Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Oblíbený 3D modelovací program? |
Blender |
|
33% |
[ 4 ] |
Cinema 4D |
|
8% |
[ 1 ] |
3DS Max |
|
33% |
[ 4 ] |
Jiné |
|
25% |
[ 3 ] |
|
Celkem hlasů : 12 |
|
Autor |
Zpráva |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 16:22:29 Předmět: |
|
|
unika mi zmysel ankety. a ako to vyzera model original v blenderi? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 16:32:48 Předmět: |
|
|
Smysl ankety je nezavisly, proste by me to zajimalo. A v Blenderu je to v poradku. _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 17:03:25 Předmět: |
|
|
Nikoho nic nenapada? _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 18:55:05 Předmět: |
|
|
Já mám taky vlastní exportní skript a knihovnu pro načtení a textury jsou absolutně v pohodě, takže problém asi nebude v Blenderu. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 19:29:27 Předmět: |
|
|
Cheche, teď jsem přišel na jádro pudla. Blender uchovává UV koordináty v face, ačkoli OpenGL je má per vertex. Řešení jsou 2:
a) Jednodušší, ale větší velikost souboru: Ke každé face zapisovat UV koordináty jednotlivých vertexů. Vidíte ten problém? Málo vertexů se používá jen pro jednu face.
b) Pracnější řešení, optimalizující velikost souboru a rychlost importu: V exportním skriptu si on-the-run udělat UV jednotlivých vertexů a zapsat.
Já (zatím) zvolil 1. postup.
EDIT: Takhle vypadá model s dobrými koordináty: http://img268.imageshack.us/img268/5745/okaytexcoords.jpg _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 19:48:30 Předmět: |
|
|
Mimochodem, je něco zvláštního na funkci glTexCoordPointer() oproti glVertexPointer()? Protože pomocí glBegin se to zobrazí bez problému... _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 19:58:33 Předmět: |
|
|
S vertex arrays máš nějaký problém, nebo co?
Edit: Že bys měl problém s tím, že texturových souřadnic musí být stejně jako prostorových? (Tudíž nutná duplicita předávaných dat.)
Jinak doporučuju se podívat na exportní skript formátu .obj. Je to tam dobře řešené (detekce duplicitních texturových souřadnic například). _________________ www.FRANTICWARE.com
Naposledy upravil frca dne 15. srpen 2009, 20:03:58, celkově upraveno 1 krát |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 20:02:05 Předmět: |
|
|
no robi takmer to iste a sice anstavuje pointer na pole ktore obsahuje texturovacie koordinaty. len teraz je otazka, pouzivas na zobrazenie glBegin glEnd alebo vertex arrays? _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
if.then
Založen: 13. 04. 2008 Příspěvky: 579
|
Zaslal: 15. srpen 2009, 20:04:03 Předmět: |
|
|
Hummm... normálně tak procházim nety a najednou chyba zmizela. Jinak pár dní ode mě teď budete mít pokoj  _________________ For guns and glory, go to www.ceske-hry.cz.
For work and worry, execute VC++. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|