Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luke
Založen: 06. 08. 2007 Příspěvky: 20 Bydliště: Boleradice
|
Zaslal: 31. srpen 2007, 14:00:20 Předmět: pouziti VertexDuplicationIndices bez DirectX |
|
|
Ahoj, vytvořil jsem si parser na .X soubory. Teď přidávám podporu i pro kosterní animace. A narazil jsem při vykreslování animovaných modelů přes shader na divné "artefakty" vzniklé špatnou reprezentací dat. Vím, čím to je, a právě si myslím, že nejjednoduššeji to vyřeším použitím dat s názvem VertexDuplicationIndices. Ale jak se dívám na význam jednotlivých položek této struktury, nějak nejsem schopen si to dát dohromady a využít to. Tak bych se chtěl zeptat, jestli mi někdo není schopen pořádně to vysvětlit. Díky za každou radu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Augi
Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 31. srpen 2007, 14:44:36 Předmět: |
|
|
Jestli to chápu dobře, tak to slouží k tomu, že v souboru máš každý vertex uložen právě jednou. V reálném použití je ale potřeba identické vertexy naduplikovat (tj. mít je ve vertex bufferu vícekrát), typicky kvůli smoothing groups. A právě tahle šablona slouží k tomu, aby jsi si z vertexů uložených v souboru udělal nový seznam vertexů, který již obsahuje některé vertexy duplikované. Je to tedy údaj, který Ti říká, jak vertexy naduplikovat.
Nikdy jsem vlastní loader X souborů nedělal, vycházím pouze z dostupných zdrojů... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete hlasovat v tomto fóru
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna