Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 00:55:25 Předmět: Ktory fyzik.engine na car physics ? |
|
|
Hodne dlhu dobu uvazujem, ze by som spachal nejake autickove demo (chyba mi v portfoliu), ale fakticky sa mi nechce od gruntu robit fyziku.
Hlavnu poziadavku mam na user-friendly dokumentaciu a rychlu integraciu. Fyzika mi staci uplne jednoducha - v style autickovych hier (pohlad z vysky) ako DeathRace/Ignition - teda nejake to kymacanie auta zo strany na stranu, ked auto berie do zakruty a skoky. Nic co by neslo implementovat za 2 tyzdne, ale mne sa do fyziky strasne nechce
Grafiky mam na to do bludu, prostredi by sa tiez za hrst naslo a rad by som spachal aspon jeden hratelny level az budem mat cez vianoce volny cas.
Co poradite ? PhysX / ODE / ... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 01:01:54 Předmět: |
|
|
Havok _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
VladR
Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 1322 Bydliště: Greater New York City Area
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 01:08:06 Předmět: |
|
|
Hm, Havok uz mi ktosi raz spominal, ze je rychly na integraciu. Navyse ho sponzoruje moj oblubeny Intel, takze v pripade nejakeho buduceho contestu by sa zislo ho mat rozbehany u seba. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
nou

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1050
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 07:56:50 Předmět: |
|
|
Bullet _________________ Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 09:37:39 Předmět: |
|
|
Já se s dovolením přisockuju...nemáte někdo zkušenosti s takovým fyzikálním enginem, ale aby byl plně v managed kódu (.NET) ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pcmaster

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1827
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 12:57:25 Předmět: |
|
|
Augi, nemame, ale normalne ma ti to lakalo ako diplomka No nakoniec to aj tak bude variacia na temu raytracer
Inak teraz sa sam hram s Bullet, ale nemozem povedat, ze by mal nejaku uzasnu dokumentaciu. Kazdopadne naintegrovat do projektu to ide celkom rychlo a zda sa, ze funguje. Predtym som sa hral s PhysX a tiez to slo celkom fajn. A ODE sa mi tiez javilo pouzitelne.
Co sa tyka dokumentacie, tak je na tom prave ODE podla mna dobre, lebo je toho na nete MRTE. PhysX, ked som to skusal pred rokom, tak malo dokumentaciu, ale nejaka sa mi zdala divna :-O
Tak ja ti neviem, podla mna je to jedno  _________________ Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 14:44:20 Předmět: |
|
|
Dokud bude mít bullet problémy s detekcí kolizí trimesh x něco jiného, tak je na nic. Škoda, jinak by byl v pohodě. Takže ODE. _________________ www.FRANTICWARE.com |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vilem Otte

Založen: 18. 09. 2007 Příspěvky: 462 Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 15:38:55 Předmět: |
|
|
PhysX má celou dokumentaci trochu divnou (především proto, že pokud se držíte dokumentace tak moc nejde odladit a je třeba si s ním hodiny, i desítky hodin hrát - kde vlastně člověk na něco zapomněl).
Po pár měsících úspěšné implementace havoku si nemám nač stěžovat, dokumentaci má perfektní a je velmi přehledný. Dokonce obsahuje mnoho vychytávek, které třeba ani PhysX nemá (jako třeba Inverzní kinematiku)! A to je velmi velké plus.
Jediné mínus havoku bych viděl v jeho licenci, která není tak otevřená jako bude u projektů jako ODE. Ovšem nejedná se už o totéž co dříve. Co se Havoku týče, tak stejně jako PhysX nemá s detekcí kolizí trimesh x něco jiného vůbec problém a je velmi rychlá.
S ODE ani Bulletem žádné zkušenosti nemám, takže je nemohu posoudit. Ovšem pochybuji že rozsahem se budou blížit Havoku (který je celkem mocná obrovská knihovna ... neobsahuje jen fyziku, ale mnoho dalšího - ovšem my z něj užíváme právě a pouze tu fyziku). _________________ Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Augi

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 782 Bydliště: Čerčany
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 18:44:11 Předmět: |
|
|
pcmaster napsal: |
Augi, nemame, ale normalne ma ti to lakalo ako diplomka  |
Takže to znamená, že hotová implementace neexistuje, že?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
frca

Založen: 28. 07. 2007 Příspěvky: 1561
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Manox

Založen: 30. 07. 2007 Příspěvky: 140 Bydliště: Brno
|
Zaslal: 28. říjen 2009, 21:56:53 Předmět: |
|
|
Augi napsal: |
Já se s dovolením přisockuju...nemáte někdo zkušenosti s takovým fyzikálním enginem, ale aby byl plně v managed kódu (.NET) ? |
http://jiglibx.codeplex.com/ - brzy mam v planu jej integrovat do sveho enginu, prozatim pouzivam jen http://farseerphysics.codeplex.com/ ale ten je jen 2D |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|