.[ ČeskéHry.cz ].
OpenGL GLSL VertexAttrib problém

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
klapauciusk



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2009, 21:13:41    Předmět: OpenGL GLSL VertexAttrib problém Odpovědět s citátem

Zdravím,

měl bych prosbičku, nesetkal jste se někdo s problémem, že posílám na gpu k vertexům přes glVertexAttribPointer flotové hodnoty a dochází mi do gpu pro float vždy 1.0?

Debugoval jsem celou aplikaci, opravdu posílám třeba hodnotu 0.6 a do vertex Shaderu se dostane 1.0. :-/

Jedu na OpenGL 2.1, Shader Model 3.

Data na gpu posílám standardně
kód:

   GLint location = glGetUniformLocation(program, "skinWeight1");
   glEnableVertexAttribArray(location);
   glVertexAttribPointer(location, 1, GL_FLOAT, GL_FALSE, 0, (const GLfloat *)weightArray1);
   glDisableVertexAttribArray(location);


vykresluji přes glDrawElements, počet atributů je stejný jako počet vertexů.

Ve vertex Shaderu pak mám standardně přístup k atributu přes stejně pojmenovanou attrib float proměnou.
kód:
      attribute float skinWeight1;
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2009, 21:26:45    Předmět: Odpovědět s citátem

kód:
GLint location = glGetUniformLocation(program, "skinWeight1");
   glEnableVertexAttribArray(location);
   glVertexAttribPointer(location, 1, GL_FLOAT, GL_FALSE, 0, (const GLfloat *)weightArray1);
//dufam ze tu kreslis glDrawArray glDrawElements ...
   glDisableVertexAttribArray(location);//lebo tu ten atribut zrusis.

_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
klapauciusk



Založen: 08. 08. 2007
Příspěvky: 76

PříspěvekZaslal: 4. srpen 2009, 21:34:11    Předmět: Odpovědět s citátem

kurnik, ja su kokot. Asi bych mel jit spat Embarassed
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna