.[ ČeskéHry.cz ].
Ktory fyzik.engine na car physics ?

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 00:55:25    Předmět: Ktory fyzik.engine na car physics ? Odpovědět s citátem

Hodne dlhu dobu uvazujem, ze by som spachal nejake autickove demo (chyba mi v portfoliu), ale fakticky sa mi nechce od gruntu robit fyziku.

Hlavnu poziadavku mam na user-friendly dokumentaciu a rychlu integraciu. Fyzika mi staci uplne jednoducha - v style autickovych hier (pohlad z vysky) ako DeathRace/Ignition - teda nejake to kymacanie auta zo strany na stranu, ked auto berie do zakruty a skoky. Nic co by neslo implementovat za 2 tyzdne, ale mne sa do fyziky strasne nechce Smile

Grafiky mam na to do bludu, prostredi by sa tiez za hrst naslo a rad by som spachal aspon jeden hratelny level az budem mat cez vianoce volny cas.

Co poradite ? PhysX / ODE / ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 01:01:54    Předmět: Odpovědět s citátem

Havok
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
VladR



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 1322
Bydliště: Greater New York City Area

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 01:08:06    Předmět: Odpovědět s citátem

Hm, Havok uz mi ktosi raz spominal, ze je rychly na integraciu. Navyse ho sponzoruje moj oblubeny Intel, takze v pripade nejakeho buduceho contestu by sa zislo ho mat rozbehany u seba.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nou



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1050

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 07:56:50    Předmět: Odpovědět s citátem

Bullet
_________________
Najjednoduchšie chyby sa najtažšie hľadajú.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 09:37:39    Předmět: Odpovědět s citátem

Já se s dovolením přisockuju...nemáte někdo zkušenosti s takovým fyzikálním enginem, ale aby byl plně v managed kódu (.NET) ?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
pcmaster



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1827

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 12:57:25    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi, nemame, ale normalne ma ti to lakalo ako diplomka Very Happy No nakoniec to aj tak bude variacia na temu raytracer Very Happy

Inak teraz sa sam hram s Bullet, ale nemozem povedat, ze by mal nejaku uzasnu dokumentaciu. Kazdopadne naintegrovat do projektu to ide celkom rychlo a zda sa, ze funguje. Predtym som sa hral s PhysX a tiez to slo celkom fajn. A ODE sa mi tiez javilo pouzitelne.

Co sa tyka dokumentacie, tak je na tom prave ODE podla mna dobre, lebo je toho na nete MRTE. PhysX, ked som to skusal pred rokom, tak malo dokumentaciu, ale nejaka sa mi zdala divna :-O

Tak ja ti neviem, podla mna je to jedno Very Happy
_________________
Off-topic flame-war addict since the very beginning. Registered since Oct. 2003!
Interproductum fimi omne est.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 14:44:20    Předmět: Odpovědět s citátem

Dokud bude mít bullet problémy s detekcí kolizí trimesh x něco jiného, tak je na nic. Škoda, jinak by byl v pohodě. Takže ODE.
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Vilem Otte



Založen: 18. 09. 2007
Příspěvky: 462
Bydliště: Znojmo - Sedlesovice, Kravi Hora

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 15:38:55    Předmět: Odpovědět s citátem

PhysX má celou dokumentaci trochu divnou (především proto, že pokud se držíte dokumentace tak moc nejde odladit a je třeba si s ním hodiny, i desítky hodin hrát - kde vlastně člověk na něco zapomněl).

Po pár měsících úspěšné implementace havoku si nemám nač stěžovat, dokumentaci má perfektní a je velmi přehledný. Dokonce obsahuje mnoho vychytávek, které třeba ani PhysX nemá (jako třeba Inverzní kinematiku)! A to je velmi velké plus.
Jediné mínus havoku bych viděl v jeho licenci, která není tak otevřená jako bude u projektů jako ODE. Ovšem nejedná se už o totéž co dříve. Co se Havoku týče, tak stejně jako PhysX nemá s detekcí kolizí trimesh x něco jiného vůbec problém a je velmi rychlá.

S ODE ani Bulletem žádné zkušenosti nemám, takže je nemohu posoudit. Ovšem pochybuji že rozsahem se budou blížit Havoku (který je celkem mocná obrovská knihovna ... neobsahuje jen fyziku, ale mnoho dalšího - ovšem my z něj užíváme právě a pouze tu fyziku).
_________________
Should array indices start at 0 or 1? My compromise of 0.5 was rejected without, I thought, proper consideration.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovi WWW stránky
Augi



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 782
Bydliště: Čerčany

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 18:44:11    Předmět: Odpovědět s citátem

pcmaster napsal:
Augi, nemame, ale normalne ma ti to lakalo ako diplomka Very Happy
Takže to znamená, že hotová implementace neexistuje, že? Wink Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
frca



Založen: 28. 07. 2007
Příspěvky: 1561

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 20:43:47    Předmět: Odpovědět s citátem

btw nepatří toto téma spíš sem?
_________________
www.FRANTICWARE.com
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Manox



Založen: 30. 07. 2007
Příspěvky: 140
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: 28. říjen 2009, 21:56:53    Předmět: Odpovědět s citátem

Augi napsal:
Já se s dovolením přisockuju...nemáte někdo zkušenosti s takovým fyzikálním enginem, ale aby byl plně v managed kódu (.NET) ?


http://jiglibx.codeplex.com/ - brzy mam v planu jej integrovat do sveho enginu, prozatim pouzivam jen http://farseerphysics.codeplex.com/ ale ten je jen 2D
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovi WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra České-Hry.cz -> 3D API / 3D Enginy Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group


Vzhled udelal powermac
Styl "vykraden" z phpBB stylu MonkiDream - upraveno by rezna