Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. červenec 2009, 11:09:52 Předmět: TNTriz 2f |
|
|
Zdravím,
vytvořil jsem předělávku svojí hry TNTriz 2 pro flash.
Je tady: http://frcadev.tym.cz/tntriz2f
Poznámka: Přečtěte si licenční ujednání ke hře. Zejména zaměstnance různých webů s free hrami chci upozornit, že hru není možné šířit bez mého svolení.
Čím je tato hra zajímavá? Byla vytvořena pomocí open source nástrojů - swfmill a mtasc.
Známé problémy:
Na některých systémech se zobrazuje jiný font, než by měl. Na obrázku je vidět menu hry, jak by mělo vypadat se správným fontem.
Zvuk má větší latenci, než je zdrávo (odhadem 100 ms).
Nedodělky:
Hra neobsahuje efekt vodních kapek, protože nevím, jak ho ve flashi optimálně udělat (prostor pro diskusi).
frca
 _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
ondy1985

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 361
|
Zaslal: 14. červenec 2009, 11:20:06 Předmět: |
|
|
Funguje to pekne, ale farby su des. Pozadie je imho prilis vyrazne a po minute mi zacali slzit oci ako som na nom hladal kocky... okrem toho nechapem, aky ma zmysel robit asi 1 389 765 877. klon tetrisu a navyse este zakazovat jeho sirenie (ako keby to mal niekto v umysle ). _________________ Whack it! - nová hra pre Android na štýl Whac-a-mole |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. červenec 2009, 11:37:56 Předmět: |
|
|
To pozadí opravdu není nic pro oči, nepříjemné od první chvíle.
Vodní kapky mi fungují.
Proč to není swf na webu? exe mi přijde zbytečné |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 14. červenec 2009, 11:53:05 Předmět: |
|
|
franz: Stáhnul sis původní verzi pro windows  _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
OndraSej

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 767 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 14. červenec 2009, 12:11:00 Předmět: |
|
|
Ty barvy jsou opravdu silene. Navic mi neni jasne, proc herni okno je tak velke, mnohem lepsi by bylo dat na kazdou kosticku jenom jeden pixel
Jinak par hratelnostnich poznamek - rychlost hry mi prijde na zacatek celkem velka, pro veterany zase dost mala (ale zase ovladani je taky celkem "pomale", takze rychlejsi by to nebylo moc hratelne), standardni postup se zrychlovanim by asi byl lepsi.
No a ta druha poznamka do paru se tyka barev kosticek - ty kosticky byvaji barevne rozlisene ne proto, ze to lepe vypada, ale kvuli jednodussi orientaci. Pokud barva neni prirazena kazdemu tvaru napevno, ale voli se nahodne, tak to jenom prispiva k neprehlednosti a nehratelnosti, ktera ale uz je dostatecne zarucena malym oknem a zvolenymi barvami pozadi.
Edit: oops, sorry. Nastaveni obtiznosti jsem si vsiml az ted, beru zpet. Nicmene postupne zrychlovani bych tam stejne nechal jako nejlepsi volbu. _________________ http://trionteam.net |
|
Návrat nahoru |
|
 |
franz
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1325
|
Zaslal: 14. červenec 2009, 16:34:02 Předmět: |
|
|
frca napsal: |
franz: Stáhnul sis původní verzi pro windows  |
tak to je kult  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 18. červenec 2009, 17:39:52 Předmět: |
|
|
Nevíte o nějakém příkladu né úplně základního projektu pro as3compile ze swftools? Třeba nějaká hra jako toto. Jde mi hlavně o postup kompilace, tzn. útržky kódu je to, co nepotřebuju. Ono je to docela nové, takže jsem na netu nic nenašel (kromě manuálových stránek a základního příkladu). _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|