo. Druha vec je, ako to bude vyzerat a kolko plochy to zaberie.
Ja robim vzdy GUI tak, ze sa to vojde na akekolvek rozlisenie, a to mam fixny quad s fixnym aspectom, cize to treba centrovat.
Ale nezda sa mi, ze velke hry by to neriesili. Mas nejaky konkretny priklad ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Hunter

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 544
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 16:29:11 Předmět: |
|
|
VladR napsal: |
Mas nejaky konkretny priklad ? |
Nemám (nemám ani netbook), ale vím že někde na netu jsou (byly) stránky, kde je napsaná kompatibilita her s netbooky a jedním z problémlů často bývá právě vertikální rozlišení, zejména pokud je nižší než 600 bodů (protože s 800x600 už se drtivá většina her vypořádá).
Ale takových 576 nebo dřív dokonce 480 to už je občas problém. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 6. červenec 2009, 20:53:22 Předmět: |
|
|
No tak prominte, ale nejak se mi vzila vyska a pak teprve sirka  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|